Prematch West B – Leeds

Started by Papi, September 29, 2006, 19:11:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Spillerne må gå i seg selv
En manager - en BOSS - må inn
Forsterkninger i januar

Så kan det KANSKE gå likevel, i alle fall en Play off-plass.

Men da må det SKJE noe!

Jeg er drittlei spillere som bare "går med på" at vi ikke har dagen før kampen er halvspilt. Det virker som vi har en gjeng mammadalter ute på der, og INGEN tør stå opp når ting butter i mot. Og jeg vet det er vanskelig når vi får to spillere skadet, etc.

Carver (eller en ny manager) har intet annet valg enn å gjøre klare endringer på laget, som gir klar beskjed om at de som VIL spille og VIL vinne, de starter.

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Kickthemdown

Håper de sier unnskyld nå ... Dette er en skandale ..

Killa som sier shame on you ..

Ronald

"...I need some moonshine and I need it quick
then I`ll be back in glory days"
                           Greenland Whalefishers

Jon R

Jon R.

boegval

Fy f**n til møkk skal det hjelpe med ny manager nå må det bli en spillende som kan gjøre alt alene. :-( Yeees ett trøstemål JiiPi

auren

JAAAAAAAAAAA! Horse scorer... Ta en kjapp Soton fra i fjor saa vinner vi... JADA!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Ferre

quote:
Originally posted by Svend Anders

Forsterkninger i januar

Men da må det SKJE noe!

Jeg er drittlei spillere som bare "går med på" at vi ikke har dagen før kampen er halvspilt. Det virker som vi har en gjeng mammadalter ute på der, og INGEN tør stå opp når ting butter i mot. Og jeg vet det er vanskelig når vi får to spillere skadet, etc.

Carver (eller en ny manager) har intet annet valg enn å gjøre klare endringer på laget, som gir klar beskjed om at de som VIL spille og VIL vinne, de starter.

Svend

Som jeg skulle sagt de selv, noe må skje - NÃ...! Tror kanskje ikke Carver er rette mannen, vi må få inn noe nytt blod som tør å gjøre forandringer.

-WE'LL BE BACK-

Leedsulf

quote:
Originally posted by Ferre

quote:

Forsterkninger i januar

Men da må det SKJE noe!

Svend

Som jeg skulle sagt de selv, noe må skje - NÃ...! Tror kanskje ikke Carver er rette mannen, vi må få inn noe nytt blod som tør å gjøre forandringer.

-WE'LL BE BACK-

Det er nettopp det som må til. Få inn en med blanke ark og ferske øyne, som ikke bruker spillerne etter hvor nært vennskap han har med dem utenfor banen, men hva de faktisk presterer utpå der.

Sheridan

kan merke på meg at jeg godt kunne tatt kvælertak på de her kommentatorene...

Jon R

Carver har ikke satt sitt preg på laget til nå. Han har nærmest planket både spillestil og uttak av spillere etter Blackwell. Vi får håpe på noen nye ideer i neste kamp. [8)]

Jon R.
Jon R.

auren

quote:

Forsterkninger i januar

Men da må det SKJE noe!

Svend

Butter - Butler... Det er foerst og fremst kapteinen som skal oppildne spilleren naar ting butter i mot. Butler har vaert daarlig denne sesongen, og ikke vaert en kaptein med sto K.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Ferre

3-2, Stone! Kan vi klare det? [:)]

-WE'LL BE BACK-

Ronald

Det e neimen ikke managerens feil. Se på den innbytterbenken... Den skremmer ikke akkurat livskiten av motstanderene.[:(][:(]

Se på Brann og tidl. RBK reservebenken likesterk som første 11`eren.
Spillere som ikke ofrer seg blir benka til de skjønner sitt eget beste (eks. Miller )

"No hadde det vært godt med en Whisky."

Tom S

Come On Leeds!!!!!!!!!!!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

2-3 Stone. Fantastisk utvikling. Moore har satt fart i laget. [:0]

Jon R.
Jon R.

jokern

Vi må nok bare innse at Leeds har INGENTING i toppen av tabellen å gjøre!!!!!

Robert H.

Du liker Moore du Jon [:)]

quote:
Originally posted by Jon R

2-3 Stone. Fantastisk utvikling. Moore har satt fart i laget. [:0]

Jon R.

Ferre

3 min igjen! Kom igjen Leeds!!!

-WE'LL BE BACK-

Ronald

Fy flate no har eg puls!!!!
Hvorfor brukte Leeds 80 min på å våkne???

"No hadde det vært godt med en Whisky."

Sheridan

Leedsulf

quote:
Originally posted by Ronald

Det e neimen ikke managerens feil. Se på den innbytterbenken... Den skremmer ikke akkurat livskiten av motstanderene.[:(][:(]

Det verste er jo at dagens innbytterbenk er sterkere enn de som startet kampen [B)]

Jon R

Kan dette gå vår vei? Alle mann i angrep nå, inkl Warner.... 3 min tillegg. [:0]

Jon R.
Jon R.

Robert H.

Ferre

4-2...jaja. Fy faen som jeg hater de WBA kommentatorene! Ã...hhhh....

-WE'LL BE BACK-

auren

4-2... Idiotisk aa gaa i angrep med Warner... men men... den som ikke satser vinner intet...

huff!

Leeds
Till
I
Die!

Tom S

Så skjer det som må skje, men det var litt trøst at vi virkelig prøvde de siste 5 minuttene,

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

mer øl.....4-2....typisk....vi skal få ett snev av håp.....så en ny en på trynet...

Jon R

2-4 Var det lurt å ta ut Warner av målet da? Gutta skal uansett ha for litt underholdning på slutten der. Bittert å tenke på at vi hadde hatt kampen i vår hule hånd hvis ikke Healy hadde misset straffen. [8)]

Jon R.
Jon R.

auren

4-2... Idiotisk aa gaa i angrep med Warner... men men... den som ikke satser vinner intet...

huff!

Leeds
Till
I
Die!