Leeds-Stoke, kampen

Started by Lids, October 14, 2006, 15:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

0-3 hahahahahahahaha  har vi det ikke for jævlig nå. Faens manager

marve

er det noen her som ser kampen ?? er det virkelig så dårlig som det høres ut ????

Kasin

FYTTI HELVETE!!!!!!!

My heart is shaped like the Leeds United badge.

pale

Jeg synes synd på de småjævlene på jobb som nevner dette resultatet for meg....

SirOlsen

quote:
Originally posted by marve

er det noen her som ser kampen ?? er det virkelig så dårlig som det høres ut ????

Jeg ser den, og det er ENDA VÆRRE!!!

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Thomas

jarle

We are going down down down...
FY FAEN ta av alle 11.. riv av dem drakta og send dem sørover... EN gjeng med pussys!!

Ikke verdig en hvit drakt noen av dem...

Sølvreven

Jeg har faen aldri opplevd noe verre. 0-3 mot STOKE??For andre gang i år. Hvem faen var det som sa at i år skulle vi ha Fortress Elland Road? Da må de snarest lukke porten.

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lars E

Ikke verdig drakta nei!! Herregud..

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

h.b

Dette å kanskje bli kategorert som noe av det flaueste Leeds har gjort

Pål

Ã... bli KNUST hjemme av en dumpekandidat må være det verste på flere tiår....

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Thomas

Jeg frykter under 15 000 mot Leicester.

DON REVIE

h.b

Vi er desverre ikke bedre. Vi har muligens en av divisjoens dårligst lag og stall

Pheriox

Nå har vel ikke Stoke så halvgærnt lag, men likevel.

Se å få inn en manager på permanent basis! Carver er ikke mannen.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

SirOlsen

Dette er nok en sorgens dag i season 06/07.. de har vi hatt mange av alt, og flere kommer det til å bli... nei i år må vi nok kjempe om nedrykk gitt..

Alle 11 mann er helt tragiske.. det er bare å ta av dem drakta og få dem ut.. Her sitter jeg i drakt med 9 OLSEN på meg og kunne gått inn og reddet dagen selv, for dette som skjer på banen nå er helt helt tragisk...

-SirOlsen-

Lars E

Tydelig at jeg tok feil angående Carver. Innsatsen og motivasjonen var der i en kamp.. Nå er det bare skrekkelig å se på.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Lee Chapman

Dette er katastrofalt, jeg ser ikke kampen. Men, det må være ufattelig dårlig? Ett spørsmål jeg stiller meg er: Hvorfor går det så lang tid før en ny manager er på plass? Man skjønner jo nå at Carver ikke kan sitte ut sesongen, er jo nesten værre nå enn under Blackie på slutten?  

Jeg blir alvorlig bekymret, skjer det ikke ett mirakel nå så kan man glemme en play-off plass. Rykker Leeds ned en divisjon til så er det bare å glemme PL på mange mange år! [V]

Oggy

Huff og huff og huff. Nå kommer jeg til å bli mobbet at en rødhårig Stoke-
supporter i Bodø...
Oggy

Sølvreven

Vi kunne like godt satt inn Eddie Gray som manager. Han har greid jobben mye bedre enn JC og KB tilosammen

Go Leeds Go

pale

Spiller for spiller har vi absolutt ikke et av divisjonens dårligste lag, men innstilling og taktisk er vi jo elendige.

Se på Preston, vi har kjøpt de beste spillerne deres, de mistet manageren sin til Derby før sesongen, de knuser Sunderland hjemme idag (4-1).
Hva gjør de som vi ikke får til?
Innstilling, vilje til å blø for drakta?

Pål

Dette må snu fram mot nyttår ellers er det reel fare for at vi ender som Notts For

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

marve

quote:
Originally posted by Lee Chapman

Dette er katastrofalt, jeg ser ikke kampen. Men, det må være ufattelig dårlig? Ett spørsmål jeg stiller meg er: Hvorfor går det så lang tid før en ny manager er på plass? Man skjønner jo nå at Carver ikke kan sitte ut sesongen, er jo nesten værre nå enn under Blackie på slutten?  

Jeg blir alvorlig bekymret, skjer det ikke ett mirakel nå så kan man glemme en play-off plass. Rykker Leeds ned en divisjon til så er det bare å glemme PL på mange mange år! [V]

Fordi vi ikke har penger til å hente en ny manager av klasse nå!!!!!!!!

GeirO

0-3 hjemme mot Sunderland
0-4 hjemme mot Stoke

Vi er nok ikke bedre for tiden.
Hvis dette fortsetter rykker vi definitivt ned!
MOT

SirOlsen

quote:
Originally posted by pale

Spiller for spiller har vi absolutt ikke et av divisjonens dårligste lag, men innstilling og taktisk er vi jo elendige.

Se på Preston, vi har kjøpt de beste spillerne deres, de mistet manageren sin til Derby før sesongen, de knuser Sunderland hjemme idag (4-1).
Hva gjør de som vi ikke får til?
Innstilling, vilje til å blø for drakta?

Hjelper lite spiller for spiller... når laget i sin helhet viser seg å være helt på bunn nivå..

-SirOlsen-

jarle

Hva venter man seg...

Laget vårt består av en gjeng med gamle spillere som er her for å heve lønn...
Sully, Stone, Kelly, Butler, Gregan, Derry, Lewis, Crainey, Blake, + alle lånespillerne vi har til enhver tid... er feil feil feil
De vil aldri gi alt...FORDI de vet at de er ute av døra så fort vi er tilbake i PL.

De unge vet at de ikke blir satset på. Vi selger unna alt av talent og det er ingen dynamikk i troppen...

Ingen retning eller logikk i hva vi driver med...

VI MÃ... BYGGE ET HELT NYTT LAG, det gjøres med smarte kjøp og/eller satsing på egne talenter samt ikke selge sine egne beste spillere til enhver tid for nuull penger... Skal spillere selges må det være fordi de er for dårlige eller noen betaler mer en  de er verdt.(Hulse/ Bakke/ Lennon / etc)

DETTE STARTES VED ANSETTELSEN AV EN MANAGER MED ET GODT RYKTE OG SOM DERMED HAR RESPEKT, en manager med visjoner som ser fremover... HVEM??? det blir den viktigste ansettelsen vi har gjort på mange år det er helt sikkert!!!

h.b

Det er ingenting som tyder på at vi har bedre spillere enn f.eks Preston

Sølvreven

Norge taper. Glimt taper. Og Leeds taper på nytt. Sannelig ikke mye gøy å være supporter for tiden. Ikke et lyspunkt på noen kanter. Nei jeg sier bare en ting. SKÃ...L:-)

Go Leeds Go

Lars E

Straffe faktisk. Rart mildt sagt.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

STRAFFE TIL LEEDS!

og det gikk som det måtte gå... BOM

-SirOlsen-