Skrevet av Emne: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober  (Lest 5816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #30 på: Oktober 12, 2006, 19:49:02 »
Stoke City har enda til gode å vinne away from home denne sesongen.
Dette er en MUST WIN kamp for Leeds United Football Club.



rd1

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #31 på: Oktober 12, 2006, 19:53:16 »
nå jinxa du kampen.. Stoke får sin første away from home seier til helga..


"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sheridan

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #32 på: Oktober 12, 2006, 19:56:51 »
quote:
Originally posted by rd1

nå jinxa du kampen.. Stoke får sin første away from home seier til helga..


"Who needs Cantona??"



Ja pokker....tenkte på at det var litt skummelt å si [B)] [:)]


Jon R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #33 på: Oktober 12, 2006, 20:42:49 »
quote:
Originally posted by rd1

Hadde vært bra om vi nok en gang tryllet frem en 17-18 åring, som hadde slått til på 1.laget... Men vi har vel solgt alle??

Mot Stoke starter vi kansje med: Sullivan, kelly, butler, killa, wright, stone, derry, douglas, lewis, healy og cressy.. 7 av disse er langt over 30 og 3 er over 35.. skummel... SKUMMELT!!




SKUMMELT dårlig research vil jeg heller si. Faktisk er 5 av de spillerne der under 30. Er 31 å regne som langt langt over 30?  Wright? Han har da forlengst sluttet i Leeds. [:)]

Jon R.
Jon R.

rd1

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #34 på: Oktober 12, 2006, 20:58:42 »
quote:

SKUMMELT dårlig research vil jeg heller si. Faktisk er 5 av de spillerne der under 30. Er 31 å regne som langt langt over 30?  Wright? Han har da forlengst sluttet i Leeds. [:)]

Jon R.




Tulling[:)]... Wright har vi jo nettopp lånt fra Sheff... sulli er 36, stone 35, derry 33, kelly 32, butler 33, wright 35, lewis 32....

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 21:02:17 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

Klausen

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #35 på: Oktober 12, 2006, 21:01:26 »
Neil Sullivan 36, Gary Kelly 32, Paul Butler 33,Matthew Kilgallon 22, Alan WRIGHT 35, Steve Stone 35,  
Shaun Derry 33, Jonathan Douglas 24, Eddie Lewis 32, David Healy 27, Richard Cresswell 29.

Såvidt jeg kan se, er sju av ellve spillere over 30 år, mens tre av disse er 35 eller eldre..

Vet ikke hvem som har gjort dårligst research jeg..

Lars E

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #36 på: Oktober 12, 2006, 21:02:56 »
Hehe Derry er ikke 33. Han er født 06.12.1977 som betyr at han vel er 28.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

rd1

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #37 på: Oktober 12, 2006, 21:08:04 »
teamtalk skriver at Derry er 33, mens leedsunited.com skriver 28... Regner med at Teamtalk har rett, ettersom leedsunited.com ikke oppdaterer sidene sine så ofte...



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Jon R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #38 på: Oktober 12, 2006, 21:08:13 »
quote:
Originally posted by Klausen

Neil Sullivan 36, Gary Kelly 32, Paul Butler 33,Matthew Kilgallon 22, Alan WRIGHT 35, Steve Stone 35,  
Shaun Derry 33, Jonathan Douglas 24, Eddie Lewis 32, David Healy 27, Richard Cresswell 29.

Såvidt jeg kan se, er sju av ellve spillere over 30 år, mens tre av disse er 35 eller eldre..

Vet ikke hvem som har gjort dårligst research jeg..



Som sagt, Derry er 28 år. 5 av 11 spillere er under 30 år. Alle disse 5 vil trolig spille på lørdag.  Riktignok trodde jeg at Lewis bare er 31 men han er altså 32. I tillegg er Westlake 23, og han vil trolig også spille. Det samme vil nok Crainey som er 25. Ikke så veldig skummelt spør dere meg. Wright? Han er på en mnds lån, og er vel ment som cover for Crainey. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 21:10:05 av Jon R »
Jon R.

Lars E

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #39 på: Oktober 12, 2006, 21:09:19 »
quote:
Originally posted by rd1

teamtalk skriver at Derry er 33, mens leedsunited.com skriver 28... Regner med at Teamtalk har rett, ettersom leedsunited.com ikke oppdaterer sidene sine så ofte...



"Who needs Cantona??"



Ta et kjapt søk på google du ferr! http://en.wikipedia.org/wiki/Shaun_Derry

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 21:10:41 av Lars E »
Forever Leeds

Jon R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #40 på: Oktober 12, 2006, 21:13:57 »
quote:
Originally posted by rd1

teamtalk skriver at Derry er 33, mens leedsunited.com skriver 28... Regner med at Teamtalk har rett, ettersom leedsunited.com ikke oppdaterer sidene sine så ofte...




En fødselsdato er en fødeselsdato, uansett om de ikke oppdaterer sidene så ofte. 5 år uten oppdatering ville vel uansett vært litt drøyt. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 12, 2006, 21:15:07 av Jon R »
Jon R.

Lars E

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #41 på: Oktober 12, 2006, 21:22:58 »
Haha. Sant nok.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Klausen

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #42 på: Oktober 12, 2006, 21:44:15 »
Mulig litt kjapp konstatering fra min side... uansett er det mye gammelt på dagens leedslag.

Vi er muligens det treigeste laget i divisjonen, og den høye gjennomsnittsalderen for ta skylda for det.

SirOlsen

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #43 på: Oktober 13, 2006, 12:12:30 »
Det er neten litt snodig å tenke tilbake på, som vi mønstret unggutter med suksess under O`Leary epoken.. Mot nå som vi ruger og koser oss med "gamlingene".. greit nok det om og når "gamlissene" har noe å bidra med. Men vi lever desverre i noe som heter livet, hvor tiden går og går og ingen blir yngre med tiden.. Det fantastiske med fotballlag er at man kan skifte ut spillere med tiden.. og skal man gjøre det bra i fremtiden, må man og satse på unggutta.. Blandet med rutine, tror jeg nok vi er på god vei til noe snadder igjen.. men skal ikke noen driste seg til å satse på dem og heller bruke tid på folk over 30.. da ser det litt mørk ut og mye lån fremover..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ragnar

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #44 på: Oktober 13, 2006, 16:43:41 »
Den billigste måten for Leeds å rykke opp på er å satse på egne unge spillere. Dette tar litt lengre tid enn om vi skal kjøpe oss til opprykk, men gir da en større tilfredstillelse når vi først kommer tilbake til det gode selskap. Det og en sunn økonomi vil da gjøre at Leeds har en større mulighet for å overleve i PL igjen.

Men her er det en fin balansegang. Vi vil ikke ha en satsing på de unge som det var i Sgt. Wilckos siste dager. Da ønskes det gjerne en repetisjon på den første tidens satsing på unge fra DOL sin side.

Så spørs det jo hvor stor kvalitet det er på dagens 16, 17, 18 og 19 åringer. Noen habile fotballspillere med fart er det vel?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Papi

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #45 på: Oktober 13, 2006, 17:15:25 »
Glei litt ut denne tråden nå etterkvart. Tilbake til start nå gutter.

Nå er fredagen kommet og det er kun ein dag til den ufattelige viktige heimekampen mot Stoke. Nå har eg ikkje oversikt kven Stoke har signert den siste tida, men dei kan umulig vera bedre enn våres lag. Denne kampen skal Leeds vinne, helst med eit par mål, men blir det siger som det skal gjøre er eg fornøgd eg.

Blir spennende å sjå kva lag Carver stiller med. Plasser som er åpne for diskusjon er keeper, venstreback, midtstopper, venstrekanp. Håper Sulli får sjansen, Crainey beholder plasser (Wright er da ikkje noko bedre??). Tviler sterk på at Butler ryker ut, enda han burde, og kven tar plassen frå Lewis pr dags dato?
Laget håper eg blir slik.

Sulli
Kelly Killa Foxe Crainey (dog, blir nok Butler i stedet for Foxe)
Stone Derry Westlake Lewis
Healy Horsfield (Cressy spiller 2.omgang)






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

R - R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #46 på: Oktober 13, 2006, 18:15:55 »
Stoke har styrka stallen sin med to potensielt habile PL-spelarar i det siste, Diao og Delap. Dei kjem nok til å gå rett inn på laget, så vi får håpe at dei er ute av kampform og ikkje klarer å prege kampen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

R - R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #47 på: Oktober 13, 2006, 18:44:00 »
Billettane til Stoke og dei to neste heimekampane kom i posten i dag. Gledar meg som ein unge no[:D] Fekk nyaste LLL samstundes

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

rd1

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #48 på: Oktober 13, 2006, 19:44:07 »
De siste to sesongene har vi spilt 0-0 hjemme mot stoke og vunnet 1-0 borte.. Ligger ann til et målfattig oppgjør..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Ferre

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #49 på: Oktober 13, 2006, 20:14:04 »
quote:
Originally posted by rd1

De siste to sesongene har vi spilt 0-0 hjemme mot stoke og vunnet 1-0 borte.. Ligger ann til et målfattig oppgjør..

"Who needs Cantona??"



Nå er det Carver som bestemmer, da blir det mange mål...i begge ender [;)]

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #50 på: Oktober 13, 2006, 21:22:08 »
No er det sikkert for seint å få svar på dette, men prøver likevel:

Kor folk kjem til å bli sittande i måra? Eg har sete på Revie North Stand, bak målet. Har lyst å prøve litt ulike plassar på stadion, så har bestilt litt forskjellig framover til kampane.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Førde

Re: Leeds-Stoke Lørdag 14. oktober
« Svar #51 på: Oktober 13, 2006, 22:53:54 »
Super Leeds tar ein Stor siger i morgen:) 3-0 ! Healy
Marching On Together!
Marching On Together