Skrevet av Emne: Penney ny manager?  (Lest 2154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stefan

Penney ny manager?
« på: Oktober 20, 2006, 05:27:48 »
Ifølge hjemmesiden til doncaster, var Penney på ER igår. Kanskje det skjer noe i løpet av uken?

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ferre

Re: Penney ny manager?
« Svar #1 på: Oktober 20, 2006, 05:40:28 »
Sikkert mange som er innom ER på jobbintervju om dagen, vi får bare vente i spenning på avgjørelsen!

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Penney ny manager?
« Svar #2 på: Oktober 20, 2006, 06:05:07 »
Rekk opp handa dei som ikkje har vore på Elland Road den siste tida!

SirOlsen

Re: Penney ny manager?
« Svar #3 på: Oktober 20, 2006, 11:24:24 »
Ja, nå virker det som om halve avdankede manager-skaren er innom Elland Road om dagen på jobbintervju da.. så da er det vel noe i gjære da.. Blir spennende å se hva det ender opp med

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: Penney ny manager?
« Svar #4 på: Oktober 20, 2006, 16:51:37 »
*** vinker med hånden ****** [V]

Jon R.
Jon R.

stefan

Re: Penney ny manager?
« Svar #5 på: Oktober 20, 2006, 17:23:54 »
*vinker også* :(

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dennis

Re: Penney ny manager?
« Svar #6 på: Oktober 20, 2006, 20:58:14 »
Jeg trodde du var en av kandidatene Jon R! Du er av den diplomatiske typen som fort kunne ryddet opp i mellom spillerne!

Penney hadde vært positivt syns jeg!!!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

flynn

Re: Penney ny manager?
« Svar #7 på: Oktober 20, 2006, 21:39:51 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg trodde du var en av kandidatene Jon R! Du er av den diplomatiske typen som fort kunne ryddet opp i mellom spillerne!

Penney hadde vært positivt syns jeg!!!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Var vi ikke enige om at vi ikke trenger en diplomat da, men snarere en humørsyk sadist med militær bakgrunn? Finnes vel ingen slike her på forumet vel ??

flynn

Karl Hot Shot

Re: Penney ny manager?
« Svar #8 på: Oktober 20, 2006, 21:40:06 »
Dave Penney er jo die hard Leeds United-supporter. Alltid vært det. Etter at han sa opp jobben i Doncaster Rovers, har han sikkert kjøpt sesongkort på The Kop (Don Revie Stand)? Der står han i disse dager, i motsetning til så mange andre, og skriker seg hes som lagets tolvte mann.

For å si det sånn: Mindre blasert type enn Dave Penney, skal du lete lenge etter, og jeg foretrekker ham som ny manager framfor Gary McAllister. Får vi ikke Curbishley, Graham eller Ranieri, kan det være fint med en ekte working class hero.
 

Robert H.

Re: Penney ny manager?
« Svar #9 på: Oktober 20, 2006, 21:42:35 »
Helt enig Karl!

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dave Penney er jo die hard Leeds United-supporter. Alltid vært det. Etter at han sa opp jobben i Doncaster Rovers, har han sikkert kjøpt sesongkort på The Kop (Don Revie Stand)? Der står han i disse dager, i motsetning til så mange andre, og skriker seg hes som lagets tolvte mann.

For å si det sånn: Mindre blasert type enn Dave Penney, skal du lete lenge etter, og jeg foretrekker ham som ny manager framfor Gary McAllister. Får vi ikke Curbishley, Graham eller Ranieri, kan det være fint med en ekte working class hero.


Førde

Re: Penney ny manager?
« Svar #10 på: Oktober 21, 2006, 00:07:05 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Rekk opp handa dei som ikkje har vore på Elland Road den siste tida!



Det har vert mangen på Elland Road i de siste, MEN NO treng Leeds å finne rette Manager som kan styre skuta tilbake, Og få alt på rett kjør igjen!!!![:I]

Marching On Together!!![}:)]
Marching On Together

Sheridan

Re: Penney ny manager?
« Svar #11 på: Oktober 21, 2006, 01:19:36 »
Heller Gary Mac enn denne Penney...men aller helst GG, selvfølgelig.


Peter7

Re: Penney ny manager?
« Svar #12 på: Oktober 21, 2006, 15:30:59 »
Et par-tre potensielle managere har jo vært i samtale med klubben etter Leicester-kampen.
Hvis Penney er en av disse, og Royle en annen, og Wise en tredje, tror jeg faktisk jeg foretrekker Penney.

Time Vill Sjåv.



***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Espen J

Re: Penney ny manager?
« Svar #13 på: Oktober 21, 2006, 15:51:41 »
Synd at det ikke blir McAllister synest nå jeg.. Selv om noen sier at det hadde vært gambling så er det jo akkurat det man må gjøre når man er i nød!!
Ref: Texas Hold em..  ALL INN !!
 

HåvardK

Re: Penney ny manager?
« Svar #14 på: Oktober 21, 2006, 16:06:03 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Heller Gary Mac enn denne Penney...men aller helst GG, selvfølgelig.




Seriøst, Shez?