Skrevet av Emne: Når Healy og Kilgallon forsvinner...  (Lest 1684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« på: Oktober 20, 2006, 01:46:51 »
...hva da?

Ken Bates har vel ymtet frampå at Matt Kilgallon forsvinner. Og når det ymtes, skjer det som regel. Det er ikke annet enn en slags pute foran ansiktet på fansen, når overgangen treffer oss i trynet.

David Healys siste prestasjoner på landslaget har jo gjort han attraktiv på kontinentet. Verken Leeds eller Healy sier neppe nei om en klubb i de øverste divisjonene skulle legge £3-4mill på bordet for vår favoritt.

Mange mener at Healy er overvurdet. Jeg mener det er medspillerne som er for dårlig og at Healy kan bøtte inn mål i CCC, med de rette oppleggerne rundt seg. Dessverre, det ser ikke ut som vi beholder verken han eller vår nye talent-yndling stort lenger enn et par måneder til. Vi ønsker oss minst £8mill. Jeg tror Bates lar de gå for £5-6, dessverre.

Hvem kan vi forsterke laget med? Kan vi skaffe to av samme kaliber for den summen? Vil i det hele tatt noen av samme kaliber til oss?

Pessimist før januar... [xx(] [:(] [V]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Oktober 20, 2006, 01:47:23 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sheridan

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #1 på: Oktober 20, 2006, 02:02:51 »
Som Leeds supporter har hver dag nok med sine plager ;-)
Så jeg gidder rett å slett ikke å spekulere i hva som skjer når vinduet åpnes.

Men, den David Healy jeg har sett på banen denne sesongen har vært i en meget slett utgave. Jeg har alltid hevdet at han er den spilleren med størst talent i klubben, og hat-trick og mål i bøtter og spann for Nord Irland viser jo hva som bor i spilleren. Synd bare at han virker å være en helt annen spiller straks han får på seg den hvite trøya for tiden. Det er noe med hele holdningen hans på banen som er stikk i strid med den sprudlende opplagte utgaven som viser seg frem på landslaget gang på gang. Det er klart spissene i Leeds lever under svært vanskelige vilkår med en midtbane som nesten er blottet for kreative egenskaper og finurlige løsninger, men uansett så syntes jeg Healy er en av de spillerene som burde stå frem nå....akkurat det gjør han ikke.

Kilgallon trenger en ny makker i midtforsvaret. Det er rett og slett ei påkjenning å se halvfeite Butler dra seg rundt banen med kapteinsbindet rundt armen. Aldri har vi hatt en mindre samlende og ledende kaptein. Kroppspråket til flere av medspillerene under kamp, når Butler dirigerer i kjent stil, viser også med all tydlighet at han ikke har skikkelig respekt i spillergruppa. Flere ganger blir han rett og slett ignorert.

Og ja...Ken Bates selger nok både Kilgallon og Healy for rundt 5 mill pr spiller. Desverre. Hvis ikke noe dramatisk i postitiv forstand skulle skje de siste ukene før nytt år. Time will show. Bates dro ess opp av ermet i Chelsea til tider, så vi har lov til å håpe at gubben fremdeles har noen tilbake....

« Siste redigering: Oktober 20, 2006, 02:05:22 av Sheridan »

Ferre

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #2 på: Oktober 20, 2006, 02:04:09 »
Tror desverre også at både Healy og Killa forsvinner. Og jeg er også redd for at vi får bare mer middelmådige spillere inn i klubben som erstattere, som tendensen har vært de siste årene. Derfor trenger vi et stort navn i managerstolen som både kan trekke spillere av kvalitet til klubben, og som har såpass stor autoritet at han kan "presse" Bates til å beholde våre beste spillere.

Skal vi opp i PL må vi beholde våre beste spillere, men desverre ser det nok ut som at Bates har planer om å holde oss i CCC noen år til...

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #3 på: Oktober 20, 2006, 02:09:27 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Og ja...Ken Bates selger nok både Kilgallon og Healy for rundt 5 mill pr spiller.



Det var veldig optimistisk! Jeg tror han selger begge for et minimum av £5mill. Jeg tror det ligger noe i at Leeds fortsatt sliter veldig økonomisk, med tanke på Blackwells kommentar om at driften av klubben vil komme ut i lyset en dag osv.

£10mill kan vi nok se lenge etter, men jeg håper du har rett! Den summen hadde nok kommet veldig godt med, med en manager som er flink til å hente de rette spillerne. Jeg er derimot ekstremt redd for at pengene for Healy og Killer, aldri vil brukes på annet enn å betale gjeld, langt mindre til kjøp av nye spillere. Nok en gang, jeg HÃ…PER jeg tar feil!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Sheridan

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #4 på: Oktober 20, 2006, 02:16:25 »
5 mill var for drøyt. Enig i det. Men vi må da kunne forvente en plass mellom 3-4 for Killa, og hvis Healy begynner å vise hva han kan....så er vel ikke den prisen helt urealistisk for han heller....når desperate PL klubber skal prøve å redde skinnet i divisjonen. Men forløpig er de ihvertfall LEEDS spillere....;-)


Dennis

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #5 på: Oktober 20, 2006, 02:19:56 »
Ja, du har rett og godt er det!

£3-4 mill for Killer burde være et absolutt minimum når Lescott gikk for £4! Samme med Healy, pga hvordan han gjør det på landslaget. Håper Bates i det minste kan late som vi har råd til å si nei, om nå økonomien er like skakkjørt som ryktene sier. Det kan fort gjøre at vi får £2-3mill pund mer for de enn hvis vi hopper på det første og beste budet. Penger som kommer GODT med!

Dessverre, som jeg sa i forrige post, er det ikke sikkert disse pengene blir brukt på nye spellere i det heile tatt. Kanskje blir de brukt på gjeld, kanskje på oppussing av ER eller i veste fall er det avbetaling på Ridsdales gullfisker.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

ragnar

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #6 på: Oktober 20, 2006, 04:01:09 »
Bør kunne forvente minst £3mill for både killa og Healy hver for seg. Altså en total på £6mill for begge de to bør Bates klare å få. Helst tyner Bates de intr klubbene såpass at den totale summen nærmer seg £10mill. Her gjelder det å selge seg dyrt... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

SirOlsen

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #7 på: Oktober 20, 2006, 05:20:00 »
Ja, det vel ikke snakk om "om" Healy og Killa forsvinner, men "når".. Healy får mye pepper om dagen, men han skaper heller ikke noe ut på banen.. hans jobb er å scoore.. Men det er jo på det rene at han er avhengig av at laget forøvrig bidrar til å gjøre ham god.. men et lag skal jo gjøre hverandre bedre og få det beste ut av hverandre.. Pr dags dato virker det umulig for Leeds.. og Killa?.. han har heller ikke imponert, men ærlig talt så synes jeg synd på gutten.. Se på makkeren hans.. en feit drog som bomper rundt og skaper livsfarlige situasjoner slik at Killa må løpe som ei vettskremt høne og rydde opp etter ham.. Så kanskje en annen makker er på sin rette plass for Killa.. da tror jeg og ting kan rette seg opp litt..

Men jeg liker ikke tanken på salg av disse to spillerne.. ikke tror jeg særlig mye av det som evt kommer inn i spillersalg vil bli forløst til å kjøpe nye spillere heller... nei, hvordan skal dette gå?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #8 på: Oktober 20, 2006, 06:09:13 »
Så lenge summen for desse to gir oss fire-fem kjempespelarar i retur, ska eg ikkje klage (altfor lenge). Har vore så lenge i dette gamet at eg har sett andre publikumsfavorittar kome og gå, men klubben består!

SirOlsen

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #9 på: Oktober 20, 2006, 11:44:52 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Så lenge summen for desse to gir oss fire-fem kjempespelarar i retur, ska eg ikkje klage (altfor lenge). Har vore så lenge i dette gamet at eg har sett andre publikumsfavorittar kome og gå, men klubben består!


Mja, men det er nettopp det.. vil det gi oss 4-5 kjempespillere i retur?... eller går pengene rett i nedbetalingskassen og vi fortsetter å låne spillere?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #10 på: Oktober 20, 2006, 16:45:48 »
Disse temaene du tar opp på det nåværende tidspunkt er sjeldent dårlig timing! Hver dag er en lang venting på lyspunkt...vi lider! Vi møter Luton borte, Killa har karantene, Healy er ute av form i klubblaget osv. Lista over grå og triste nyheter er uendelig lang. Spar dette til bedre tider...hvis de kommer før januar da!!![V]

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

...hva da?

Ken Bates har vel ymtet frampå at Matt Kilgallon forsvinner. Og når det ymtes, skjer det som regel. Det er ikke annet enn en slags pute foran ansiktet på fansen, når overgangen treffer oss i trynet.

David Healys siste prestasjoner på landslaget har jo gjort han attraktiv på kontinentet. Verken Leeds eller Healy sier neppe nei om en klubb i de øverste divisjonene skulle legge £3-4mill på bordet for vår favoritt.

Mange mener at Healy er overvurdet. Jeg mener det er medspillerne som er for dårlig og at Healy kan bøtte inn mål i CCC, med de rette oppleggerne rundt seg. Dessverre, det ser ikke ut som vi beholder verken han eller vår nye talent-yndling stort lenger enn et par måneder til. Vi ønsker oss minst £8mill. Jeg tror Bates lar de gå for £5-6, dessverre.

Hvem kan vi forsterke laget med? Kan vi skaffe to av samme kaliber for den summen? Vil i det hele tatt noen av samme kaliber til oss?

Pessimist før januar... [xx(] [:(] [V]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter

Yeboahs vitne

Dennis

Re: Når Healy og Kilgallon forsvinner...
« Svar #11 på: Oktober 20, 2006, 21:02:27 »
quote:
Originally posted by fmtj

Disse temaene du tar opp på det nåværende tidspunkt er sjeldent dårlig timing! Hver dag er en lang venting på lyspunkt...vi lider! Vi møter Luton borte, Killa har karantene, Healy er ute av form i klubblaget osv. Lista over grå og triste nyheter er uendelig lang. Spar dette til bedre tider...hvis de kommer før januar da!!![V]




Timingen var fullstendig overlagt. Jeg vil gjerne dynke meg i all mulig slags dårlige nyheter nå som det ikke virker som det kan gå verre. Jeg tar det imot nå, i stedet for seinere! (nå jinxa jeg meg vel til en Souness som manager også, tenker jeg! Sånn flaks har jeg, nemlig! [}:)])
Mens når januar kommer, håper jeg Leeds er i play-off\direkte opprykk-kampen og er i illsint form! Den nye manageren har fått laget på beina og vi vinner 3-4-5:0 på Elland Road og det samme borte!
Bates skjønner videre at salg av våre to beste gjennom heile senhøsten ikke lønner seg i kampen om opprykk og han får heller kontaktene sine til å spytte inn litt penger så vi får kjøpt bla Thomas Myhre!


[:)][:)][:)]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Oktober 20, 2006, 21:04:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!