5 mest ønskede managere

Started by Chris Whyte, September 14, 2006, 17:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Hyggelig å bli tildelt managerrollen etter diverse sammenstøt...

Robert H.

Coach 2 og greier. Trodde det var Katos jobb jeg. Er det greit for deg hvis Kato og meg blir enige om å bytte B-m?

Kato

Har du ikke hørt Ivar Hoff sier at det går til helvete når hjelpetreneren skal overta. Du må nok pent og pyntelig slå deg til ro som coach 2.... Med ansvar for dødballer

Robert H.

Nå er du lumpen Kato. Jeg sier som Rekdal: "Ivar Hoff har spesialkompetanse i inkompetanse!"
Dødballer har jeg filla peiling på, har ikke truffet på en heading i hele mitt liv...

Kato

OK, så får du forsvarsdelen også. Gå for soneforsvar med sweeper :)

veteranen

quote:
Originally posted by Sheridan[/i

5 navn var topicen...det er du i stand til [;)]

Selvsagt kan jeg gi deg 5 navn. Jeg kan gi deg 30 navn også, hvis det er antallet det står på. Men jeg ser ingen grunn til å ramse opp mange navn jeg ikke vil ha til klubben.

Egentlig hadde jeg håpet at vi hadde sluppet å gjøre noe med managersituasjonen før neste sommer. Men nå virker det jo som at Blackwell har mistet fullstendig grepet på tingene, og da blir man nødt til å gjøre noe.

Grunnen til at jeg helst ville vente til neste sommer, er at jeg også vil ha bort Ken Bates. Jeg håper at vi kan få inn noen eiere som kan drive klubben på en dynamisk måte, uten å være så overkjørende og konfliktskapende som Ken Bates er og alltid vil være.

Når Blackwell må gå (regner med at det skjer ganske så snart), håper jeg at Steve Stone får overta ut sesongen.
Stone har ingen erfaring som manager, men han har lang erfaring som spiller på høyeste nivå, og han er en fighter. Dette er selvsagt ikke nok for å bli en bra manager, men fyren har også vist at han kan snakke for seg. Han imponerte meg med sine klokkeklare analyser og presise formuleringer, da han var radiokommentator. Med Stone i sjefstolen føler jeg meg trygg på at vi ville fått et Leeds-lag med skikkelig guts, og det er vel det vi trenger mer enn noe annet akkurat nå.

Mannen jeg, på sikt, vil ha som manager i Leeds er Adie Boothroyd. Han har den styrken, kreativiteten, klokskapen og gjennomføringsevnen som må til for å realisere det enorme potensialet som ligger i og rundt denne klubben.

Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igjen: Det er noe midlertidig over Leeds for tiden. Vi har en høyst midlertidig manager og vi har (forhåpentligvis!) en midlertidig styreformann. Under slike midlertidige omstendigheter, tror jeg vi gjør lurt i å  ikke ha for store forventninger...

Skulle Ranieri komme inn som ny manager, vil jeg reagere med likegyldighet, og tenke: "Der er en ny midlertidighet på plass..."

Asbjørn

Her må jeg bare tilføye at dette virkelig er noe jeg ville ha likt...

Det med Stone er så sin sak, men kunne sikkert funket. At Kenneth skulle ha samme tankegang er jeg imidlertid ikke så sikker på.

Men da å få inn Booty til sommeren (når Watf jo likavel har rykket ned), det hadde vært noe det [:)]

...men jeg tror nok ikke dette blir mere av enn som en av Vetty'ens våte drømmer... [8D]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

quote:
Originally posted by Asbjørn

Her må jeg bare tilføye at dette virkelig er noe jeg ville ha likt...

Det med Stone er så sin sak, men kunne sikkert funket. At Kenneth skulle ha samme tankegang er jeg imidlertid ikke så sikker på.

Men da å få inn Booty til sommeren (når Watf jo likavel har rykket ned), det hadde vært noe det [:)]

...men jeg tror nok ikke dette blir mere av enn som en av Vetty'ens våte drømmer... [8D]

Ja, det er jo liksom sommeren 2007 jeg har sett for meg at vendepunktet skal komme - med eller (helst!) uten Bates.

Må også få si at jeg synes det er fornøyelig å lese at tanken om Boothroyd til Leeds, skaper entusiasme hos deg, Asbjørn. [:)]

Ps: Og det værste/beste av alt: Bjørn-Marius ville elsket Boothroyd som Leeds-sjef! [:D]

Jon R

quote:

Jeg skal spise hatten min om Boothroyd får sparken - selv om Watford skulle rykke ned. Han beholder jobben. Det vil nemlig være en av forskjellene på å være manager i watford og Leeds United. [:)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Jeg skal spise hatten min om Boothroyd får sparken - selv om Watford skulle rykke ned. Han beholder jobben. Det vil nemlig være en av forskjellene på å være manager i watford og Leeds United. [:)]

Jon R.

Jeg tror ikke de rykker ned, men han får uansett ikke sparken.
Det jeg har tenkt på, er at det kanskje kunne vært interressant for ham å gå løs på  managerjobben i Leeds. Fyren mangler jo ikke akkurat ambisjoner, og potensialet bør jo være langt større i Leeds enn det er i Watford.

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Jon R.

Er det REID eller EDDIE GRAY du sikter til? Skulle de fortsatt i klubben?

Vi sparket ikke akkurat manageren som avsluttet nedrykksesongen vår. Blackwell sitter enda han!!!! [:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

quote:
Er det REID eller EDDIE GRAY du sikter til? Skulle de fortsatt i klubben?

Blackwell tok over som Leeds manager etter at nedrykket var et faktum, det vet du da godt.

Jeg sikter ikke til noen konkret, bare det faktum at at det ville vært utenkelig at en manager ledet Leeds United gjennom en hel sesong som endte i nedrykk, for så å få fortsette i jobben, som feks Curbishly og Worthington har fått gjøre det i sine klubber. Presset på en Leeds manager om å oppnå resultater er mye større enn det er i Watford, Norwich og Charlton. En annen ting er at Boohroyd lover mye i Watford og han vil trolig beholde jobben selv om han ikke oppnår sine egne uttalte målsetninger for klubben. I Leeds ville han fort ha snakket seg ut av jobben dersom han "lovet" oss en topp 5 plassering i PL innen 2008. Måten han uttaler seg på i det offentlige,får meg til å lure på om han vil forbli de små klubbers manager i det lange løp. Selvtilliten kan fort bli hans største fiende hvis han får sjansen i en større klubb før han har gått på en skikkelig smell i sin nåværende, og tatt lærdom av denne. [:)]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Ahaaaa.... Da er jeg med.

Hvis jeg trekker den litt lenger, så tror jeg ikke det vil være lurt av Leeds å la Blackwell erfare nok et nedrykk og deretter påfølgende opptur. [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973