Skrevet av Emne: Ny fase som Leedssupporter?  (Lest 2282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Ny fase som Leedssupporter?
« på: Oktober 16, 2006, 11:22:52 »
Hehe, jeg satt med en tanke her som faktisk fikk meg til å trekke litt på smilebåndet...

Om jeg ser tilbake en 3-4år tid, så var hat nummer 1 av alle 1, SCUM MANU OG SCUM!..

Fordommene mot ManU ligger der fortsatt, men det har lisom på en måte blitt bedøvd.. et hat som bare ligger der og "ulmer".. det er på mange måter ikke noe poeng føler jeg, å kaste bort tid og energi på å hate SCUM, som jeg alltid har gjort, nå..

Mens epoken jeg er i som Leeds supporter nå, mere baserer seg på frykt for at vi skal havne enda lengre ned i divisjonene enn vi alt er.. Fryktlig slitsomt å være i en sånn urolig tid i klubben, men er man ekte Leeds supporter, å heier man på klubben i tykt og tynt, på samme måte som blod er tykkere enn vann..

[:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

4ever arcticwhite

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #1 på: Oktober 16, 2006, 15:16:23 »
Vel; som en Leeds-fan sa det da vi var i omtrent tilsvarende posisjon på 80-tallet, og ble mobbet av bygdas Liverpoolere; "Men vi kjæm tell å bli knallhard i tredjedivisjon".

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

SirOlsen

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #2 på: Oktober 16, 2006, 15:23:44 »
Hehe [:)] .. det må være en bra mann!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #3 på: Oktober 16, 2006, 16:43:19 »
Fryktar ikkje vi skal rykke ned.

Hatet for Man U er like sterkt i dag som elles. Spelarar som C. Ronaldo ol sørgar for det utan problem.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #4 på: Oktober 16, 2006, 21:05:35 »
Tapet mot Stoke hjemme gjorde noe med meg! Det var et alvorlig sjokk!! 0-4 for et middelmådig CCC lag. Vi går inn i en helt ny tidsalder tror jeg. Hvor er bunnen. Begynner å bli alvolrig nervøs for at klubben skal bli ødelagt av dette. Tror ikke Leeds tåler dette. Selv vil jeg alltid være trofast. Det finnes ikke alternativ, det er greit, men hva er det egentlig som skjer. Forsøker Bates å ødelegge klubben?
Det burde ha skjedd noe for lenge siden dersom klubben hadde hatt de ambisjonene vi hørte om i sommer. Noen burde lest skriften på veggen her. Mulig at jeg har fått noia ev dette her, men hva annet er å vente. Dette gjør fysisk vondt. Hadde besøk av en Arsenal fan lørsdag. Hadde på det tidspunktet ikke fått resultatet pga masse familiegjøremål. Jeg var overbevist om at han spøkte da han svarte null-fire! Selv om det var selskap avbrøt jeg alt og gikk til txt tv og fikk dessverre bekreftelsen. Det tok noen jegere før jeg kom til meg selv!!!
Yeboahs vitne

Peter7

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #5 på: Oktober 17, 2006, 03:38:13 »
Spesielt å se lag som Colchester, Barnsley og Cardiff foran oss på tabellen, kanskje kan vi allerede begynne å glede oss til lokaloppgjørene neste år mot Huddersfield og Hull ... uansett divisjon - forever Leeds!

(billettprisene er sikkert også lavere i League 1)

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Mats-

  • Gjest
Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #6 på: Oktober 17, 2006, 04:16:37 »
Det positive med nedrykk er at da vinner vi i det minste serien i 2008. Og endelig får en opptur [:)]

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

SirOlsen

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #7 på: Oktober 17, 2006, 05:27:50 »
quote:
Originally posted by Peter7

Spesielt å se lag som Colchester, Barnsley og Cardiff foran oss på tabellen, kanskje kan vi allerede begynne å glede oss til lokaloppgjørene neste år mot Huddersfield og Hull ... uansett divisjon - forever Leeds!

(billettprisene er sikkert også lavere i League 1)

***
Bring Duberry Back!


Det er da vel rart å i det hele tatt se alle de lagene som ligger foran oss på tabellen... smaken av CCC har enda ikke vent seg til i munnen min... til og med en barka SCUM fan som er kompis av meg (som nevnt), mener vi hører hjemme i PL..

Det faktisk varmet å høre en cumfan si; "Nei, Øisten.. PL er ikke det samme uten Leeds.. "

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

asLeeds

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #8 på: Oktober 21, 2006, 23:33:01 »
ok ,eg e og blir for alltid LEEDS fan,men eg tenke veldigt på barna mine som eg har overbevist at  Leeds e best...............sikkert ikkje så veldigt kult å være 5-13 år å heie på 1 lag som nærme seg leauge 1........ka ska eg gjer??????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #9 på: Oktober 21, 2006, 23:38:30 »
hjelp meg!!!treng oppmuntring.....

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Per-Stian

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #10 på: Oktober 21, 2006, 23:51:00 »
We've had many ups and downs, men vi sit her trufaste kamp ette kamp. Etter dårlege tider, kjem gode tider. Spørsmålet e berre når faenskapet ska ta slutt! E så miserabelt om dagen at d nesten e morbidt morosamt.

R - R

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #11 på: Oktober 21, 2006, 23:52:04 »
quote:
Originally posted by Asleeds

hjelp meg!!!treng oppmuntring.....

ASLEEDS 4389



Ta dei med paa kamp og la dei staa med fansen medan dei syng som fullt...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

asLeeds

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #12 på: Oktober 22, 2006, 00:00:33 »
gutta har vært med dei 2 siste åra LEEDS har vært i norge........men tenk dåke,alle andre heie på "goe" lag..trur kansje eg ska "sleppa gutta fri"..... sorry folkens.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SirOlsen

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #13 på: Oktober 22, 2006, 00:35:25 »
Dette er helt utrolig tragisk...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #14 på: Oktober 22, 2006, 00:53:59 »
Nå er vi døded Øistein


--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

SirOlsen

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #15 på: Oktober 22, 2006, 00:58:10 »
quote:
Originally posted by Mats-

Nå er vi døded Øistein


--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.


Nå ikke helt enda... vi har enda en lang sesong igjen med mange ydmykelser i vente.. så vi kan bli enda dødere... [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Andy

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #16 på: Oktober 22, 2006, 01:07:10 »
Vi har tapt så mye i det siste at jeg begyner å lure. Når skal ting snu. Ser jo alltid kampene som går på tv. Tenker det samme hver gang. I dag er dagen det snur. Men skuffelsen slår i mot meg hver gang. Er deprimert og forbanna. Kom alkohol og hjelp.
 

asLeeds

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #17 på: Oktober 22, 2006, 03:48:53 »
ingen som tar poenget mitt???????????????????????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Tom S

Re: Ny fase som Leedssupporter?
« Svar #18 på: Oktober 22, 2006, 04:38:49 »
Joda, og gutta dine skal seff har fritt valg når dei skal finne sin klubb (med unntak av scousers, scum og chelski), det må vi tåle.


quote:
Originally posted by Asleeds

ingen som tar poenget mitt???????????????????????

ASLEEDS 4389



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!