Nå er jeg FORBANNA

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 15, 2006, 00:07:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Må bare lufte ut litt etter å ha sett den BEDRITNE forestillinga vi hadde mot LEEDS.
For første gang i mitt snart 40 årige liv tok jeg av meg drakta under kampen.
Dårligere enn dette blir det vel ikke?
Hva skal vi gjøre? Begynner for allvor å bli redd for nedrykkstreken.
Kan det hjelpe hvis vi får inn en manager med autoritet? Vet ikke, er bare jævla sliten........................
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Lars E

Forferdelig. Skrekkelig. Huff huff..

Forever Leeds

Forever Leeds

Leedsulf

quote:
Originally posted by Leedsvik

Den har jeg frykta en stund nå.

SirOlsen

Leedsvik: der delte vi skjebne.. jeg rett og slett skammet meg over å bære samme drakt som de på banen.. det var enten dem eller meg.. Dette tærer på både humør og motivasjon for en supporter også..

Nedrykksstriden klinger med sine sabler.. ikke i det fjerne, men i det umiddelbare nære.. her ser det ikke ut som om det engang er et lyspunkt at det er en lang sesong igjen.. for nå er det på alvor folkens!.. Skal vi prestere så elendig som vi har gjort idag videre utover i sesongen, så rykker vi faktisk ned.. og da kan man bare glemme Premier League i mange mange år.. Ikke er vi verdig PL heller, for den del.. ikke etter showet vi fikk servert idag..

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Leeeeeeeeeeeeds

Sa akkurat til kjerringa at jeg drekker meg full. For å glemme. og ja det er sant som Øistein sier. Det Tærer på. Jeg er en meget aktiv supporter som lever meg inn i kamper men idag føltes det som om jeg døde. Alikevel ELSKER jeg Leeds. Kan ikke noe for d...
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

For min del vil eg aldri skamme meg over å bære drakta med Leeds United sitt emblem, og sitter forøvrig med den på endå!!

Men, de som sprang rundt ut på bana med drakta burde skamme seg...

WE ALL LOVE LEEDS!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lars E

Vi tåler nå det meste. Supportere som tar imot like mye motgang som oss skal man lete lenge etter.      

Marching on together

Forever Leeds

Forever Leeds

oak-tjome

Vi, supporterne, vil ALLTID støtte Leeds United Football Club!!! Vi er de eneste som ikke svikter! Spillerne svikter, manager og trenere svikter, eierne svikter. MEN IKKE VI. Bær drakta med stolthet!

SveinArve

No må dere ikke gå i strupen på Carver... Han har prøvd sitt beste.  MEN DET HAR IKKE SPILLERNE!!!!!!!! EN SKAM FOR KLUBBEN. DE BURDE VÆRT RÆVSPARKA SÃ... LANGT FRA ELLAND ROAD SOM MULIG.. IDIOTA. sorry, er bare skuffa....

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Lars E

Lov å være skuffet i kveld. Godt vi har dette forumet å blåse ut litt frustrasjon på.

Forever Leeds

Forever Leeds

Einar

Det vises med all mulig tydelighet at dette laget ikke holder mål. Nå har vi sluppet inn tosifret antall mål på de siste 3 kampene. Den eneste lagdelen vi tidligere kunne skryte av (ja, litt i alle fall) var jo nettopp forsvaret. Nå svikter det der også. Det ikke bare siver en eim av nedrykk her, det stinker lang vei.
Stoke er tross alt en middelmådighet i denne ligaen.

Huff og gru, man kan bli en smule nedtrykt av mindre...

SirOlsen

quote:
Originally posted by Tom S

For min del vil eg aldri skamme meg over å bære drakta med Leeds United sitt emblem, og sitter forøvrig med den på endå!!

Men, de som sprang rundt ut på bana med drakta burde skamme seg...

WE ALL LOVE LEEDS!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Nei, nå er det jo ikke snakk om å skamme seg for våpenskjoldet vårt og Leeds United.. Men man føler seg ikke komfortabel med å bære samme drakt så lenge man ser de på banen levere noe så skammelig... da finner jeg heller frem en av de gode gamle draktene jeg har..

Så selv om man får et slag i trynet, så er ikke det værre enn at man kan riste av seg.. men det gutta viste på banen idag var rett og slett bedritent og en skam for klubb og supportere..

Bemerker meg at enkelte prøver å forsvare "noe" av det som skjedde på banen idag av spillerne våre.. okei, etter min mening er det fint å være optimist og ikke minst ha evnen til å ta frem det positive i ting og tang.. For min del ville det kanskje vært lettere om vi i det minste hadde puttet ett eller to mål.. Men stikk fingeren i jorda.. Vi slipper enkelt inn 4 mål, og klarer ikke sette ETT eneste ett på hjemmebane! I tillegg brenner vi en straffe.. ja, da er det synd å si det, men da får vi som fortjent.. da er det ikke annet å gjøre enn å sette seg og skamme seg.. enten man er supporter, spiller eller klubbledelse!

-SirOlsen-

Lars E

Håper spillerene som spilte idag skammer seg syke av eksem. Flaut for klubben. I dag sviktet de oss supportere.

Forever Leeds

Forever Leeds

Carl Fisker

Innstillingen spillerne hadde i dag, minner meg om situasjonen da laget rykket ned fra Premier League. Det går bare en vei - stø kurs  mot League One hvis ikke Bates snarest frigjør penger til en kvalitetsmanager og nye spillere.

flynn

quote:
Originally posted by Leedsvik

Må bare lufte ut litt etter å ha sett den BEDRITNE forestillinga vi hadde mot LEEDS.
For første gang i mitt snart 40 årige liv tok jeg av meg drakta under kampen.
Dårligere enn dette blir det vel ikke?
Kan det hjelpe hvis vi får inn en manager med autoritet? Vet ikke, er bare jævla sliten........................

Jasså, så Stoke-folket var heller ikke fornøyd !!??...[B)]

Lars E

Hehe. Det la jeg ikke merke til.
[:p]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Folk må gjerne mene jeg hyler og mener mye om mangt.. men det jeg bevitnet på TV-skjermen idag var ingen spillefilm.. det var en reell kamp laget mitt og vårt, Leeds United spilte mot Stoke. Noe jeg må innrømme at jeg før kampen tenkte i mitt stille sinn; "jaja, dette skal bli en grei match for oss..".. Det hele ble en farse på grenen til en komedie på vår bekostning... En komedie som kunne frembringe latter.. men ikke hvilken som helst latter.. en sår, blødende og gråtkvalt latter for en supporter med Leeds og kun Leeds United i sitt hjerte..

Smak på ordet United.. ja... samlet.. dvs, jeg støtter oppom laget mitt. Men tar meg og friheten til å gråte med laget mitt når det går dårlig.. Og her idag var det ikke bare dårlig.. det var helt horribelt.. 0-4 hjemme mot Stoke.. Det er ingen spøk.. det er et faktum.. et 0-1 tap, skulle jeg enkelt kunne greid å svelge.. men et så stort tap mot et lag som Stoke på hjemmebane er værre enn å svelge en hel kamelpark!.. Og det at det er så forferdelig uharmonsik innad i klubben med tanke på ledelsen og måten Bates ikke lar noen manager få en sjangs til å kunne få prøve seg engang å styrke laget.. ja, da er det tungt..

Med dette vil jeg kommer med en direkte uttalelse rettet til gutta på banen idag;

Hva i helsikes er det dere holder på med?!.. Den drakten dere har på dere skal vises respekt og ikke hånes, noe dere gav inntrykk av idag. Om noen skal dras frem, så skal nylånte Wright få for den at han ble hentet inn til et lag som viste et dårligere lagspill enn hva 11 kyllinger ville vist om vi satte dem på banen istedenfor dere. Jeg får faktisk symptai for mannen.. Wright kan ikke gjøre vann til vin for dere. Dere skal være et helhetlig lag! Det vi så idag var en gjeng med slappfisker og surremikler jeg må stille et spørsmålstegn om hadde noe på en bane å gjøre i det hele tatt.. og enda mindre, verdig å bære vår flotte Leeds drakt!
Nå må dere se å ta dere kraftig sammen. Lytt til Carver og la ham legge opp taktikken for seier. Fokuser på moralen og innsatsen deres og sørg for å snu om på dette melodramaet som dere viste idag. Jeg skammer meg over å ha heiet på dere idag!
Jeg forventer og krever å få en bedre forestilling på tirsdag!

-SirOlsen-

GeirO

Det er Carver sitt ansvar å få motivert gutta til å spille bedre. Alle vet jo at de gutta som var utpå der i dag, har et langt større potensial enn dagens innsats. Carver har svikta, og bør ta steget ned til assistent. For så å slippe til en som har respekt blant spillerne og kan kjefte de fram. Da er det bare en som passer........Paul Butler !!!! (Han kan gjerne legge opp som spiller)
MOT

SirOlsen

Helt klart GeirO.. ansvaret ligger hos Carver.. men ut ifra det vi så på banen idag, så synes jeg og det ligger mye hos spillerne.. Ja, de har langt større potensial enn det de viste idag, men da er det vel også like mye dems ansvar å få frem sin egen motivasjon, som det er Carvers ansvar å mane det frem i dem og bruke det konstruktivt ute på banen.

-SirOlsen-

Førde

...ALLE har lov å vere skuffet ikveld! snakk om forestilling.
Garver har kanskje gjort sitt beste, men de hjelper da ikkje når (enkelt-spillera) ikkje klare å spille bedre en dette! Noko er forferdelig galt!
Det var Ekstra dumt å brenne straffen...

Skuffet:(
Marching On Together  ! LEEDS !
Marching On Together

GeirO

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Helt klart GeirO.. ansvaret ligger hos Carver.. men ut ifra det vi så på banen idag, så synes jeg og det ligger mye hos spillerne.. Ja, de har langt større potensial enn det de viste idag, men da er det vel også like mye dems ansvar å få frem sin egen motivasjon, som det er Carvers ansvar å mane det frem i dem og bruke det konstruktivt ute på banen.

Men i og med at spillerne ikke greide å prestere bedre, betyr jo det at Carver ikke har greid å få de til å yte maks. Carver vil føle det urettferdig, men slik er livet for det grusomme yrket "manager". Hva med å la Butler prøve seg i noen kamper før ny permanent manager ansettes?

Forøvrig: Hyggelig med nye, engasjerte forumdeltagere her inne! Stå på, Øysten!
MOT

SirOlsen

GeirO: takk for det og i lige måde [:)]. Det er jo dere andres engasjement som ogå har fått frem mitt engasjement her [:)]

Joda, det er mye en managers ansvar.. men som R-R som var på Elland Road og så på kampen sier, så er ikke manageren på banen og spiller kampen for dem.. de 90 minuttene spillerne er PÃ... banen og spiller er det faktisk spillerne som gjør jobben og MÃ... yte maks.. det gjorde de ikke i denne kampen.. langt derifra...

-SirOlsen-

SuperLeeds!

Samme hvilken manager du har så lenge de på banen ikke holder mål. Sånn er det bare, dessverre:-(

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

raggen

blir mere oppgitt en forbanna... nei vent litt. jeg er forbanna, jævlig forbanna!! gud det er tungt og hardt å være leeds supporter.. puh!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Jah, topicen skilderer veldig bra min sinnstemning også nå... både Lagmessig og Supporterklubbmessig

-SirOlsen-