Skrevet av Emne: Whisky - Laphroig  (Lest 2752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

Whisky - Laphroig
« på: September 24, 2006, 05:50:26 »
Lojosang, Hårvard, Jon ([:)] m.fl

Nå som jeg har kjøpt meg Laphroig 10 YO for annen gang, eier jeg da dobbelt så mye land - som jeg jeg gjorde da jeg kjøpte flaske nummer en? [:o)]



Thomas
Thomas

HåvardK

Re: Whisky - Laphroig
« Svar #1 på: September 24, 2006, 21:57:34 »
Her må jeg melde pass. Trodde det kun var personer som hadde besøkt destilleriet som fikk dette privilegiet - men det er kanskje noe med å registrere seg på en eller annen nettadresse som gir utslaget? Midjo er nok riktig mann til å svare på dette.

Selv investerte jeg i en spesialtapning av Ardbeg: "Uigedail" i går, men har ikke fått sprettet denne ennå.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Whisky - Laphroig
« Svar #2 på: September 25, 2006, 03:10:13 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Her må jeg melde pass. Trodde det kun var personer som hadde besøkt destilleriet som fikk dette privilegiet - men det er kanskje noe med å registrere seg på en eller annen nettadresse som gir utslaget? Midjo er nok riktig mann til å svare på dette.

Selv investerte jeg i en spesialtapning av Ardbeg: "Uigedail" i går, men har ikke fått sprettet denne ennå.



Neida - det er nok å eie en ekte flaske Laphroaig, og bevise dette ved å oppgi strekkoden fra flaska når en registrerer seg f.eks. via internett.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

HåvardK

Re: Whisky - Laphroig
« Svar #3 på: September 25, 2006, 04:06:52 »
OK. Men det er vel fortsatt slik at besøkende som er registrert kan ta med seg en miniatyr årlig - hvis de møter opp personlig, vel å merke? Skal forresten registrere meg prompte, siden jeg har en Quarter Cask stående.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Whisky - Laphroig
« Svar #4 på: September 25, 2006, 04:21:08 »
quote:
Originally posted by HåvardK

OK. Men det er vel fortsatt slik at besøkende som er registrert kan ta med seg en miniatyr årlig - hvis de møter opp personlig, vel å merke? Skal forresten registrere meg prompte, siden jeg har en Quarter Cask stående.



Vil vel tro at du får med en miniatyr hver gang - uansett hvor mange ganger du stikker innom!!

La oss håpe strekkoden din ikke er brukt opp - har hørt om folk som har 'stjålet' (dvs notert ned) strekkoder fra sitt lokale vinmonopol og benyttet disse....[:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Re: Whisky - Laphroig
« Svar #5 på: September 25, 2006, 23:12:53 »
Nei, leien er en minityr i året.
Ville DU betalt en ekstra årsleie på boligen din hver gang huseier (eller banken) stakk innom? [:D]
I tillegg får du plante flagget ditt på landområdet.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav