Skrevet av Emne: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......  (Lest 1677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« på: Oktober 02, 2006, 03:43:58 »
......må det renskes opp i stallen.

Dette året blir nok ingen suksess dessverre, må innrømme at jeg er MEGET skuffet.

Vi må nok helst tenke litt langsiktig, dvs at Bates må ansette en ny manager ASAP eller gi Carver sjansen til å bygge sitt eget lag. Dette medfører at Leeds må kvitte seg med daukjøtt når transfervinduet åpner igjen og handle inn noen sultne spillere. Det virker som hele spillergruppa er litt nedkjørt og ustabil.

Vi må kvitte oss med:
- Gregan
- Blake
- Butler
- Lewis

Disse må erstattes av 2-3 unge sultne spiller med masse å bevise og som ønsker å bevise masse. Først og fremst må en ung lovende keeper inn, en venstreback og en venstreving.

Venstreback'en må være en "overlappende" type og venstrevingen må være en rask og gjennombruddshissig spiller med en god innleggsfot (må gjerne være målfarlig).

Vi kan ikke fortsette med den samme stallen til neste sommer for så å ta en clear-out. Dette må begynne NÃ…!

Må innrømme at jeg er meget trist og nedstemt på Leeds United sine vegne om dagen, det som skjer er ikke bra for klubben.

Angående de som sier at det må spyttes mer penger til spillekjøp inn i klubben så er jeg tildels enig i det, men Blackie har brukt 80 millioner norske kroner på den stallen vi har idag. Hadde han brukt pengene smart så hadde vi vært et annet sted i dag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #1 på: Oktober 02, 2006, 04:12:35 »
Blake?  Begrunnelse, takk.  Fordi han har vært skadet en periode?  Sammen med Cresswell den beste spissen vi har.
 

auren

Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #2 på: Oktober 02, 2006, 04:23:50 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

......må det renskes opp i stallen.

Dette året blir nok ingen suksess dessverre, må innrømme at jeg er MEGET skuffet.

Vi må nok helst tenke litt langsiktig, dvs at Bates må ansette en ny manager ASAP eller gi Carver sjansen til å bygge sitt eget lag. Dette medfører at Leeds må kvitte seg med daukjøtt når transfervinduet åpner igjen og handle inn noen sultne spillere. Det virker som hele spillergruppa er litt nedkjørt og ustabil.

Vi må kvitte oss med:
- Gregan
- Blake
- Butler
- Lewis

Disse må erstattes av 2-3 unge sultne spiller med masse å bevise og som ønsker å bevise masse. Først og fremst må en ung lovende keeper inn, en venstreback og en venstreving.

Venstreback'en må være en "overlappende" type og venstrevingen må være en rask og gjennombruddshissig spiller med en god innleggsfot (må gjerne være målfarlig).

Vi kan ikke fortsette med den samme stallen til neste sommer for så å ta en clear-out. Dette må begynne NÃ…!

Må innrømme at jeg er meget trist og nedstemt på Leeds United sine vegne om dagen, det som skjer er ikke bra for klubben.

Angående de som sier at det må spyttes mer penger til spillekjøp inn i klubben så er jeg tildels enig i det, men Blackie har brukt 80 millioner norske kroner på den stallen vi har idag. Hadde han brukt pengene smart så hadde vi vært et annet sted i dag.


Vil faktisk si at det mest imponerende med Blackwell nettopp er at han har brukt 80 millioner meeeget smart. Vi har faktisk en god stall.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #3 på: Oktober 02, 2006, 04:54:37 »
Hva for noe [:0]quote]

Vil faktisk si at det mest imponerende med Blackwell nettopp er at han har brukt 80 millioner meeeget smart. Vi har faktisk en god stall.

auren

Leeds
Till
I
Die!
[/quote]



Leedsfan

Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #4 på: Oktober 02, 2006, 05:26:20 »
quote:
Originally posted by Frode

Blake?  Begrunnelse, takk.  Fordi han har vært skadet en periode?  Sammen med Cresswell den beste spissen vi har.



Jeg har ikke noe imot Blake foruten at han ikke er spisstypen vi trenger. Han utfyller ikke noen av de spissene vi har og han er for treg til å spille på kanten. Han passer egentlig ikke inn i et annet system en 4-4-1-1 og da må han spille bak en målfarlig spiss som kan utrette magiske ting på egenhånd og som binder opp 2 midtstoppere. Den spissen har desverre ikke vi.. Chelsea har to slike spisser og Arsenal har en slik spiss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #5 på: Oktober 02, 2006, 05:28:34 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Leedsfan

......må det renskes opp i stallen.

Dette året blir nok ingen suksess dessverre, må innrømme at jeg er MEGET skuffet.

Vi må nok helst tenke litt langsiktig, dvs at Bates må ansette en ny manager ASAP eller gi Carver sjansen til å bygge sitt eget lag. Dette medfører at Leeds må kvitte seg med daukjøtt når transfervinduet åpner igjen og handle inn noen sultne spillere. Det virker som hele spillergruppa er litt nedkjørt og ustabil.

Vi må kvitte oss med:
- Gregan
- Blake
- Butler
- Lewis

Disse må erstattes av 2-3 unge sultne spiller med masse å bevise og som ønsker å bevise masse. Først og fremst må en ung lovende keeper inn, en venstreback og en venstreving.

Venstreback'en må være en "overlappende" type og venstrevingen må være en rask og gjennombruddshissig spiller med en god innleggsfot (må gjerne være målfarlig).

Vi kan ikke fortsette med den samme stallen til neste sommer for så å ta en clear-out. Dette må begynne NÃ…!

Må innrømme at jeg er meget trist og nedstemt på Leeds United sine vegne om dagen, det som skjer er ikke bra for klubben.

Angående de som sier at det må spyttes mer penger til spillekjøp inn i klubben så er jeg tildels enig i det, men Blackie har brukt 80 millioner norske kroner på den stallen vi har idag. Hadde han brukt pengene smart så hadde vi vært et annet sted i dag.


Vil faktisk si at det mest imponerende med Blackwell nettopp er at han har brukt 80 millioner meeeget smart. Vi har faktisk en god stall.

auren

Leeds
Till
I
Die!



Hadde jeg hatt 80 millioner kroner og kunne handlet spillere hadde jeg ikke handlet de spillerne vi har. Jeg hadde handlet spillertyper noe ikke Blackwell har gjort. Hele laget vårt er STATISK og vi klarer ikke å spille ut lag. Vi er dømt til å mislykkes. Den eneste trøsten er at vi ikke trenger å bytte ut mange spillere og kjøpe mange spillere for at det skal bli riktig bra, men vi må starte NÃ…!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sander

Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #6 på: Oktober 02, 2006, 05:45:33 »
Sier meg enig med at vi har en god nok stall til å kunne kjempe i toppen. Men å la noen andre få prøve seg fremfor spillere som ikke presterer, må gjøres! Lewis har ikke prestert i år og hvorfor i all verden går det ikke ann å la en annen få spille der? Vi har kanskje ikke noen annen venstre kant?

Ã… si at Blake er den beste spissen vi har sammen med Cresswell, ser jeg på som litt merkelig. Cressy ja, men Healy er vel bedre enn Blake. Etter det jeg har sett er han hvertfall det.

Håper vi neste kamp kan bytte ut Butler mot enten Foxe eller Gregan. Ser at h.b fortsetter å klage på Gregan. Gregan spilte veldig godt for oss som stopper i fjor. Ikke så rart han ble satt ut til fordel for Kilgallon da, men hva med å prøve Gregan og Killer? på høyre back hadde jeg håpet på Frazer! Siden han er skada så vil jeg gjerne se en unggutt der. Heller det enn å la Douglas eller noen andre spille en dårlig kamp på feil posisjon. Her har vi ingenting å tape syns nå jeg!
 

h.b

  • Gjest
Re: Vå må nok dessverre begynne på nytt og da.......
« Svar #7 på: Oktober 02, 2006, 15:08:34 »
Gregan er muligens en av de treigeste i CCC. Han vil da bli løpt fra og Killa må da konsentrere seg om å sikre for ham. Vi mister da en markeringsspiller og det andre laget får en mann ekstra i gåseøyne. Siden Engelsk fotball og Leeds er markeringsorientert og ikke sone så må vi ha fart bak i forsvaret