Skrevet av Emne: Stallen i dag  (Lest 1333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Stallen i dag
« på: September 25, 2006, 00:13:48 »
Prøver en av mine vanlige evalueringer av stallen!

Keepere
Neil Sullivan og Tony Warner er jo to solide keepere, så der syns jeg vi er godt dekket. Warner har vel ikke prestert topp i det siste, så jeg tror Sully tar plassen tilbake ganske snart.
- Neil Sullivan i mål

Forsvar
Jeg synes ikke Paul Butler har vært like solid i år. Muligens blir det duket for Foxe eller Gregan etterhvert. Ellers er jo Killer et enormt talent.
Gary Kelly syns jeg er en god back. Mange mener Crainey har vært god i år, må innrømme at jeg ikke har fått sett mer enn et par kamper i år og da har han ikke vært god! Synes han gjør mange enkle feil, som ofte blir fatalt.
- Ønsker en ny venstreback

Midtbane
Derry i form, betyr susende taklinger og mange ballvinninger. Westlake og Nicholls er spennende og kan være den litt mer kreative midtbanetypen vi trenger, samt at Nicholls også er en arbeidsmaur. Stone oser av rutine og er også solid. Carole er en spennende mann, med teknikk og fart. Lewis derimot har skuffet meg stort i det siste. Muligens, går det ann å prøve han på backen.
- En ny venstrekant

Spiss
Horsefield er stor og sterk, det samme med Cresswell. Moore er også begynt å vise form omsider. Robbie Blake har skuffet i år, men jeg håper han kan finne formen. David Healy fremstår som et soleklart førstevalg og er i mine øyne en av de beste i divisjonen.
- Vi er (skadefrie) godt nok dekket på topp

Positivt
* Healy scorer ikke kun på straffer!
* Nicholls virker som en god herremann
* 3 mål i en og samme kamp

Negativt
* Venstreback
* Venstrekant
* Sårbare for skader

Marching On Together!
« Siste redigering: September 25, 2006, 00:24:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Tom S

Re: Stallen i dag
« Svar #1 på: September 25, 2006, 00:21:09 »
Kunne vert skreve med min blyant dette! Einig.

Butts sliter meir i år enn vi har sett tidlegere, og venstresida vår er svak.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lars E

Re: Stallen i dag
« Svar #2 på: September 25, 2006, 00:40:00 »
Vi har en elendig venstreside, men jeg håper og tror Westlake kan løse venstrekantproblemet ganske greit. Da får vi ihvertfall 100 % innsats, og kanskje et par mål. Han skårte jo en del i Ipswich. Tror ikke vi har sett det beste av Westlake ennå. Minner meg litt om Bowyer faktisk. Håper han kommer sterkt.

Ellers kan Douglas/Carole løse høyrekanten greit. De kan rotere, avhengig av hvem vi møter.

Ønskelisten:
Ny og talentfull keeper: Craig Gordon (Hearts), Carson 2back?
Midtstopper: Trenger en ny sammen med Kilgallon. Tror ikke Foxe er denne mannen.
Venstreback: Nesten hvem som helst. Når Parker kommer hjem kan vi bruke ham, han kan umulig være verre.
Venstrekant: Lewis er ikke god nok, men kanskje Westlake ordner dette som sagt.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: September 25, 2006, 00:44:33 av Lars E »
Forever Leeds

Ferre

Re: Stallen i dag
« Svar #3 på: September 25, 2006, 00:59:43 »
Enig der Mr Kaizer! Får håpe vi henter noen forsterkninger på lån når den nye manageren blir klar.

-WE'LL BE BACK-

Sleivind

Re: Stallen i dag
« Svar #4 på: September 25, 2006, 01:06:49 »
Skjønner virkelig ikke denne klagingen på Crainey. Igår hadde han igjen en god kamp for Leeds. Han hadde 1, en feil i går og det resulterte, selvfølgelig siden Crainey var involvert, i mål. Men både Kilgallon og Warner burde avverget før den ballen var i nettmaskene. Crainey har faktisk vært en av Leeds sine beste denne sesongen.

En burde heller ha tatt en titt på mannen som spiller foran Crainey, der er det MYE å ta tak i!

mads

Re: Stallen i dag
« Svar #5 på: September 25, 2006, 01:07:50 »
fuldstændig enig...butler burde bænkes for foxe, westlake burde få chancen i stedet for lewis, som så kunne spille v.back i stedet for elendige crainey, og stone/carole burde være højre kant i stedet for douglas....det ville jeg gøre med de spillere vi har, ellers ville et lån eller to være at foretrække...men det sker ikke før vi får udnævnt en ny manager
dette er et ganske godt hold:
Warner
Kelly, Foxe, Killa, Lewis
Carole, Nicholls, Derry, Westlake
Cresswell, Healy
Premier League i næste sæson!
« Siste redigering: September 25, 2006, 01:09:38 av mads »
 

Lars E

Re: Stallen i dag
« Svar #6 på: September 25, 2006, 01:39:02 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Skjønner virkelig ikke denne klagingen på Crainey. Igår hadde han igjen en god kamp for Leeds. Han hadde 1, en feil i går og det resulterte, selvfølgelig siden Crainey var involvert, i mål. Men både Kilgallon og Warner burde avverget før den ballen var i nettmaskene. Crainey har faktisk vært en av Leeds sine beste denne sesongen.

En burde heller ha tatt en titt på mannen som spiller foran Crainey, der er det MYE å ta tak i!



En god kamp hadde han jo ikke. Men greit å se hva du forventer av spilleren våre. [xx(] Dessuten hadde han mer enn 1 feil.

Men enig i at han ikke får mye hjelp fra Lewis foran. Inn med Westlake.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: September 25, 2006, 01:47:25 av Lars E »
Forever Leeds

Peter7

Re: Stallen i dag
« Svar #7 på: September 25, 2006, 01:49:19 »
"salg" er vel ikke noe landslag...?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'