Skrevet av Emne: Dette sa Bates på Radio  (Lest 2250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Dette sa Bates på Radio
« på: Oktober 20, 2006, 17:26:48 »
Nå må du skjerpe deg Bates. Under intervjuet på radioen sier Bates at han er SKUFFET over fansen????
Vi har så store utgifter pga lønn at Bates mener fansen må støtte opp med å gå på match.?
De gidder ikke lenger Bates, prisene er for dyre og laget presterer ikke.
Gi oss håp så kommer folket etter.
Dette er mesteparten som ble sagt på radio. Ellers så sa han at vi var for store til å ligge der vi ligger på tabellen.
Intet nytt under solen altså.
Laget gleder seg til bortekamper da de mener presset ble for stort på Elland road, dette tente Bates litt på og han svarte spillerne med" cope with it"

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Robert H.

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #1 på: Oktober 20, 2006, 17:30:32 »
Ja det var jo spennende [xx(]

Wexler

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #2 på: Oktober 20, 2006, 17:32:55 »
Enig med deg. Bates må selv levere varene.
Hans lojalitet til suporterne er kanskje noe tvilsom ?
I tillegg henges Sverre Røbech ut med navns nevnelse i kampprogrammet mot Stoke. Hva i all verden har en slik sak å gjøre i et kampprogram ???. Stygt gjort.
 

MrK

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #3 på: Oktober 20, 2006, 17:39:51 »
Høres noe virkelighets fjernt ut - folk vil underholdes av god fotball og seirer. De gir seg vel katten i lønnsutgiftene.

Dette kunne han spart seg for og!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

gelderdend

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #4 på: Oktober 20, 2006, 17:43:20 »
nok et utspill fra bates som erter på seg fansen. tror nok at fler vil holde seg borte fra elland road i lang tid fremover. £35 pund for en billett med spillet som vises er ganske drøyt. Jeg har full forståelse for de som nå sier nok er nok og blir hjemme.
 

Ferre

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #5 på: Oktober 20, 2006, 17:45:04 »
Ingen spennende nyheter i dag heller ser det ut som [V]

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #6 på: Oktober 20, 2006, 17:48:41 »
Slike ting bør Bates halde seg for god til. No e d like før eg får han fjerna frå biletet mitt! Eg blir eitrande forbanna over å sjå/høyre slikt. Først får han hente inn ein populær manager, dernest nokre klassespelarar, så kan han kanskje få lov t å uttale slikt igjen.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #7 på: Oktober 20, 2006, 17:53:01 »
For dere som ikke fikk høre intervjuet så sendes det på nyrr 18,30 norsk tid
http://www.yorkshireradio.net/page/Home/0,,11371,00.html

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

AndyMathie

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #8 på: Oktober 20, 2006, 18:48:35 »
Trodde han skulle komme med noen uttalelser om vår nye manager. What`s the point med denne radio opptreden.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #9 på: Oktober 20, 2006, 19:41:05 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Slike ting bør Bates halde seg for god til. No e d like før eg får han fjerna frå biletet mitt!


Bra Per-Stian! Det vil nok få bates på andre tanker! [8D]

Jon R.
Jon R.

Sten

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #10 på: Oktober 20, 2006, 19:48:03 »
Fra Waccoe:

Fans threaten Bates with avatar retaliations.

A group of norwegian fans have threatened to remove Leeds United Chairman Ken Bates from their LUSCOS-forum avatars. This because of the chairmans' alleged recently made comments outside Elland Road after the Leicester 1-2 defeat on tuesday. There have already been avatars changed, supposedly, with no noubt more norwegian Leeds-fans soon to follow with avatar-based actions against Mr. Bates.

Det tar av!!!!

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

Jon R

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #11 på: Oktober 20, 2006, 19:57:37 »
Konge! Nå begynner det virkelig å ta av her. [:D]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #12 på: Oktober 20, 2006, 20:14:44 »
quote:
Originally posted by Sten

Fra Waccoe:

Fans threaten Bates with avatar retaliations.

A group of norwegian fans have threatened to remove Leeds United Chairman Ken Bates from their LUSCOS-forum avatars. This because of the chairmans' alleged recently made comments outside Elland Road after the Leicester 1-2 defeat on tuesday. There have already been avatars changed, supposedly, with no noubt more norwegian Leeds-fans soon to follow with avatar-based actions against Mr. Bates.

Det tar av!!!!

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)



[:D][:D][:D]

Tipper Bates føler presset nå...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #13 på: Oktober 20, 2006, 21:00:24 »
Denne Bates vil vel snart erte på seg gråsteiner og det som er... Men det er tydelig at han ikke har særlig til overs for supportere.. en stor inntektskilde for Leeds..  Er tragisk å se at han får fortsette med det tullet sitt som han driver med.. Si meg... fins det ingen andre i Leeds Uniteds styre som kan gjøre noe?.. Sitter ikke Peter Lorimer med en plass i styret?... Hva mener han om det som skjer om dagen?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #14 på: Oktober 20, 2006, 21:05:32 »
Dette er en stor prestasjon i klubbens nåværende situasjon. Kamp etter kamp blir supportere syke av å se et uinspirert tafatt Leeds lag bli rundspilt av middelmådige motstandere[:(!]! Og så er han så frekk at han klager på de mest lojale, trofaste fansene som finnes. Tilskuertallet er etter forholdene meget overraskende. Høye priser og rævvafotball og enda kommer 16-18 tusen og støtter laget!
Bates- du har for pokker et alvorlig problem med troverdigheten her! Hva gjør du med problemene, manager- skader- uinspirerte spillere???[}:)]! Ikke et ord om det, men supporternee skal få gjennomgå! Utrolig[xx(]
Yeboahs vitne

Mats-

  • Gjest
Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #15 på: Oktober 20, 2006, 21:45:27 »
Støtter deg der fmtj. Bra innlegg

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

lojosang

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #16 på: Oktober 20, 2006, 22:51:40 »
Er det klokt av meg å nevne at Manchester City hadde flere tilskuere enn dette da de var i divisjonen under oss?
(Kanksje jeg burde sjekket dette før jeg påstod det? Næh! [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Dette sa Bates på Radio
« Svar #17 på: Oktober 20, 2006, 23:43:43 »
Ken Bates har alltid vært altfor frittalende. Han har kjørt seg selv opp i det ene etter det andre hjørnet med en veldig løssluppen tunge. Nå driver han "selvmordsleken" også med Leeds Uniteds hjerte. Dersom ikke Bates snart inntar en stor klype salt, kliper seg selv i armen og roer seg mange hakk ned, kommer huset hans i Monte Carlo til å bli pepret med stein av ublide engelskmenn. Jeg støtter på ingen måte hærverk eller vold, men Bates må snart forstå at han ikke kan kødde med Leeds United.