Skrevet av Emne: Kevin Nicholls  (Lest 1146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TLA

Kevin Nicholls
« på: Oktober 07, 2006, 02:31:34 »
- ude til engang i december. Personligt ser jeg ikke akkurat dette
som noget stort tab, har indtil nu bare virket som endnu en midtbane-
løber/slider, der ikke kan skabe målchancer og heller har det store
overblik. Men var selvfølgeligt heller ikke i topform endnu.
 

Dennis

Re: Kevin Nicholls
« Svar #1 på: Oktober 07, 2006, 02:44:22 »
Jeg er ikke helt enig, TLA.

Husk at Kevin Nicholls ble skadet på første Leeds-trening og nok ikke var helt i kampform ennå. Jeg tror han, i toppform, er en meget habil spiller. Dessverre ser det ut som han er en ny Seth Johnson (foreløpig). Bortsett fra at han var 10 ganger billigere. Likevel, han var liksom "stor-signinga" vår i sommer og jeg var veldig spent på han.

Marching On Together!
Marching on together!

R - R

Re: Kevin Nicholls
« Svar #2 på: Oktober 07, 2006, 06:32:56 »
Dette synst eg absolutt er synd, både for Leeds og Nicholls. Trur han kunne vore ei solid forsterking på midtbana. Men vi får håpe at han får tid til å bygge seg opp att no då.

Synst jamnt over det er mistenkeleg mange skadar i Leeds for tida, og det har det vore dei siste par åra. Problemet i følge KB var jo at stallen var for liten, som gjorde at folk blei rusha tilbake før dei eigentleg e klare. Denne praksisen må bli slutt på, då vi berre set spelarane våre i fare. Synst vi har hatt nok av spelarar som har kome tilbake frå skade, og som har blitt skada igjen ikkje lenge etter. Kvifor Cressy på død og liv skulle tilbake no i vår er jo eit døme. Sjå kor lenge han har vore ut no.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

ragnar

Re: Kevin Nicholls
« Svar #3 på: Oktober 09, 2006, 01:33:30 »
Dette er jo en ond sirkel. For tidlige comeback fordi stallen er tynn.

Mye av grunnen er at fysioene har vel lite å si egentlig. Det er manageren som presser på og bruker spillerne for tidlig i forhold til hva som burde vært.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sleivind

Re: Kevin Nicholls
« Svar #4 på: Oktober 09, 2006, 03:00:40 »
Nå rapporteres det jo i at Stone ikke skal opereres helt enda alikevel. Og det betyr jo en mann mindre vekk fra skadelista!