Skrevet av Emne: David Healy  (Lest 1896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Harte

David Healy
« på: Oktober 12, 2006, 05:08:05 »
Nord-Irland vant 1-0 og vår eneste "stjerne" scoret igjen. Helt fantastisk at vi har en slik spiller blandt resten av gråsteinene.

Satser på minst 3 mål mot Stoke på lørdag, ekte hattrick av Healy!

Hvofor kan han ikke score like mye for Leeds? Er det midtbanen som er problemet? Er spillestilen feil?

Vi har en skikkelig målsjeger i som ikke scorer for klubblaget.
 

raggen

Re: David Healy
« Svar #1 på: Oktober 12, 2006, 05:17:21 »
Hvofor kan han ikke score like mye for Leeds? likevel så tror du han scorer hattrick mot stoke på søndag???? håper selvfølgelig du har rett i dine spådommer men tviler på at han goaler 3... dere som har lengre hukommelse en meg og gidder å søke på nettet så har vel ikke enda healy scoret hattrick for Leeds ELLER???

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Harte

Re: David Healy
« Svar #2 på: Oktober 12, 2006, 05:22:38 »
Er evig optimist på vegne av de hvite. Healy er min personlige favoritt, og jeg har alltid irritert meg over at han scorer hver eneste gang for landslaget og så lite for leeds. Det er da merkelig.

Han hadde jo en bra scorings record i Preston også om jeg ikke husker feil.

Stoke har vel duberry i forsvaret, så tre mål er jo ingen umilighet :-)
 

Sleivind

Re: David Healy
« Svar #3 på: Oktober 12, 2006, 05:35:47 »
quote:
Originally posted by Harte

Er evig optimist på vegne av de hvite. Healy er min personlige favoritt, og jeg har alltid irritert meg over at han scorer hver eneste gang for landslaget og så lite for leeds. Det er da merkelig.

Han hadde jo en bra scorings record i Preston også om jeg ikke husker feil.

Stoke har vel duberry i forsvaret, så tre mål er jo ingen umilighet :-)



- Noen imponerende scoringsstatistikk har vel Healy aldri hatt, 45 mål på 157 kamper er vel ikke akkurat rekordsifre. Men for Nord-Irland derimot har han vel brukbare tall. Han er vel oppe i 27 (?) mål nå, og det må sies å være imponerende for et ikke altfor godt Nord-Irland.

joeran_leeds

Re: David Healy
« Svar #4 på: Oktober 12, 2006, 06:31:58 »
Han har sikkert bare vert uheldig på klubbkampene... han skåre nok 1-2mot stoke :P

mja
mja

SirOlsen

Re: David Healy
« Svar #5 på: Oktober 12, 2006, 07:03:40 »
Healy virker være veldig opp-og-ned til tider.. men det er som folk sier at hvorfor bøtter er han så god på landslaget, og hvorfor låser det seg så ofte i klubben?.. Jaja, han skal jo ha for det at han har da puttet jevnt og trutt, men når det er sagt så er det vel ingen rom for hvile på laurbær.. Det er vel liten tvil om at det MÃ… scoores mere! Og de seneste kamper jeg har ett hvor Healy har spilt, har ikke vært spesiellt imponerende på meg. Men der kan man jo heller ikke legge all skyld på Healy forsåvidt. For det er jo laget i sin helhet som må stå for. Allikevel så har jeg og bitt meg merke i de siste kampene jeg har sett at vi har en tendens til å presse på og presse på, men aldri komme til en tellende avslutning.. så kontrer motstander på slutten og stjeler 3 poeng helt på tampen..

Men håper selvsagt at Healy flesker til snart. Det hadde smakt godt :)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

stefan

Re: David Healy
« Svar #6 på: Oktober 12, 2006, 15:26:21 »
Det har vel litt med valg av spillestil å gjøre. Blir spennende å se hvordan leeds spiller framover. på 2 kamper under Carver har vi vel scoret nesten like mange mål som vi har gjort i sesongen ellers. Jeg tror Healy og cressy kommer til å bøtte inn med mål framover. Håpet er helhvitt! kunsten blir nok desverre å tette igjen bak. Forsvaret er slappere bak en jenna jameson.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

Re: David Healy
« Svar #7 på: Oktober 12, 2006, 18:39:40 »
D merkelege e at Nord-Irland ikkje spelar særleg "betre" offensiv fotball enn Leeds, men likevel klarar Healy å putte jamnt og trutt for landslaget. Einaste e at Keith Gillespie spelar meget fin kantfotball på landslaget og serverar gode ballar, samt lagar rom for Healy i midten.

SveinArve

Re: David Healy
« Svar #8 på: Oktober 12, 2006, 19:10:59 »
Nord Irland ligger bakpå å satser på kontringer, medan Leeds i utgangspunktet spiller mot lag som ligger med etablert forsvar...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Budda

Re: David Healy
« Svar #9 på: Oktober 12, 2006, 22:52:39 »
Endre