Ny Manager - Oddsen

Started by Lids, October 19, 2006, 03:45:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Graeme Souness has been the subject of a substantial gamble to become the next Leeds manager with Hills cutting his price from 6/1 to 13/8.

Bets included a £2000 wager at 9/4. Leeds are now 5/2 to be relegated from the Championship.

"We have seen some serious money for Souness, almost all of which has come from the Leeds area, including a £2000 bet at 9/4. But whoever takes the job on is up against it as Leeds are now 5/2 to be relegated." said Hills spokesman Rupert Adams.

William Hill Next Leeds Manager: 10/11 D Wise, 13/8 G Souness, 7/2 G Mcallister, 7/1 J Royle, 7/1 G Hoddle, 10/1 G Strachan, 14/1 K Keegan, 14/1 A Curbishley, 16/1 N Worthington, 16/1 J Carver, 25/1 R Gullitt, 33/1 C Ranieri, 33/1 B Kerr, 33/1 A Mcleish, 40/1 N Warnock

Thomas
Thomas

Lars E

Souness?! Kan verden ha blitt så gal..?

Forever Leeds

Forever Leeds

SveinArve

og jeg som trodde bunnen var nådd

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Souness? Nei takk...

-WE'LL BE BACK-

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

baste

Slik e lista, desverre....
[xx(]
10/11: D Wise,
13/8: G Souness
7/2: G Mcallister
7/1: J Royle, G Hoddle
10/1: G Strachan
14/1: K Keegan, A Curbishley
16/1: N Worthington, J Carver
25/1: R Gullitt
33/1: C Ranieri, B Kerr, A Mcleish
40/1: N Warnock

[;)] lettere å lese når den e listet slik..

Budda

quote:
Originally posted by h.b

http://www.squarefootball.net/article/betting.asp?bid=1702
ser at souness er storfavoritt

Huff huff!!! Vil piningen ingen ende ta. Hvis Souness blir mangager så blir det garantert League One neste år.
Endre

SirOlsen

Off... jeg kan sikkert kalles pessimist titt og ofte, men jeg vil nå allikevel si at jeg prøver så godt jeg kan å holde huet oppe og prøve se kontruktivt og fremover jeg da... men Souness som manager?... er det så forbaska lurt da?... [^]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Hehe, Souness... ei samla fotballverd ville ledd av oss om vi tilset han. Det gjer dei for så vidt uansett, men endå meir om han får ein ny sjanse.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

GeirO

De to managerne vi minst vil ha, ligger med lavest odds (Souness & Wise). Fantastisk!
MOT

samadhi

quote:
Originally posted by R - R

Hehe, Souness... ei samla fotballverd ville ledd av oss om vi tilset han. Det gjer dei for så vidt uansett, men endå meir om han får ein ny sjanse.

tror ikke en latter fra eller til utgjør den helt store forskjellen nei [8)]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Vær så snill, ikkje tilsett Souness!

Veit ikkje om eg klarar den belastninga. No har vi holdt på i fleire år med ukloke avgjersler om det eine og andre - og alle har ledd av oss, men vi har gått rundt rak i ryggen og svart: we'll be back!
Med Souness ved roret trur eg ikkje eg klarar meir....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kato

Hvis Souness tar over spakene er det over aristokraten Leeds United. Da er det bare å fyre på hele sjappa, og sende gjengen til aetat.

JanT

quote:
Originally posted by GeirO

De to managerne vi minst vil ha, ligger med lavest odds (Souness & Wise). Fantastisk!

Hvis jeg hadde hatt valget mellom disse to, hadde Wise vært et soleklart førstevalg.
Souness er en av de mest inkompetente managere på hele øyriket, og det ville være en falitterklæring å ansette han.[xx(]

Jan Tore
Jan Tore, luscos 1119

Robert H.

Jeg tror ikke Bates er dum. Derfor tror jeg heller ikke Souness blir vår neste manager.

Mats-

Nei, stemmer det Robert H. Kan ikke ansette denne mannen, da har man fått en hel verden mot seg. Mannen har lite med resultater å vise til i det siste...nei, nei, nei. Vi setter der dermed en stopp for Souness praten. Det skjer ikke, han kommer ikke hit gutter [:P]

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Masinga

Hva baserer William Hill oddssettingen på?

Jeg har av og til lurt på gangsynet til de som ansetter managere i Leeds United og lever i den tro at Bates faktisk er mer fornuftig enn å ansette en fyr som f.eks. Souness. Hvis dette skjer er engelskmenn generelt, og Leeds United spesielt, rett og slett dumme.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Papi

Souness er søppel, enig i det.. Men Wise har nå vertfall kan vertfall kjefte spillerne huden full og sette deg i respekt, om han er god nok som manager for klubben er ein annen ting....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Vær så snill, Bates! IKKE ansett Greame Souness!

Det ville vært som å innrømme at han ønsker klubben ned.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Karl Hot Shot

Graeme Souness har en fordel framfor Dennis (Un)Wise; Souness er stinn av managererfaring fra Glasgow Rangers, Loserpool, Blackburn Rovers og Newcastle United. Dennis Wise er sylfersk i yrket. På den andre sida ville også jeg foretrukket Wise framfor Souness, dersom vi måtte velge mellom pest og kolera. Det bryter med mitt prinsipp om erfaring, men Souness er bare stor i kjeften. Han kan ikke noe om fotball. Fyttegrisen!

Dennis

Jeg hadde foretrukket Espen Johnsen som keepertrener framfor Souness i managerstolen!

Og selvfølgelig Dennis Wise foran Greame Souness. Mannen er elendig! Det eneste han gjør er å bruke masse penger, jage ut de få som er gode og ikke levere resultater. Herregud, hvilken verden lever vi i, der han får jobber?? Nå får han kanskje vår?"?! Ã... fytti grisen for et mareritt det hadde vært!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Erik M

Espen Johnsen er et fantastisk talent, svært uferdig sådann.  Det er veldig tris om han ikke får komme til et miljø der han kan få trygghet og videre utvikling.  (Start?).

Hva iallverden har dette med Souness å gjøre?  Skandalisert, korrupt og usympatisk.

Totto

Jag kan ikke komme på en eneste manager i verden jeg ville likt mindre enn Graeme Souness i sjefsstolen vår!

*** Grøss *** [xx(]

Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

rastafari

Gud forby Souness, nei Sorry Bates forby Souness. Da er det bare forberede seg på lokaloppgjør mot Huddersfield og tur til Carlisle.

På den lista som ligger ute tror jeg Wise er best. To ting skal Wise ha; engasjement og klar tale. Og det tror jeg Leeds og spillergruppa trenger nå.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Per-Stian

Dersom d berre e eit snev av sanning i rykta om Souness, vil eg aldri meir kunne sove godt om nettene. Ikkje nok me at vi har d ille nok frå før, og så ska slikt dukke opp i tillegg[xx(]

Eg tek heller Eli Landsem framfor Souness! D bør seie d meste om mitt syn på trenarnomaden.

raggen

sier bare fy F.... hvis vi får souness altså.. er absolutt den manageren jeg minst kan tenke meg til klubben. håper dette foorblir rykter.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Uff.. jaja, jeg kan ikke dømme noen før de har bevist at de ikke klarer det.. men jeg tror ikke jeg er særlig hip på den risken med tanke på valg av Souness som manager, nei... sukk... faen så lei jeg er av alle disse spekulasjonene nå.. kan de ikke bare for pokkern annonsere en ny manager og slutte holde oss på pinebenken lengre?... [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

Som spiller var vel Souness eksponent for den litt omstendelige stilen, i så måte passer han godt inn i hvordan Leeds prøver å spille akkurat nå.

Som manager var han vel litt opp og ned, men klarte i hvert fall å markere seg overfor enkeltspillere som ikke delte hans meninger...

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Carl Fisker