Skrevet av Emne: No Leeds deal for Greek trialist  (Lest 1550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

No Leeds deal for Greek trialist
« på: Oktober 13, 2006, 16:57:59 »
The 30-year-old had been training with the Whites in recent days and played in the reserve team game against Barnsley.

Caretaker boss John Carver told the club website: "Giorgos is a great lad and he's worked hard while he's been here - I can't fault him - but we're letting him go."



Thomas
Thomas

Papi

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #1 på: Oktober 13, 2006, 17:17:40 »
Heilt greitt! Alldri høyrt om duden....

Noko anna eg lurer på angåande desse prøvespillerne.
Er det Leeds som betaler for og få dei til klubben? Betaler dei hotell, kost og losji??

Blitt ein liten formue ut at dette etterkvart da.....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

SirOlsen

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #2 på: Oktober 14, 2006, 00:31:35 »
Jeg har nesten mine tvil om at det er mere utgifter enn ytterst nødvendig om dagen... husk, Ridsdale er borte.. se på "geita" vi har ved roret nå.. han er vel ikke akkurat kjent for å strø rundt seg med penger ;) Men han skal ha for det at han har gjort en kjempejobb med å redde klubben økonomisk fra fadesen vi var i!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #3 på: Oktober 14, 2006, 00:40:28 »
Hvis du fortsetter å poste i dette rasende tempoet mr. Olsen, vil du ha tatt igjen undertegnede i antall innlegg innen 27. januar 2009. [}:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 00:42:46 av Jon R »
Jon R.

SirOlsen

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #4 på: Oktober 14, 2006, 00:46:03 »
Jon R: wohow!... hehe, rolig nå .. :) Nå har jeg ikke for intensjon å hverken ta igjen noen eller noe her jeg da, men jeg må vel innrømme at jeg digger dette forumet villt.. Det vil kanskje gi seg med tiden, men nå er det "gimmie moore, gimmie moore, gimmie mooooooore" som gjelder her! :-o hehe... tja... jeg har et par poster til å legge igjen om jeg skal ta igjen deg allikevel, så jeg tar ikke det for noe mål.. (ikke enda i allefall.. tjihi..) ;-)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

flynn

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #5 på: Oktober 14, 2006, 00:54:14 »
Artig dette Øisten, kjør på. Trodde det hadde skjedd noe spennende i klubben vår i dag tidlig jeg. Når jeg logger meg på og sjekker "nye innlegg siden ditt siste besøk" er det vanligvis to-tre tråder som har fått mye meldinger. I dag tidlig var det ca 25!

Flynn

SirOlsen

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #6 på: Oktober 14, 2006, 01:00:05 »
Koselig å høre flynn :) Det skader vel ikke med litt engasjement her inne.. og forhåpentligvis påvirker det også andre til å engasjere seg mere.. ser det er en del registrerte her som ikke skriver noe.. forhåpentligvis kan vi lokke dem ut av "skapet" ;-)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #7 på: Oktober 14, 2006, 05:25:43 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Jon R: wohow!... hehe, rolig nå .. :) Nå har jeg ikke for intensjon å hverken ta igjen noen eller noe her jeg da, men jeg må vel innrømme at jeg digger dette forumet villt.. Det vil kanskje gi seg med tiden, men nå er det "gimmie moore, gimmie moore, gimmie mooooooore" som gjelder her! :-o hehe... tja... jeg har et par poster til å legge igjen om jeg skal ta igjen deg allikevel, så jeg tar ikke det for noe mål.. (ikke enda i allefall.. tjihi..) ;-)

MARCHING ON TOGETHER!



Over 100 posts på knappe 3 dager, er likefullt imponerende. [:)]

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #8 på: Oktober 14, 2006, 05:53:46 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Koselig å høre flynn :) Det skader vel ikke med litt engasjement her inne.. og forhåpentligvis påvirker det også andre til å engasjere seg mere.. ser det er en del registrerte her som ikke skriver noe.. forhåpentligvis kan vi lokke dem ut av "skapet" ;-)

MARCHING ON TOGETHER!



Keep posting! [8D]



Og ja, synd med grekern.

Hadde enorme forhåpninger
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: No Leeds deal for Greek trialist
« Svar #9 på: Oktober 14, 2006, 06:02:16 »
JonR & B-m: hadde ikke vært like moro å poste her uten folk som dere her vettu ;-)

Tja, jeg hører det snakkes noe om en greker her.. men det er alt jeg vet om ham og.. tydeligvis noe som ikke ble noe av?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-