Endelig avklaring.....

Started by d701753, October 04, 2006, 20:54:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

d701753

tenkte jeg!!!!
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~907025,00.html
Tror nok det tar ei stund før det skjer noe nytt!

Noen som tror på dette eller?

Tony
Tony

MacMurder

Dennis

Selvfølgelig er dette bare rubbish!

Ken Bates har jobbet (hardt) i kulissene med tanke på vår neste permanente manager. Det er ikke sikkert at han ikke velger John Carver, men at han ikke har sett på muligheten for å hente en eller flere managere fra andre klubber eller arbeidsledige, det tror jeg ikke noe som helst på!

Artig at oss fans har greid å få den offisielle siden til å trykke en statement, selv om den ikke var utfyllende på noen som helst måte! Stå på folkens, det nytter! (litt)

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Selvfølgelig er dette bare rubbish!

Ken Bates har jobbet (hardt) i kulissene med tanke på vår neste permanente manager. Det er ikke sikkert at han ikke velger John Carver, men at han ikke har sett på muligheten for å hente en eller flere managere fra andre klubber eller arbeidsledige, det tror jeg ikke noe som helst på!

Spennende hypotese, kaizer. På a-etat henger det visstnok en plakat med teksten " middelstor britisk fotballklubb søker manager", så Bates har opplagt sett muligheten. Spørsmålet blir hvor mange managere Bates ser seg råd til å ansette. Curbishley, Ranierei og denne Penny kunne jo vært litt av et dream team, men dette er nok foreløpig litt urealistisk. I beste fall kan vi nok håpe på bare to av dem. [8D]
Jon R.