Jeg trenger oppmuntring.

Started by Mats-, September 11, 2006, 05:32:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

Hei igjen.

Nå begynner jeg å føle det litt på meg, jeg ser desverre for meg en ny sesong i CCC. Unnskyld min pesimisme. Men, nå føler jeg at jeg har grunn til det. Hele bildet er svart, totalt svart. En mannskap som skal være god nok for opprykk, men akk nei. Det er selfølgelig tidlig i sesongen, men faktum uansett er, vi er ett poeng unna nedrykk og, ja, mange til toppen. Som sagt, tidlig, men uansett er det deprimerende å se på.

Men det alle værste er dette Elland Road, med kun 16 tusen tilskuere...

Hva har godt galt, hva kan vi gjøre med det. Det viktigste er at vi selvsagt står sammen som supportere...

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

Asbjørn

Jon har da forlengst predikert at september blir tøff.
...men måneden er jo snart over. [8)]

Nicholls, Cresswell og Stone er i full trening igjen.
Matteo er på gang.

Og du kan snart skryte av å ha vært gjennom to nedgangstider med Leeds. Oppturen smaker desto bedre da. [:)]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

Takk, Asbjørn.
Du er et lys i mørke, et håp og klamre seg til i disse grusomme tider.

Får ta en tur inn på positivitetstråden også så kanskje dagen blir til å holde ut.

Nå er det bare en halvtime til jeg er i klasserommet, med små unitedsupportere som hoverer.
Er redd jeg kan bli en streng lærer idag...

Kato

Totalt svart blir det om vi rykker enda et hakk ned. Så lenge vi holder oss i CCC er det enda et glimt av lys. Da er det alltid håp om en sesong med 46 kamper stang inn, og en lucky shot i en play-off-finale. Går vi ned enda ett hakk havner vi i et mørke Leeds United aldri har vært i.

Jon R

Hvis du trenger en oppmuntring foreslår jeg at du logger deg ut av denne siden for en stund, og setter på en video med gamle Leeds klassikere istedet, evnt Norske byggeklosser. [:)]

Jon R.
Jon R.

trosetti

Tror jeg velger å slenge meg på flaska jeg ass.. Er bare mandag en gang i uken vett!

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Mats-

Nei, jeg klarer ikke å plukke meg opp. Ikke det at jeg skal slutte å heie med leeds, men blir det leauge one...Da blir ingenting det samme igjen. Og de leeds supporterne i England...pøh, de ekke en døyt bedre

Mvh Mats

marve

quote:
Originally posted by Mats-

Hei igjen.

Nå begynner jeg å føle det litt på meg, jeg ser desverre for meg en ny sesong i CCC. Unnskyld min pesimisme. Men, nå føler jeg at jeg har grunn til det. Hele bildet er svart, totalt svart. En mannskap som skal være god nok for opprykk, men akk nei. Det er selfølgelig tidlig i sesongen, men faktum uansett er, vi er ett poeng unna nedrykk og, ja, mange til toppen. Som sagt, tidlig, men uansett er det deprimerende å se på.

Men det alle værste er dette Elland Road, med kun 16 tusen tilskuere...

Hva har godt galt, hva kan vi gjøre med det. Det viktigste er at vi selvsagt står sammen som supportere...

Mvh Mats

Vi må legge lista lavere ,vi har ikke penger til store forsterkninger ,vi har ikke spillere med karisma ,og vi har ikke så fantastiske og trofaste fans som vi tror .
Vi må ta det derfra ,vi må slutte å dra fram spillere som har vært og spillet som har vært .Stadig blir gamle helter og gamle pravader dradd fram ,alt dette har hent og er gamelt nytt .Nå sliter vi og må innse det .Kansje vi blir positivt overraska ettervert også ,hvem vet kansje vi tar 3 poeng mot sunderland og da ser alt så mye bedre ut .Kevin b har faktisk rett i alle sine unnskyldninger ,vi sliter med skader og han har solkt spiller med + ,men allikevell har han ikke fått bruke penga på nye spillere .Han har faktisk tatt oss til play off finale etter at laget bare for et par år siden nesten var UTEN SPILLERE  og det er FAKTA .
Nei vi må slutte å se oss tilbake ,det er nå det gjelder og Fakta er  at vi ligger under midten og sliter .Mot wolves så spilte vi faktisk veldig fin fotball veldig lenge og vi hadde mange flere sjanser en wolves positivt det da ivertfall hehe.
UANNSETT LEEDS 4EVER.