uha kom lige til at se på programmet!

Started by mads, September 15, 2006, 01:44:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mads

de næste tre kampe er :
coventry (ude), b'ham (hjemme) og wba (ude).
Med KB ved roret og holdets nuværende form kunne dette meget let ligne 3 nederlag.[V]
tag jer nu sammen leeds og få KB fyret jeg orker ikke at følge disse kampe ellers, det bliver jo forfærdeligt at følge

Premier League i næste sæson!

Sheridan

Leeds i tykt og tynt....faen, vet dere hva....sikkert mange av dere som kjenner dere igjen.....men AKKURAT idag følte jeg en bestemt trang til å vise vår stolte trøye til gud-og-hver-mann....og sånn ble det.....den bærer jeg ALLTID med stolthet......VI Leeds fans...vi er av den lojale og solide sorten!

Men ja Mads - nå må der skje noe!!!!!

Robert H.

Glimrende Ole Evert! Jeg tok med meg et Leeds-skjerf på jobb og hang det opp slik at alle ser det!

We're Leeds and we're proud of it!

samadhi

Samme her Ole. Tok også på meg min blå reserve drakt fra i fjor på jobben i dag - og jeg bar den med stolthet!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ronald

Og eg dro på trening i hel hvit!!!

"No hadde det vært godt med en Whisky."

SveinArve

Jeg hang opp en stor plakat på klasserommet mitt, og skreiv ned noen fakta om Gary Kelly på tavla og viste dei bilde av han og meg fra Sarpsborg.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

quote:
Originally posted by Sheridan

Leeds i tykt og tynt....faen, vet dere hva....sikkert mange av dere som kjenner dere igjen.....men AKKURAT idag følte jeg en bestemt trang til å vise vår stolte trøye til gud-og-hver-mann....og sånn ble det.....den bærer jeg ALLTID med stolthet......VI Leeds fans...vi er av den lojale og solide sorten!

Men ja Mads - nå må der skje noe!!!!!

MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ragnar

Tok på meg Leeds drakten på kveldens fotballtrening. Hadde hodet høyt hevet.

Kom det noen kommentarer? [:I]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Runar

Jeg ble motivert av å lese på denne tråden.....[:)]

Så jeg tok på meg drakten med engang..

Lars E

For noen dager siden satt jeg på bussen bak en bil som hadde Leedsklistremerke i bakvinduet.[:)] Så da kastet jeg genseren og satt der i min hvite stolthet.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

BERGH

Jeg dro på sats på søndag med Leeds genser og bukse, selvfølgelig

We are LEEDS

Førde

eg spilte fotball med Leeds drakta i dag;););) !
Marching On Together