Living is easy with your eyes closed

Started by Papi, October 18, 2006, 16:54:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Papi

Ja, muligheiten for å havna meir i uføret enn kva me er nå er det ikkje lett å komme. Toppen av kransekaka blir tap mot Luton som fort kan skje pr dags dato, og at Hull vinner til helga.

Sitter igjen med delte følelser og meininger etter gårsdagens kamp. I går var det faktisk nokre spelarar som verkelig prøvde å utretta noko for Leeds laget, men når det samtidig spring nokre, ynnskyld språket "talentlause" (pr. i dag) spelarar sammen med dei der ute, blir jobben ekstremt vanskeleg.
Viss ein begynner bakfrå vil eg si at Sullivan gjorde ein god dag på jobben i går, han kan på ingen måte klandrast for måla til Leicester. Første målet får ikkje lenger opp i krysset, mens andre målet er eit velplassert skudd. Godkjent Sully.
I forsvaret derimot var det begredelige greier. Einaste Kelly som gjorde ein OK jobb. Første målet kjem etter ein tellefeil, forsvarstabbe, you name it. Butler er ute på venstrebacken, då Crainey er ingen plass og finne, Kelly har komme rett inn på bakerste stolpe men klarerer den rett i beina til Tiatto som dunker den i kryss-stanga og inn. Killer kaster seg etter ballen, men når ikkje tak i den. Her er Crainey total fråverande. Ellers la eg merke til mange merkelige "støtinger" frå Butler. Heilt oppe på midtbana og støter, og er ikkje i nærheten av ballen. Butler fungerer som ein "hemsko" for Killer. Likte til tider det eg såg av Foxe.

Ja så var det midtbana. I utgangspunktet eit smart løysing med Douglas inn sentralt. Gutter løper og løper og snakpper opp mange andre baller. Leeds sin klart beste spelar i går, men hjelper så lite nå han spiller sammen med Leeds dårligaste. Derry var hjelpesløs, slo feilpasninger i fleng, slår ballen farlig inn i midten når han har ballen på kant. Leicester bryter ved feilpasning frå han og goaller. Johnson var eit friskt pust på venstrekanten, og holder Lewis ute av laget til neste kamp. Flink og utfordre ein mot ein. Moore hadde tendenser i starten men forsvannt totalt i andre omgang. Noen som kan fortelle meg om han vart bytt ut til slutt? Eg såg han vertfall ikkje heile andre omgang.

Healy var nok ein gong usynlig, mens Cressy i det minste prøvde litt, men einaste han klarte og oppnå var gult kort.

Så Bates, vil du skal tenkje litt på kva eg skriver i topicen. Har ein følelse av at du lever livet med lukka auge. Opne dei, sjå realiteten i uføret, og ta tak i det. Skal tilogmed gi deg ein hjelpande hånd her:

* Sats på følgjande spillere: Sullivan, Kelly, Foxe, Killer, Douglas, Johnson (sign for resten av sesongen, Healy og Cresswell. Resten av laget fylles av sultne unge spillere, og evt nykjøp i Januar. Mange på dette laget som har fått sin siste sjanse.

* Senk billettprisene drastisk, fyll station. Mykje enklare og vinne med 40.000 elleville fans i ryggen.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

SirOlsen

quote:
Originally posted by Papi

Ja, muligheiten for å havna meir i uføret enn kva me er nå er det ikkje lett å komme. Toppen av kransekaka blir tap mot Luton som fort kan skje pr dags dato, og at Hull vinner til helga.

Ja, som du sier, det kan BRÃ...TT skje.. og da er det et faktum at vi er nederst på tabellen i CCC.

quote:

I forsvaret derimot var det begredelige greier. Einaste Kelly som gjorde ein OK jobb.

Ja, vi lekker om ei sil... desverre.. Kelly står som vanlig alltid på og er vel den jeg kan si jeg er mest trygg på ute på banen om dagen.. Når det gjelder Killa, så er han en kortjeger som det bare "måtte" ende med utvising en vakker dag.. I Butlers sted, skal han ha for at han scooret et fint mål.. Men det hjelper lite når hans hovedoppgave som entralt forsvarer utføres på den mest grufulle måten.. han vinner ikke duellene og er ikke raskt nok tilbake og stopper opp.. dermed får motstander alt for lett åpninger og rom til å spille gjennombruddspasninger.. som ofte ender med mål.. det har vi sett så mange ganger nå mot så mange lag at jeg begynner rett og slett bli en smule "hatsk" mot Butler.. og ikke minst den som lar han få spille..

quote:

Ja så var det midtbana. I utgangspunktet eit smart løysing med Douglas inn sentralt. Gutter løper og løper og snakpper opp mange andre baller. Leeds sin klart beste spelar i går, men hjelper så lite nå han spiller sammen med Leeds dårligaste. Derry var hjelpesløs, slo feilpasninger i fleng, slår ballen farlig inn i midten når han har ballen på kant. Leicester bryter ved feilpasning frå han og goaller. Johnson var eit friskt pust på venstrekanten, og holder. Moore hadde tendenser i starten men forsvannt totalt i andre omgang.

Douglas var et friskt pust selv om det ikke holdt.. Når det gjelder Moore, så bare ristet jeg på huet da jeg så ham på banen rett før avspark.. og jeg fikk rett.. igjen.. desverre.. Når det gjelder Derry, så begynner jeg å bli en smule skeptisk på ham.. om jeg kan klandre han for at resten av laget er kollektivt råttent, vet jeg ikke, men som og blir nevnt er det stadige langpasningene tvers over banen.. Alt for ofte (ikke bare i denne kampen).. er det manageren som bestemmer dette?.. Noen ganger går det bra, og det åpner rom, men alt for ofte skaper det UNDØIGE livsfarlige situasjoner!!!

quote:

Healy var nok ein gong usynlig, mens Cressy i det minste prøvde litt, men einaste han klarte og oppnå var gult kort.

Spissene er nok engang usynlige.. Faktisk var Blake noe positiv å se på da han kom inn..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

quote:
Originally posted by Papi

Sitter igjen med delte følelser og meininger etter gårsdagens kamp. I går var det faktisk nokre spelarar som verkelig prøvde å utretta noko for Leeds laget, men når det samtidig spring nokre, ynnskyld språket "talentlause" (pr. i dag) spelarar sammen med dei der ute, blir jobben ekstremt vanskeleg.
Viss ein begynner bakfrå vil eg si at Sullivan gjorde ein god dag på jobben i går, han kan på ingen måte klandrast for måla til Leicester. Første målet får ikkje lenger opp i krysset, mens andre målet er eit velplassert skudd. Godkjent Sully.
I forsvaret derimot var det begredelige greier. Einaste Kelly som gjorde ein OK jobb. Første målet kjem etter ein tellefeil, forsvarstabbe, you name it. Butler er ute på venstrebacken, då Crainey er ingen plass og finne, Kelly har komme rett inn på bakerste stolpe men klarerer den rett i beina til Tiatto som dunker den i kryss-stanga og inn. Killer kaster seg etter ballen, men når ikkje tak i den. Her er Crainey total fråverande. Ellers la eg merke til mange merkelige "støtinger" frå Butler. Heilt oppe på midtbana og støter, og er ikkje i nærheten av ballen. Butler fungerer som ein "hemsko" for Killer. Likte til tider det eg såg av Foxe.

Ja så var det midtbana. I utgangspunktet eit smart løysing med Douglas inn sentralt. Gutter løper og løper og snakpper opp mange andre baller. Leeds sin klart beste spelar i går, men hjelper så lite nå han spiller sammen med Leeds dårligaste. Derry var hjelpesløs, slo feilpasninger i fleng, slår ballen farlig inn i midten når han har ballen på kant. Leicester bryter ved feilpasning frå han og goaller. Johnson var eit friskt pust på venstrekanten, og holder Lewis ute av laget til neste kamp. Flink og utfordre ein mot ein. Moore hadde tendenser i starten men forsvannt totalt i andre omgang. Noen som kan fortelle meg om han vart bytt ut til slutt? Eg såg han vertfall ikkje heile andre omgang.

Så Bates, vil du skal tenkje litt på kva eg skriver i topicen. Har ein følelse av at du lever livet med lukka auge. Opne dei, sjå realiteten i uføret, og ta tak i det. Skal tilogmed gi deg ein hjelpande hånd her:

* Sats på følgjande spillere: Sullivan, Kelly, Foxe, Killer, Douglas, Johnson (sign for resten av sesongen, Healy og Cresswell. Resten av laget fylles av sultne unge spillere, og evt nykjøp i Januar. Mange på dette laget som har fått sin siste sjanse.

* Senk billettprisene drastisk, fyll station. Mykje enklare og vinne med 40.000 elleville fans i ryggen.

Kunne stort sett ikkje bli meir einig med deg, og skreiv noko liknande i går sjøl. Butler er eit problem for Killa. Han støter opp, og gjer ikkje det han skal - vinne duellar. Då blir det opp til Killa å plukke opp andreballen i kamp med kjappe spissar. Ja, han er ein god forsvarsspelar, men han kan ikkje gå sigrande ut av alle 50/50 duellane som oppstår på grunn av Butler sitt svake spel. Så, mi meining er at Butler og Crainey må ut, fordi dei svekkar Kelly/Killa. Kelly er ein av få spelarar som kan gå med haue høgt heva. Fått enorm respekt for han.

Midtbana: håplaus Derry, Douglas jobbar, Johnson var frisk, og Moore prøver, men får lite til. Så, slik det ser ut der for meg, så må to bytter gjerast der og.

På topp har vi gode spissar, og dei treng berre den riktige foringa. La merke til ein ting: vi spring aldri i offside!!! Vi blir sjelden eller aldri spelt i offside. Det meiner eg er ein negativ ting fordi det viser kor lite gjennombrotshissige vi er, og at vi manglar dei riktige oppspela. Om spissane våre var på høgget, og kunne vente den forløysande pasninga frå midten, så ville dei stå klar til å springe. Slik er det ikkje i dag. Cressy må gjerne tilbake på bana å hente, og midtbana vår består meir av jobbing av enn gode pasningar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Papi

Måten me spelar på i går, kan fort resultere med "kink" i nakken for dommere, spillere og supportere.

Rekner med dei fleste "tok" poenget....

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Mats-

Face it, vi er død.

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

SirOlsen

quote:
Originally posted by Mats-

Face it, vi er død.

Mvh Mats

Blir du mere optimistisk nå, Mats-, risikerer du å bli kåret til månedens mest optimistiske! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

asLeeds

vårt kjære LEEDS kjem IKKJE til å ryke ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!men vist så skulle skje,eg heng med på lasset heilt ned i rennesteinen!!!!!

GOOOOOOOOOOOO LEEDS

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Mats-

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:

Face it, vi er død.

Mvh Mats

Blir du mere optimistisk nå, Mats-, risikerer du å bli kåret til månedens mest optimistiske! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!

Hehe, uff Øistein. Jeg er bare så jævla trøtt alt det her styret. Vi skulle jo egentlig spille Champions League kamp i dag. Men, akk nei.

Men det er vel et par til som er like pesemistisk som meg. Eller?[:p]

Spiller nr 17. Uansett hva.

wilko92

quote:
Originally posted by Asleeds

vårt kjære LEEDS kjem IKKJE til å ryke ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!men vist så skulle skje,eg heng med på lasset heilt ned i rennesteinen!!!!!

GOOOOOOOOOOOO LEEDS

ASLEEDS 4389

Slik skal det lyde. Jeg har tidligere sagt til andre fotballvenner at jeg følger Leeds til bunnen av ligasystemet om det skulle bli så ille(vi var farlige nære i fjor). Men det er alt for tidlig å snakke om nedrykk!
MOT

SirOlsen

quote:

Hehe, uff Øistein. Jeg er bare så jævla trøtt alt det her styret. Vi skulle jo egentlig spille Champions League kamp i dag. Men, akk nei.

Men det er vel et par til som er like pesemistisk som meg. Eller?[:p]

Spiller nr 17. Uansett hva.

Joda, jeg skjønner deg godt jeg, Mats- [:)].. og jeg kjenner også at jeg er temmelig frustrert supporter om dagen.. hensikten med mitt innspill på ditt, var å være en smule sakrastisk i en humorvinkling.. men jeg skjønner så alt for godt hva du mener.. det er ikke lett å se laget sitt nederst på tabellen i noen liga... [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-