krystall kula sier .....

Started by BERGH, September 08, 2006, 22:53:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tore fra Larvik

Espen J

Har ingen krystallkule, men ser likevel for meg at vi rykker opp til PL og kjøper tilbake noen ekte leeds spillere. Kan begynne med Paul Robinson og Alan Smith... Vet det ikke er så veldig sannsynlig, men hadde vært utrolig gøy...

Tom S

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Har vært ihuga Leeds supporter siden midten av 70-åra, og dermed vært igjennom både ups and downs. Men under Blackwell's ledelse kommer vi etter min mening aldri noen vei, total stagnasjon i divisjonen er det vi er på vei imot. Dette er, med hånden på hjertet, første gang jeg faktisk håper på at vi skal gå igjennom en tung sportslig sekvens, ene og alene for å få en ny og positiv manager i stolen.

Jeg prøver virkelig å forstå dette her: Hva er problemet til dere som seriøst ønsker at vi taper kamper, for å at Blackwell skal få sparken? Jeg hadde skjønt det hvis vi hadde rykket ned og Bates tviholdt på manageren, men det er faktisk ikke tilfelle. Vi kom til play off finale i vår andre sesong under Blackwell. Nå er vi 5 kamper inne i den tredje og vi har godt "heng" på teten. Synes det er beyond patetisk at folk som kaller seg supportere faktisk går og håper på tap og sportslig nedtur. Jeg finner det latterlig ,respektløs...egentlig blir ord fattige. Forslår at dere danner deres egen lille supporterklubb kalt Leeds Uniteds uvenner & sutrekopper sammen med han derre fyren fra Larvik.
Jon R.

På mange måter veldig einig med JonR!
Kan ikkje med min beste vilje skjønne at ein Leeds-supporter ønsker at sitt eige lag skal tape!

WE ARE LEEDS!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

quote:
Originally posted by Tom S

quote:
Originally posted by Jon R

Quote.[/b] Forslår at dere danner deres egen lille supporterklubb kalt Leeds Uniteds uvenner & sutrekopper sammen med han derre fyren fra Larvik.
Jon R.

Ække no gæernt å være fra Larvik, vel (selv om jeg heller ikke skryter av det).

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

MacMurder

quote:
Originally posted by auren

Dere som haaper at Leeds taper flere kamper paa rad (tydeligvis bare h.b. og MacMurder foreloepig), hvordan kan dere vaere saa sikre paa at vi faar inn en mye bedre manager enn Blackwell? Og hva om den nye manageren ikke viser seg aa vaere stort bedre, haaper dere da en ny sportslig nedtur for Leeds? At vi rykker ned til League 1 eller enda lenger ned?

Jeg kan skjoenne deres frustrasjon - at dere ikke liker naavaerende manager, men la det gaa ut over manager og ikke laget LEEDS UNITED som vi her inne elsker over alt paa jord. Dog det kan virke som at enkelte vurderer skilsmisse...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Har overhodet ikke sagt at jeg ønsker at Leeds skal tape. Jeg sa tung sportslig sekvens. Med dette innebærer en fortsettelse av den elendige sesongavslutningen, (dog med et hederlig unntak mot Preston borte), og den totale ydmykelse i playoff finalen. Ser overhodet ingen markant framgang fra i fjor. Unnskyldning på unnskyldning fra Blackwell, kom ikke å si at det er kun tilfeldigheter og uflaks som står i veien for de sportslige resultatene (glem økonomien og se bak resultatene for en gangs skyld). Jeg kaller ikke en 1-0 seier mot et 10 manns skadeskutt Sheff Wed for et resultat å hoppe i været for. Dette var bare for å ta et eksempel.

BERGH

Jeg tror vi avslutter diskusjonen og konkluderer med at vi ALLE Leeds supportere ønsker å vinne hver eneste match og ingen bråk om bytte av manager

Men det er soleklart at hvis Leeds ikke får de nødvendige resultatene i de neste 5-fem matchene så vil det komme konsekvenser fra ledelsen om vi liker det eller ikke og det vil komme krav fra flertallet fra supporterne

Men jeg håper at jeg ikke opplever dette "igjen"

[8D]

Mikkel

Enig.
Vi konkluderer med at vi ALLE Leeds supportere ønsker å vinne hver eneste kamp....Og vil de ikke det så er de vel ikke Leeds supportere.
Tipper 1-0.

auren

Jeg tipper h.b. hoppet ut av stolen og jublet vilt da Bothroyd smelte inn 0-1 paa Elland Road i dag...

Og til Macmurder - hvis du haaper paa sportslig nedtur er det det samme som aa haape paa tap... Skuffende!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MacMurder

OK !! Tar av meg hatten for det "strålende" arbeidet Blackwell har gjennomført.

BERGH

Etter kampen nå mot Coventry da har vi 3 tap på rad

Min krystall kule sa 2 uavgjorte og 3 tap, det betyr at vi skal få poeng i de 2-to neste kampenen

YIPPY