Skrevet av Emne: Ken Bates, nå MÃ… det skje!  (Lest 5303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« på: Oktober 18, 2006, 04:51:15 »
Vi er nå det dårligste laget i CCC!

Spillerne fremstår som hodeløse egoister, uten noen form for lagmoral (kanskje utenom Jon Douglas i følge forumene.)
Vi trenger en manager som kan skape et lag ut av disse spillerne, en gjeng med spillere som på ingen måte fortjener å spille for Leeds. Min klubb!
Du må komme deg fra Monaco, til Elland Road og gjøre noe! Vi er fortsatt i nærheten av play-off og ikke altfor langt unna direkte opprykk til at det ikke kan nåes, tenker jeg hver gang vi har tapt. Men gi f i det. Vi må begynne å tenke på å unngå nedrykk!
Det tror jeg ikke John Carver kan klare å holde oss unna. Ikke pga at han er en dårlig manager, men fordi spillerne ikke klarer å se på han som sjefen sin.

NOE MÃ… SKJE! NÃ…!



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #1 på: Oktober 18, 2006, 04:55:07 »
Carver får fyken imorgen.



Jon R

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #2 på: Oktober 18, 2006, 04:56:17 »
Douglas var en av de få som fikk skryt av Norman Hunter idag. Litt postivt var at vi hadde en brukbar avslutning på kampen. Mye tyder også på at Blake hadde en ball over streken rett før 0-2. Uflaks preger desverre dårlige lag.

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 04:56:50 av Jon R »
Jon R.

MrK

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #3 på: Oktober 18, 2006, 05:04:08 »
vi er nest dårligst - det er helt utrolig at det går an.
Pride of Yorkshire er ikke mye igjen av!
Skammelig - skulle ønske at de ble trukket i lønn for sesongen så langt. 8 av 12 kamper er tapt, 10 mål scoret.Cardiff og Preston leder - ubegriplig!

trenger mer enn manager - han spiller tross alt ikke - frigivelsen av bakke kan bli dyrekjøpt!

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lids

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #4 på: Oktober 18, 2006, 05:06:36 »
Hvis det er noen trøst, så sliter Sunderland like mye som oss - og de har fått ny manager.

Thomas
Thomas

Oggy

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #5 på: Oktober 18, 2006, 05:08:51 »
Bakke har vel ikke akkurat råimponert etter at han kom hjem til Norge,
en ganske ordinær spiller egentlig, spør du meg...

Men jo, vi trenger en Sjef som virkelig tar tak og røsker opp i galskapen nå.
Og vi trenger spillere som viser mye mer vilje enn hva noen av dagens spillere
viser!

Noe må skje snarest!!!
Oggy

Lids

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #6 på: Oktober 18, 2006, 05:09:34 »
1 Cardiff 12 9 2 1 25 9 16 29
  2 Preston 12 6 5 1 18 11 7 23
  3 West Bromwich 12 6 4 2 21 11 10 22
  4 Wolverhampton 12 7 1 4 10 10 0 22
  5 Burnley 12 6 3 3 20 12 8 21
  6 Plymouth 12 5 5 2 20 15 5 20
  7 Luton Town 12 5 4 3 18 17 1 19
  8 Derby 12 5 3 4 18 17 1 18
  9 Birmingham 12 5 3 4 16 15 1 18
  10 Crystal Palace 12 5 2 5 14 15 -1 17
  11 Southampton 12 4 4 4 17 15 2 16
  12 Coventry 12 5 1 6 11 11 0 16
  13 Leicester 12 4 4 4 11 12 -1 16
  14 Stoke 12 3 6 3 15 12 3 15
  15 Norwich 12 4 3 5 19 21 -2 15
  16 Colchester 11 4 2 5 13 14 -1 14
  17 Ipswich 12 4 2 6 17 21 -4 14
  18 Queens Park Rangers 12 3 4 5 16 19 -3 13
  19 Sunderland 12 4 1 7 16 20 -4 13
  20 Barnsley 12 3 3 6 18 25 -7 12
  21 Sheffield Wednesday 11 2 4 5 8 11 -3 10
  22 Southend 12 2 4 6 11 20 -9 10
  23 Leeds United 12 3 1 8 10 21 -11 10
  24 Hull 12 2 3 7 8 16 -8 9

  10 poeng opp til play-off [:)]


Thomas
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 05:10:29 av Lids »
Thomas

Lars E

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #7 på: Oktober 18, 2006, 05:13:48 »
Ja men det tar vil lett igjen[:)][:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Bites Yer Legs

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #8 på: Oktober 18, 2006, 05:14:01 »
enig md oggy, vi ligger ikkje der vi ligger pga frigivelsen av bakke. i mine øyne har han svekket brannmidtbanen. bakke har ingenting med det som skjer med laget vårt nå å gjøre. det er langt dypereliggende årsaker til dette, forandringen til en bedre hverdag må starte med et managerbytte
KEEP FIGHTING!!

Einar

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #9 på: Oktober 18, 2006, 05:21:58 »
Det er sant nok ubegripelig at det skulle gå denne veien. Etter fjorårssesongen kunne det jo i det minste forventes at det var mulig å holde seg på øvre halvdel av tabellen. Rent bortsett fra at Hulse forsvant er det jo ikke mye endringer i troppen fra i fjor. Og mål ble det ikke scoret i fjor heller.
Skyldes de siste kampers totale kollaps at JC har prøvd seg på en noe mer offensiv oppstilling? Eller er'n totalt blottet for taktiske og fotballfaglige egenskaper? Driver spillerne en "sit-down" aksjon fordi de ikke fikk lønnsøkning i år? Er gresset på ER klippet 2 mm for høyt slik at Derry ikke kommer seg opp av underskogen? Tenker Healy kun på neste mål for landslaget? Har Ellie the elephant lagt opp?
Dette, og mer til, får vi aldri svar på i neste episode av "Leeds-the road to Cheltenham".
 

MacMurder

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #10 på: Oktober 18, 2006, 05:45:43 »
Jo lengre KB venter nå, jo verre blir det å lokke en dugande manager til ER. Curbs, Ranieri & co er det bare å skyte en hvit pil etter nå, mannen må jo være totalt handlingslammet. Dave Penney!

Ferre

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #11 på: Oktober 18, 2006, 06:17:45 »
Nå har Ranieri sagt at han ønsker å trene Leeds og lede dem til europa! Bates, hva FAEN er det å tenke på da!?!?!?!?!? Forbanna idiot Bates!! Takk for at du ødelegger vår kjære klubb....

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #12 på: Oktober 18, 2006, 06:29:28 »
Skjønner faen ikke hva som skjer.
Ok vi fikk en mann utvist, og hva gjør Carver. Jo han tar ut Healy.
Healy hadde ikke gjort stort , men han er en goal getter. Det er ikke Hayden Foxe.
Nei NÃ… må vi få inn en manager som kan stable dette laget på beina igjen og gi dem troen på at vi KAn faktisk vinne kamper.
Husk 10 poeng til playoff og det er lenge igjen. Men, og det er et stort men, det må skje fort som f.... Før vi mister all tiltro ,såvel supportere som lag.
NÃ… MÃ… GREP TAS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

SirOlsen

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #13 på: Oktober 18, 2006, 06:38:03 »
Ja, hva faen skjer... jeg så nesten lyset da de presenterte lagoppstillingen.. Super venstreback Steve Crainey, Stjernespilleren Paul Butler (okei, du hadde et fint mål da.. det skal du ha...), Flinkisen Ian Moore.. jada.. storsvert.. og en Carver som sto og mumlet litt på sidelinja..

Bates; nå MÃ… det foretas noe!! NÃ…Ã…!!! vi er jo helt skadeskutte på banen.. vi dilter rundt som noen forvillede feite høns!
Ny manager?`... tja, kanskje det.. Nye eiere?.. ja takk.. NÃ…! aller helst ifjor!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #14 på: Oktober 18, 2006, 07:13:04 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

Skjønner faen ikke hva som skjer.
Ok vi fikk en mann utvist, og hva gjør Carver. Jo han tar ut Healy.
Healy hadde ikke gjort stort , men han er en goal getter. Det er ikke Hayden Foxe.
Nei NÃ… må vi få inn en manager som kan stable dette laget på beina igjen og gi dem troen på at vi KAn faktisk vinne kamper.
Husk 10 poeng til playoff og det er lenge igjen. Men, og det er et stort men, det må skje fort som f.... Før vi mister all tiltro ,såvel supportere som lag.
NÃ… MÃ… GREP TAS

GLORY GLORY LEEDS UNITED


Det er vel ikke så vanskelig å forstå at han ikke kan la Butler spille alene i midtforsvaret, og derfor setter inn Foxe (som var bra) og tar ut en angriper. At dette blir den usynlige Healy og ikke f.eks Cresswell som faktisk løper litt innimellom synes jeg er helt ok.

Men enig, en ny manager tror jeg vi trenger ... akutt.

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #15 på: Oktober 18, 2006, 07:34:35 »
quote:
Originally posted by Jon R

Douglas var en av de få som fikk skryt av Norman Hunter idag. Litt postivt var at vi hadde en brukbar avslutning på kampen. Mye tyder også på at Blake hadde en ball over streken rett før 0-2. Uflaks preger desverre dårlige lag.

Jon R.




Det er ikkje berre ting som tydar på det. Eg kan love deg at det er faktum. Vi som sto bak målet gjekk bananas, og trudde det var utlikning. Fy f*"# så sint det går an å bli.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Tom S

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #16 på: Oktober 18, 2006, 13:34:23 »
Mr.Bates:
Sort it out or go home!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #17 på: Oktober 18, 2006, 13:59:39 »
quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by Jon R

Douglas var en av de få som fikk skryt av Norman Hunter idag. Litt postivt var at vi hadde en brukbar avslutning på kampen. Mye tyder også på at Blake hadde en ball over streken rett før 0-2. Uflaks preger desverre dårlige lag.

Jon R.




Det er ikkje berre ting som tydar på det. Eg kan love deg at det er faktum. Vi som sto bak målet gjekk bananas, og trudde det var utlikning. Fy f*"# så sint det går an å bli.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******




Når vi først klarer å skape positive opplevelser sjøl, hindrer dommeren oss ja. Takk skal de faen meg ha.

Eneste måte det ikkje er mål er om spilleren enten er supermann eller 3 meter lang, kanskje en kombinasjon. Nekter å tro at du finner en slik fyr i CCC, konkluderer da med at vi ble snytt for 1-1 og et "glimmer of hope".
KEEP FIGHTING!!

rd1

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #18 på: Oktober 18, 2006, 14:46:54 »
Dersom ikke ny manager er på plass før helgen er dette som en god gammel episode av X-files! Den eneste fornuftige forklaringen på dette er at Curbs ikke kan signere ny managerkontrakt ennå. Håper så jævlig at dette er grunne til at SuperCarver får lov til å leke manager og at Curbs/Bates har en avtale som blir gyldig fra dato X. I avtalen står det også at Curbs får 5mp til å forsterke laget.

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 14:51:24 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

SOL

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #19 på: Oktober 18, 2006, 14:47:01 »
Ryktene vil ha det til at vi har enorme økonomiske problemer [:(]. Lønningene er i ferd med å bli stoppet. US bondholders skal ha et større beløp før jul og i det hele tatt ser det ut til at klubben kan kollapse når som helst. Og hvem i helvete er det egentlig som "eier" klubben vår??????[:(!]
 

rd1

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #20 på: Oktober 18, 2006, 14:59:26 »
hvor har du disse "ryktene" fra?? Det hadde ikke forundret meg... Ser for meg at Bates har fått et brev fra en kreditor, der det står "according to our agreement the payment of 10mp is due the 1. of december 2006.... the agreement were struck whit Mr. Risdale" og avtalen var skjult for alle...

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

SirOlsen

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #21 på: Oktober 18, 2006, 15:59:21 »
Ja, det skal heller ikke forundre meg om vi bare har sett toppen av isfjellet.. problemene denne klubben sliter med om dagen, lagmessig og økonomisk virker jo ingen ende ta.. Og at økonomien er bånn og laget sliter med å vinne poeng blir en vond sirkel.. en vond sirkel det virker vanskeligere og vanskeligere å komme ut av... ja, hvor i pokkern skal dette ende?..

Men som overskriften i tråden sier; Bates, nå MÃ… noe skje!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #22 på: Oktober 18, 2006, 19:15:23 »
Om vi skal ut og forsterke stallen, så har eg eit tips: Billy Jones, Crewe sitt stortalent i forsvaret. Han har vore med i åresvis allereie, og er vel ikkje meir enn tjue år. Skulle gjerne sett han kome til Leeds.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1786_1606827,00.html

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lids

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #23 på: Oktober 18, 2006, 20:22:18 »
A less than half-full Elland Road suffered another dismal night on Tuesday as Leicester City left with three points, and the Leeds fans who did turn up implored Bates to sort out the current mess.

"I think it's a bit unfair having a go at the chairman," said Carver. "I know what he's trying to do behind the scenes.

"I know what he's done to this club to try and stabilise it, and you won't meet a more dedicated guy. I'm not just saying that because he's the chairman.

"The things he's doing behind the scenes to get the club in the right position you wouldn't believe. He puts in every minute of the day.

"I went to see him last weekend and all he talked about was how great this club can be if we get things right.

"He'll be hurting after hearing the fans sing that but we've all got to stick together, and I'm talking about the whole club. He's right behind what we're trying to do."


Thomas
Thomas

SirOlsen

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #24 på: Oktober 18, 2006, 22:51:15 »
quote:
Originally posted by Lids

"He'll be hurting after hearing the fans sing that but we've all got to stick together, and I'm talking about the whole club. He's right behind what we're trying to do."


Thomas


Er det nå vi skal si i kor "Stakkars Ken Bates.. deg er det jammen meg synd i.. du som lar tusenvis av supportere rundt omkring lide sårt for at du ikke rydder opp!".. kjenner den setningen irriterer meg litt fra Carver... [:(!]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #25 på: Oktober 19, 2006, 00:09:44 »
Allikevel syns jeg det trøster litt å tenke på at Bates jobber på spreng for å hjelpe klubben. Han VIL jo ikke se Leeds i League One, han vil heller ikke se oss i CCC, han vil se oss i Premier League!

Klart, mye av det han gjør er kontroversielt og det går mye ut over oss supportere.

Men klarer han å gjøre det, skal jeg si meg fornøyd.
Liker likevel ikke ryktene om fortsatt finanskaos i klubben. Våknet opp til de meldingene og dagens MSN navn har vært 'Bates OUT!'



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Peter7

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #26 på: Oktober 19, 2006, 04:47:49 »
Har ennå ikke hørt noe om at Bates skulle ha gullfisk på kontoret ...
Vi får ha trua på gamlingen litt til, at han trekker en god manager opp av hatten.

Bates INN!

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #27 på: Oktober 19, 2006, 06:59:57 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Allikevel syns jeg det trøster litt å tenke på at Bates jobber på spreng for å hjelpe klubben. Han VIL jo ikke se Leeds i League One, han vil heller ikke se oss i CCC, han vil se oss i Premier League!

Klart, mye av det han gjør er kontroversielt og det går mye ut over oss supportere.

Men klarer han å gjøre det, skal jeg si meg fornøyd.
Liker likevel ikke ryktene om fortsatt finanskaos i klubben. Våknet opp til de meldingene og dagens MSN navn har vært 'Bates OUT!'



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter


Du må være en av de mest tålmodige personene jeg noengang har sett.. [:)] og for all del.. det er en positiv egenskap.. Og jeg berømmer deg for å tenke så optimistisk som du gjør.. Men jeg har sjeldent tiltro til ledere som sier en ting og gjør noe annet... men det er nå meg da..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #28 på: Oktober 19, 2006, 17:00:27 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner


Du må være en av de mest tålmodige personene jeg noengang har sett.. [:)] og for all del.. det er en positiv egenskap.. Og jeg berømmer deg for å tenke så optimistisk som du gjør.. Men jeg har sjeldent tiltro til ledere som sier en ting og gjør noe annet... men det er nå meg da..

MARCHING ON TOGETHER!




Joda, det kan være at det er sånn. Uansett, her var det John Carver som sa frasene og jeg velger å stole på han. Hadde det vært Bates, skulle jeg tatt det med en spade med salt og ikke en klype som jeg gjøre her.
Carver kan selvsagt lire av seg sånt fordi han ønsker å godsnakke Bates til å la han fortsette som manager, men jeg tror ikke det. Jeg tror JC skjønner at det resultatene som taler for seg. Og de har han IKKE levert, så langt.

Dermed, jeg tror på det han sier (så vidt)


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

MrK

Re: Ken Bates, nå MÃ… det skje!
« Svar #29 på: Oktober 19, 2006, 17:37:23 »
det blir ikke mye å fordele til oldebarna hvis ikke Bates snart tar grep og investerer i klubben.

Behov for spillere og en stabil langsiktig ledelse.
Publikum kommer hvis produktet holder mål - det gjør det ikke pt.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?