Skrevet av Emne: Ifølge rapporter...  (Lest 8422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sverre

Ifølge rapporter...
« på: Oktober 18, 2006, 20:03:00 »
...Er David O'Leary observert på Thorp Arch i dag.

Han var neppe oppom for å hente de gamle joggeskoene han glemte igjen fra sist...

Får vi flere nedturer nå, så vet jeg ikke.
 

Lids

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #1 på: Oktober 18, 2006, 20:05:43 »
Er positiv til DOL jeg, Sverre. Ikke DOL's feil at we almost got bankrupt. Tror DOL kan få fart i gutta, samt gjøre en del endringer på lag/formasjon som kan få oss vekk fra bunnstriden.

Thomas
Thomas

Ferre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #2 på: Oktober 18, 2006, 20:06:46 »
Synes ikke DOL er det verste valget, men hvis det i det hele tatt skjer så kommer det ikke til å bli så alt for populært blant mange Leeds fans.

-WE'LL BE BACK-

rd1

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #3 på: Oktober 18, 2006, 20:06:52 »
Jeg har troa på DOL!! og synes dette er spennede! David kan få fart på unggutta som helt sikkert finnes i klubben!!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #4 på: Oktober 18, 2006, 20:07:04 »
det hender vel at du er observert der også Sverre. Men skal ikke stikke under en stol at O`Leary var godt respektert av Bates i Chelsea tiden



Lids

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #5 på: Oktober 18, 2006, 20:09:39 »
quote:
Originally posted by h.b

Men skal ikke stikke under en stol at O`Leary var godt respektert av Bates i Chelsea tiden


Hva tenker du på da, h.b?

Thomas
Thomas

h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #6 på: Oktober 18, 2006, 20:12:32 »
Etter det jeg husker så vurderte faktisk Bates å hente O`Leary til Chelsea grunnet satsingen på ungdommen i klubben.



Ferre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #7 på: Oktober 18, 2006, 20:16:13 »
Oddsen på Souness har gått skremmende ned. Håper det ikke ligger noe i det...

-WE'LL BE BACK-

h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #8 på: Oktober 18, 2006, 20:18:05 »
Ville ikke Galatasaray ha Souness da



Karl Hot Shot

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #9 på: Oktober 18, 2006, 20:22:35 »
quote:
Originally posted by Sverre

...Er David O'Leary observert på Thorp Arch i dag.

Han var neppe oppom for å hente de gamle joggeskoene han glemte igjen fra sist...

Får vi flere nedturer nå, så vet jeg ikke.



Bor ikke David O'Leary fortsatt i Wetherby, der Thorpe Arch befinner seg? Eller er han bosatt mellom Harrogate og Wetherby? Jeg forsøker bare å antyde at noen kan ha sett mannen kjøre i sportsbilen sin forbi treningsfeltet, og dermed også lagt to og to sammen, såkalt "å se spøkelser ved høylys dag". Dersom Bates vil ansette O'Leary ville det vel vært smartere å møte ham på et bedre hotell i Harrogate?
 

Budda

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #10 på: Oktober 18, 2006, 20:22:56 »
Har trua på O'leary. En som tør å satse ungt og det trenger Leeds nå. Det er Ridsdale og ikke O'Leary som skal ha skylda for økonomistyringen. Ridsdale burde ha satt ned foten for pengebruken og ikke O'leary. Han ville jo bare forsterke stallen med spillere. Hvilken trener ville ha sagt nei til spillekjøp?
Endre

Ferre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #11 på: Oktober 18, 2006, 20:23:30 »
Jo, håper det! Det siste jeg vil se er Souness på ER.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #12 på: Oktober 18, 2006, 20:24:55 »
quote:
Originally posted by Budda

Har trua på O'leary. En som tør å satse ungt og det trenger Leeds nå. Det er Ridsdale og ikke O'Leary som skal ha skylda for økonomistyringen. Ridsdale burde ha satt ned foten for pengebruken og ikke O'leary. Han ville jo bare forsterke stallen med spillere. Hvilken trener ville ha sagt nei til spillekjøp?



Istemmer 100 %, selv om Curbs foretrekkes før han.

Jon R.
Jon R.

Sverre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #13 på: Oktober 18, 2006, 20:26:59 »
quote:
Originally posted by Lids

Er positiv til DOL jeg, Sverre. Ikke DOL's feil at we almost got bankrupt. Tror DOL kan få fart i gutta, samt gjøre en del endringer på lag/formasjon som kan få oss vekk fra bunnstriden.

Thomas




OK Thomas, jeg tar den.  Men jeg føler at totalt seg sett gjorde O'Leary alt for mange bommerter i Leeds.  Han fikk mere penger enn noen annen Leeds-manager, men likevel maktet han ikke å gjøre laget bedre enn det var i en periode rundt årtusen-skiftet...

Han valgte også å hente inn Brian Kidd midt inne i en sesong-innspurt, og det gjorde ikke laget bedre, for å si det slik.

Tar vi med bokutgivelsen, så er mitt beger når det gjelder David O'Leary i ferd med å renne over før han i det hele tatt har bekreftet noen interesse for jobben.

Han har heller ikke imponert meg med jobben han gjorde i Aston Villa, og kanskje ser vi dette best nå, når Aston Villa har en skikkelig manager til å lede laget...?  Villa har ikke tapt denne sesongen under Martin O'Neill, forrige sesong ble det nesten nedrykk med David O'Leary.

På den annen side, har vi vel knapt noen gang spilt en morsommere og mere publikumsvennlig fotball enn vi gjorde i O'Leary's "gode" sesonger. Jeg får nesten gåsehud bare av å tenke på de store skalpene vi tok - særlig ute i Europa.  Jeg forstår de som vil ha ham tilbake på den bakgrunn, men jeg tilhører ikke disse.
 

Ferre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #14 på: Oktober 18, 2006, 20:30:24 »
Sverre, er det troverdige kilder du har dette i fra? Eller bare løse rykter?

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #15 på: Oktober 18, 2006, 20:30:37 »
Enig med Sverre. Spar oss for O'Leary. Etter Souness er han i mine øyne det verste alternativet.

h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #16 på: Oktober 18, 2006, 20:32:38 »
Hvis jeg har valget mellom Souness,O`Leary eller Graham så er Graham mitt soleklare valg. Graham er faktisk mitt valg etter Ranieri eller Curbs



Sverre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #17 på: Oktober 18, 2006, 20:33:46 »
quote:
Originally posted by Ferre

Sverre, er det troverdige kilder du har dette i fra? Eller bare løse rykter?

-WE'LL BE BACK-





Heldigvis - eller dessverre - alt etter hvor man står;

Det er bare løse rykter...  Fikk dem forresten fra Torgeir som er der borte, men vet ikke hvem han har det fra.
 

h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #18 på: Oktober 18, 2006, 20:35:19 »
Kanskje Torgeir traff O`Leary på nærmeste Pub over en Pint



Ferre

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #19 på: Oktober 18, 2006, 20:37:54 »
quote:
Originally posted by Sverre

quote:
Originally posted by Ferre

Sverre, er det troverdige kilder du har dette i fra? Eller bare løse rykter?

-WE'LL BE BACK-





Heldigvis - eller dessverre - alt etter hvor man står;

Det er bare løse rykter...  Fikk dem forresten fra Torgeir som er der borte, men vet ikke hvem han har det fra.



Okei, ikke sikkert det ligger så mye i det da. Har gått mange rykter om managere som er blitt observert.

Kan vi ikke få en avklaring på hvem som blir manageren snart?! Blir gal av å vente...

-WE'LL BE BACK-

Kato

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #20 på: Oktober 18, 2006, 20:41:35 »
O`Leary ja takk. Forøvrig sier jeg ja takk til hvem det skulle være. Bare gi oss en manager, Mikke Mus om så.
 

MrK

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #21 på: Oktober 18, 2006, 20:43:02 »
quote:
Originally posted by Sverre

quote:
Originally posted by Ferre

Sverre, er det troverdige kilder du har dette i fra? Eller bare løse rykter?

-WE'LL BE BACK-





Heldigvis - eller dessverre - alt etter hvor man står;

Det er bare løse rykter...  Fikk dem forresten fra Torgeir som er der borte, men vet ikke hvem han har det fra.



Spørs om Torgeir observerte tidlig eller seint på dag[:D]
DOL er velkommen siden alternativene synes så mye verre!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #22 på: Oktober 18, 2006, 20:50:37 »
Jeg har også et sånt O'Leary-beger som Sverre har. Mitt er også "bragt til den ytterste rand" som Wesenlund så treffende sa det.

Men om valget står mellom Souness, Hoddle, Wise og O'Leary velger jeg sistnevnte uten å blinke.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Lids

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #23 på: Oktober 18, 2006, 21:03:40 »
Meldte med Torgeir nå. Det hele er, som Sverre påpeker, basert på at noen har observert DOL på TA - og har lagt dette ut på en Internetside. Så vi kan vel lene oss godt tilbake, og ikke tenke så mye mer på dette - i denne omgang.

Thomas
Thomas

Torgeir

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #24 på: Oktober 18, 2006, 22:31:35 »
Prover og finne nettstedet som Sheeri vist meg i dag tidlig, men finner det ikke. Na har det gatt rykter hele uka mens jeg har vart her, men att O Leary har vart pa TA ma mann jo nesten tror i og med att "kilden" bor der oppe og sier han har sett han...men, men..

I utganspunktet sa var Carver freda til jul, men jeg prata med Peter Lorimer i gar kveld og han sa att ting var pa gang...passer jo egentlig bra med DOL pa TA i dag tidlig....men vi far ta alt med en klype salt....uansett sa ma ting skje fort....ellers sa er jeg stykt redd for att vi rykker ned...

Ryktene gar ogsa om att Healy er pa vei bort og det var derfor han ble tatt av i gar til ennorm pipekonsert..... MOT

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


h.b

  • Gjest
Re: Ifølge rapporter...
« Svar #25 på: Oktober 18, 2006, 22:33:00 »
Trogeir. Du får hilse Sheeri fra meg. skal jo bo hos henne i desember



SirOlsen

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #26 på: Oktober 18, 2006, 22:39:35 »
Tja... jeg har litt "blandede-følelser" med tanke på en eventuell O`Leary reprise.. Har vi økonomi til det?.. tviler på at Bates åpner pengesekken noe mere for ham, og da er vel spørsmålet om han greier få noe spesiellt ut av laget heller..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #27 på: Oktober 18, 2006, 22:46:23 »
For tidleg å seie kva eg synast om ein eventuell O'Leary-retur. Mest gode minner frå tida hans i Leeds, men også ting eg aldri vil oppleve att. At han satsa på unggutta ska han ha for, ikkje mange av oldingane i dagens lag som fortenar tillit.

SirOlsen

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #28 på: Oktober 18, 2006, 22:49:02 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

For tidleg å seie kva eg synast om ein eventuell O'Leary-retur. Mest gode minner frå tida hans i Leeds, men også ting eg aldri vil oppleve att. At han satsa på unggutta ska han ha for, ikkje mange av oldingane i dagens lag som fortenar tillit.


Per-Stian: jeg hadde håpet jeg slapp å si dette... men nå har jeg bitt den i meg svært mange ganger... kan du redigere bort geitebukken til venstre i bildet ditt?.. jeg mister matlysten! [:p] hehehe [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Ifølge rapporter...
« Svar #29 på: Oktober 18, 2006, 23:11:14 »
Kenny-boy blir ståande ved mi side enn så lenge. Veit du har snakka mykje om å satse på ei yngre linje i Leeds. I så fall e vel DOL ein manager ette ditt hjarte, Øistein. Vi kan vel allereie drøyme om ein ny Woody, Bowyer, Smith, Kewell osv... D siste vi må gjere no, e å leggje oss ned å vifte me d kvite flagget. We shall overcome!