Skrevet av Emne: 1.-ellever og reservene  (Lest 2346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

1.-ellever og reservene
« på: September 02, 2006, 17:46:57 »
Jeg skulle så gjerne likt å se Leeds med alle skadefrie... Har forsøkt å sette opp et førstelag med "cover", selv om flere selvsagt kunne spilt i diverse posisjoner og byttet om, etc.

Jeg mener dette laget helt opplagt kan være med å kjempe i topp-fire-avdelingen, da forutsatt at de er skadefrie og at MOTIVASJONEN er der for alle sammen når de går ut på banen....

Warner
(Sullivan) (Wilberforce)

Kelly  --   Butler  --  Killa  - Crainey
(Fraz) - (Gregs) - (Foxe) - (Rui)

-- Stone  --- Derry -- Nicholls -- Lewis
(Douglas) - (West) - (Gylfi) -- (Carole)
(Howson) - (Rose)

Cresswell   - Healy
(Horsfield) - (Blake)
(Beckford) - (Moore)

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Peter7

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #1 på: September 02, 2006, 17:54:36 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg skulle så gjerne likt å se Leeds med alle skadefrie... Har forsøkt å sette opp et førstelag med "cover", selv om flere selvsagt kunne spilt i diverse posisjoner og byttet om, etc.

Jeg mener dette laget helt opplagt kan være med å kjempe i topp-fire-avdelingen, da forutsatt at de er skadefrie og at MOTIVASJONEN er der for alle sammen når de går ut på banen....

Warner
(Sullivan) (Wilberforce)

Kelly  --   Butler  --  Killa  - Crainey
(Fraz) - (Gregs) - (Foxe) - (Rui)

-- Stone  --- Derry -- Nicholls -- Lewis
(Douglas) - (West) - (Gylfi) -- (Carole)
(Howson) - (Rose)

Cresswell   - Healy
(Horsfield) - (Blake)
(Beckford) - (Moore)

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com



På papiret et lag som er godt nok til å rykke opp fra CCC.
Om dette skal skje må KB[:o)]jr. greie å få disse spillerne til å fungere godt som et lag, ta riktige taktiske disposisjoner og som du sier ikke minst klare å motivere laget.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

HåvardK

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #2 på: September 02, 2006, 19:45:12 »
På papiret et meget habilt lag etter ccc-standard. Ingen tvil om at vi er uheldige med skader - særlig når alle inntreffer ganske så samtidig.

Dennis

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #3 på: September 02, 2006, 19:47:12 »
Blir veldig hypotetisk, men laget ser da ok nok ut på papiret. Jeg mener ikke det er noe dårligere enn i fjor, når alle er skadefri. Motivasjon er en viktig faktor, men alle legger dette på Blackwell. Det blir veldig svart/hvitt. Spesiellt å gi skylda på tap i Cardiff på Blackwell. I en slik kamp er å få spillerne motivert, ikke engang nødvendig, om de vil spille i toppdivisjonen, noe de selvsagt vil.

Derimot å holde Miller motivert over en sesong, var en for stor oppgave. Det får Keane ta seg av nå. Litt bekymring hos meg over stagnering jeg synes vi har fått, spesielt fremover. Vi scorer ikke mål!!

Marching On Together!
Marching on together!

Per-Stian

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #4 på: September 02, 2006, 19:50:34 »
Om ikkje så altfor mange vekene, kanskje allereie mot Wolves, har vi ein-to spelarar tilbake frå skade (Nicholls og evt. Cresswell). I tillegg har vi henta inn Douglas, og Horsefield e snart ferdigsona. Hausten blir berre betre[:)]

Ifølge fleire av spelarane har Blackie sine beste eigenskapar i å motivere, så blir d opp t Carver å trene opp lagets taktiske eigenskapar. Carver jobbar me gutta kvar dag, og vi bør snart sjå konturane av eit meir samansatt lag. Gler meg som eit lite born t vi får inn Nicholls sentralt. Håpar berre Derry kjem raskt attende frå operasjonen. Douglas får duge i Stone sitt fråver.

Mats-

  • Gjest
Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #5 på: September 02, 2006, 20:41:54 »
Da kommer nok en av mine innlegg.

Jeg har trua på laget, slik det er på papiret. Men nå må gutta virkelig få kjenne alvoret. Leeds United har hatt en par år med skikkelig motgang, det så nesten ut som det kunne bli Leauge One. Det var en del som satset penger på det. Men vi hentet oss inn og har etablert oss i CCC, jeg gir min takk til alle de som stod på og holdte min æreverdige klubb i livet. Når vi er inne på ordet ære kan vi si det slik som det er, Leeds United er eller var en storklubb. Navnet Leeds United blir forbindet med en storklubb, og nå gutter må dere som er utpå banen blø ekstra. Det er opp til Kevin å tenne gutta, har det vært jeg som har vært motivator har jeg begynt å ta av meg silkehanskene. Minnet guttene og apparatet at de har gjort en god jobb, men nå må vi opp noen gir. Hver kamp skulle ha vært en play off, vi er da ingen CCC-klubb? Det skulle være en selfølge, at når du tar på deg den hvite skjorta, er du innstillt på krig.

Mener at tiden er inne, det er ikke noen grunn for å skylde på noe (som vi har hatt god grunn før), vi som supportere har stått bak laget, ikke bestandig vært enige. Men fulgt laget av ren kjærlighet og lidenskap, nå vil jeg se spillerne betal tilbake med å spille med hjerte utpå skjorta. Vi fortjener det, de fortjener det, og spesiellt navnet Leeds United fortjener det. Nå må vi begynne å blø utpå banen der gutta!



--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #6 på: September 02, 2006, 22:48:02 »
quote:
Originally posted by Per-Stian
Ifølge fleire av spelarane har Blackie sine beste eigenskapar i å motivere, så blir d opp t Carver å trene opp lagets taktiske eigenskapar. Carver jobbar me gutta kvar dag, og vi bør snart sjå konturane av eit meir samansatt lag.


Vil bare trekke frem Per Stians ord her.

I motsetning til de fleste andre synser han ikke her, dette har de sagt i samtale med PS.

Og Carver-effekten ser vi gjerne enda mer av [:)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ToreLA

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #7 på: September 02, 2006, 22:52:16 »
Samtidig har vel tiden vist at man ikke skal høre altfor mye på hva spillerne sier i media om sin manager/trener, uten at jeg sikter direkte til dette tilfellet. Spillerne vil som oftest uansett rose treneren, og ofte er det viktigere at manageren/treneren er hyggelig og snill enn at han oppnår resultater.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Jon R

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #8 på: September 02, 2006, 22:58:00 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Per-Stian
Ifølge fleire av spelarane har Blackie sine beste eigenskapar i å motivere, så blir d opp t Carver å trene opp lagets taktiske eigenskapar. Carver jobbar me gutta kvar dag, og vi bør snart sjå konturane av eit meir samansatt lag.


Vil bare trekke frem Per Stians ord her.

I motsetning til de fleste andre synser han ikke her, dette har de sagt i samtale med PS.
Og Carver-effekten ser vi gjerne enda mer av [:)]




Dette var stort å høre.  Veteran-Asbjørn har jo tidligere spurt retorisk: "Hvorfor hører vi aldri at Leeds gutta trekker frem Blackwells positive egenskaper? " ( seff sagt i en sammanheng der han drar frem verbale roser om O store Boothiegutten. [:D])

En ting er hva gutta sier: Dette vise seg i resultater nå. Som Karl, mats og andre har vært inne på: Fredningstiden for Blackwell er forlengst over ( om enn ikke så tidlig som i oktober 2004 da vi så den påstanden første gang) Det går ikke lenger ann å hevde at han har spesielt vaanskelige arbeidsforhold å jobbe under, selv om presset nok er uten sidestykke på dette nivået. Tvert imot er han nå i en mer gunstig posisjon enn de fleste andre managere i divisjonen. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: September 02, 2006, 22:58:45 av Jon R »
Jon R.

Totto

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #9 på: September 02, 2006, 23:55:59 »
Cresswell er jokeren i dagens tropp i mine øyne.

Han har på sitt beste en intensitet som smitter, og spesialkompetanse som passer glimrende i denne divisjonen.
De kampene vi fremstod som best forrige sesong, var han også på plass.

Kunne godt tenke med å sett følgende lag på hjemmebane:

Warner
Kelly - Butler - Killa - Lewis
Stone - Douglas - Derry - Nicholls
Healy - Cresswell

Det burde være på høyde med det meste i denne divisjonen.



Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Tom S

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #10 på: September 03, 2006, 00:10:13 »
Trur denne gjengen skulle klart å bite frå seg i CCC:

Sully
Kells - Foxe - Killa - Crainey
Carole - Nicholls - Derry - Westlake
Blake - Cressy

Sub:
Warner, Butts, Stone, Lewis og Healy



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #11 på: September 03, 2006, 01:28:33 »
quote:
Originally posted by Tom S

Trur denne gjengen skulle klart å bite frå seg i CCC:

Sully
Kells - Foxe - Killa - Crainey
Carole - Nicholls - Derry - Westlake
Blake - Cressy

Sub:
Warner, Butts, Stone, Lewis og Healy

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Skulle akkurat til å skrive dette: Inn med Foxe og Westlake med Carole på kanten på sikt. Westlake har box-to-box egenskaper og Carole kan være "lille-Rod" for oss i en mer fremskutt rolle. Cressy har unike egenskaper foran mål, men kanskje er Healy makkeren han bør ha med tanke på tildligere spill mellom de to.

...OG med ny manager, så vinner vi divisjonen lett!

For det er dette med motivasjon og taktiske egenskaper. [;)]




Jeg tror nok at vi ikke hadde råd til å rykke opp sist mai. Rundt £ 6 mill til investorer og fortsatt enorme beløp til tidligere ansatte hadde spist alt vi kunne kjøpt kvalitetsspillere for. Kenny Bates var i en Catch22 situasjon. OG valgte det trygge! [:)]
« Siste redigering: September 03, 2006, 01:29:31 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Læshy

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #12 på: September 03, 2006, 20:39:03 »
Når alle blir skadefrie og kommer i form er dette hvordan jeg mener vi bør spille:

.................. Sully ....................
.............................................
Kelly ....... Foxe ..... Killer ..... Crainey
.............................................
Stone ..... Derry .... Nicholls .... Westlake
.............................................
........... Cressy .... Healy ...............

Velger Stone fremfor Carole på grunn av hans rutine samtidig som jeg synes vi har spilt mye bedre med han på banen så langt i år. Westlake har imponert som en box-to-box player så langt i år, og for tillit av meg på venstre kanten. Sentralt velger jeg Derry og Nicholls.

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Tom S

Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #13 på: September 03, 2006, 20:53:42 »
Nesten det samme som mitt lag.

Er einig i at Stone med sin rutine har vert god for Leeds så langt i år og er nok det trygge valget. Men, syntes Carole var såpass positiv mot uglene at eg ville latt han få litt tillit i laget. Vi treng ein spiller med fart og evnen til å utfordre en mot en.

Blake har eg valgt foran Healy, rett og slett fordi eg føler han er ein bedre spiller enn Healy. Men, så langt har Healy vert veldig god.

Dette beviser vel at vi har litt breidde i stallen også...
...når alle er skadefri.


quote:
Originally posted by Læshy

Når alle blir skadefrie og kommer i form er dette hvordan jeg mener vi bør spille:

.................. Sully ....................
.............................................
Kelly ....... Foxe ..... Killer ..... Crainey
.............................................
Stone ..... Derry .... Nicholls .... Westlake
.............................................
........... Cressy .... Healy ...............

Velger Stone fremfor Carole på grunn av hans rutine samtidig som jeg synes vi har spilt mye bedre med han på banen så langt i år. Westlake har imponert som en box-to-box player så langt i år, og for tillit av meg på venstre kanten. Sentralt velger jeg Derry og Nicholls.





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 03, 2006, 20:55:03 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 1.-ellever og reservene
« Svar #14 på: September 03, 2006, 21:09:38 »
Mht kantene på midtbanen så trenger vi iallefall én som kan være skikkelig kant...  Om dette er Lewis eller Carole kan jo nesten være opp til hvem som er i best form.
Stone/Westlake på "kanten" betyr vel en kantspiller mer i Bowyer/Douglas-støpningen om du forstår... og er en bra ting mht defensiv sikkerhet når den motsatte kanten er mer en "out and out winger."

Ehh ja




I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan