Main Menu

Jon Medisinmann

Started by Lids, September 02, 2006, 03:29:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Jon,

Har fått sånn bihulebetennelse lignende greier igjen. Du tipset meg om en reseptfri medisinkur engang. Trenger den "resepten" nå.

Thomas
Thomas

Jon R

quote:
Originally posted by Lids

Jon,

Har fått sånn bihulebetennelse lignende greier igjen. Du tipset meg om en reseptfri medisinkur engang. Trenger den "resepten" nå.

Thomas

Du må oppsøke et apotek. Der kjøper du Naproxen tbl, 250 mg, som er reseptfritt. Ta 1-2 tbl morgen og kveld, aldri mer enn 4 pr døgn, og helst ikke på tom mage. Hvis du har hatt magesår bør du ikke bruke Naproxen. Kombiner behandlingen med Zymelin/ Rhinox e.l i henhold til bruksanvisingen. Dette virker både som profylakse og som behandling hvis du har begynt å merke den karakteristiskle tannpinen når du beveger på hodet. Hvis du er skikkelig sjuk med feber og sterk hodepine bør du oppsøke lege. Lykke til. [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

Jon. Pulsen min overstiger 200 så og si hver dag. (Klokka sier til&med 230 noen ganger...)

Ã... ska e gjørra???

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Jon.Høyrehånda mi er forelska i kroppen min

Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

Jon. Pulsen min overstiger 200 så og si hver dag. (Klokka sier til&med 230 noen ganger...)

Ã... ska e gjørra???

Slutt å jogg. Ta bussen til jobb. Parker sykkelen i garasjen. Sett deg til i godstolen med pottis og cokka. [:)]

quote:
Originally posted by h.b

Jon.Høyrehånda mi er forelska i kroppen min

Kapp den av skulderen hvis den blir for innpåsliten eller driver med seksuell trakassering. [:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Takk Jon, jeg gikk til mitt lille hjemmeapotek og der hadde jeg både Naproxen og Rhinox. Nå stoler jeg på deg Jon, drar nemlig til Horsens snart. [:)]

Thomas
Thomas

B-m

Jon! Jeg har en kamerat som plages med stiv nakke, etter et litt uheldig stup. Gode tips?

Jeg filmet btw stupet det med mobilkamera.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Har du filmet dette selv? Utrolig! Stakkars faen. [:D]

Jon R.
Jon R.

B-m

quote:
Originally posted by Jon R

Har du filmet dette selv? Utrolig! Stakkars faen. [:D]

Jon R.

nei [V]