Billetter online

Started by Big Jack, September 07, 2006, 19:26:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Big Jack

Sitter og bestiller billetter til Leeds B'ham 23.sept på lufc.com. Noen som har erfaringer med det? Får nemlig ikke til å registrere meg (Customer Number- hva er dette?).

-Big Jack-

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Big Jack

Sitter og bestiller billetter til Leeds B'ham 23.sept på lufc.com. Noen som har erfaringer med det? Får nemlig ikke til å registrere meg (Customer Number- hva er dette?).

-Big Jack-

Tuller du? Customer Number henviser til ditt medlemsnummer i Leeds United Members Club. Du må betale £40 først for å bli medlem, deretter kan du bestille billetter online.

Robert H.

Det Karl prøver å si er at det er lettere og billigere å ringe Ticket office på +44 0845 121 1992. Her får du utmerket hjelp og billetten sendt hjem i posten.

God tur!

McMidjo

Du får tildelt et eget kundenr første gang du bestiller billett - og aller første gang må dette gjøres pr tlf, fax eller post. Alle detaljer om dette er gitt på Leeds hjemmesider.

Såvidt jeg vet trenger du IKKE være medlem for å få tildelt kundenr og få tilgang til onlinebookingen.

Kundenr er gjerne angitt på slippen som følger med billetten.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

HelleB

Send en e-mail til tickets@leedsunited.com, og be om å få et Customer Number. De er kjappe til å svare og booking av billetter online funker greit. Billettene er i posten ca. 3 dager senere.
Har ingenting med medlemsskap i LUFC å gjøre.

Lykke til

HåvardK

quote:
Originally posted by HelleB

Send en e-mail til tickets@leedsunited.com, og be om å få et Customer Number. De er kjappe til å svare og booking av billetter online funker greit. Billettene er i posten ca. 3 dager senere.
Har ingenting med medlemsskap i LUFC å gjøre.

Lykke til

Betyr dette at Karl "Hot Shot" tar feil? Makan.

Big Jack

Takk for svar folkens!

-Big Jack-