Skrevet av Emne: Til og med Tufte slo Leeds  (Lest 1248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Til og med Tufte slo Leeds
« på: Oktober 06, 2006, 00:23:51 »
Nå har Luscos sin Magne Jensen fra Halden greid det. Han spilte sammen med Haldens kjente ansikter og greide jaggu meg å tape for Tufte. Magne hadde flere sjanser for blankt mål men gjorde som de flest Leeds spillere gjør. Nemlig å bomme og bomme og bomme. Ja ja Magne. Du holder tradisjonen til Leeds oppe. Nemlig du taper



Totto

Re: Til og med Tufte slo Leeds
« Svar #1 på: Oktober 06, 2006, 00:37:45 »
Hold deg for god for slikt tull h.b [:(!]

Magne bør være stolt over å ha deltatt, og resultatet betyr lite. Her er det show og gøy som teller!

Da var det værre med oppvisningen til et par av Tuftegutta på utestedene natt til søndag. Jeg vil tro det ikke bare var Magne som slet med å score for å si det slik. Jeg så flere eksempler på  grisespill...

Jeg har også sett deg ramle av barstolen, truet med juling og utkastelse på en tidlig ettermiddag h.b, men sier selvsagt ikke noe om det offentlig.



Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

h.b

  • Gjest
Re: Til og med Tufte slo Leeds
« Svar #2 på: Oktober 06, 2006, 00:39:45 »
Humor kjære Totto.Humor
ps. jeg fikk denne beskjeden fra Magne. Og vi lo fælt når vi komponerte hva jeg skulle skrive[:D]
quote:
Originally posted by Totto

Hold deg for god for slikt tull h.b [:(!]

Magne bør være stolt over å ha deltatt, og resultatet betyr lite. Her er det show og gøy som teller!

Da var det værre med oppvisningen til et par av Tuftegutta på utestedene natt til søndag. Jeg vil tro det ikke bare var Magne som slet med å score for å si det slik. Jeg så flere eksempler på  grisespill...

Jeg har også sett deg ramle av barstolen, truet med juling og utkastelse på en tidlig ettermiddag h.b, men sier selvsagt ikke noe om det offentlig.



Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no




« Siste redigering: Oktober 06, 2006, 00:46:25 av h.b »

Totto

Re: Til og med Tufte slo Leeds
« Svar #3 på: Oktober 06, 2006, 00:47:26 »
quote:
Originally posted by h.b

Humor kjære Totto.Humor



Helt riktig h.b, og var det humor du siktet på, kunne du sikkert truffet bedre med en annen vinkling.

At Luscos var representert på denne kampen, og at det da ble Tuftes første seier, er jo interessant.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Kickthemdown

Re: Til og med Tufte slo Leeds
« Svar #4 på: Oktober 06, 2006, 01:31:25 »
Ser ikke humoren overhodet H.B ... Tåpelig skrevet..

Killa

Lids

Re: Til og med Tufte slo Leeds
« Svar #5 på: Oktober 06, 2006, 01:35:33 »
Lukker denne tråden, da den er helt uinteressant - og i ferd med å utvikle seg.

Thomas
Thomas