Skrevet av Emne: Intervju med Bates!  (Lest 1527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Intervju med Bates!
« på: Oktober 25, 2006, 01:33:54 »
Intervju med Bates vil idag bli sendt direkte på Yorkshire Radio, klokken 19.30 engelsk tid! Og det vil vel så vidt jeg vet bety 20.30 norsk tid[:)]

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~916955,00.html

Ferre

Re: Intervju med Bates!
« Svar #1 på: Oktober 25, 2006, 01:55:00 »

Sleivind

Re: Intervju med Bates!
« Svar #2 på: Oktober 25, 2006, 02:00:15 »
quote:
Originally posted by Ferre

Er vel denne linken du mener:

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~917259,00.html

-WE'LL BE BACK-



Se der ja! En liten bommert der gitt.

Dennis

Re: Intervju med Bates!
« Svar #3 på: Oktober 25, 2006, 02:46:37 »
Noen som kan gi et lite sammendrag?

Fikk en telefon fra jobben!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Sleivind

Re: Intervju med Bates!
« Svar #4 på: Oktober 25, 2006, 02:52:31 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Noen som kan gi et lite sammendrag?

Fikk en telefon fra jobben!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Det var vel egentlig ikke så veldig mye nytt han kom med. Jeg datt ut når han begynte å snakke med en konfrontasjon med 10-15 supportere? Så her trenger jeg en oppdatering selv.

Ellers så sa han at Hodge og en til som jeg ikke fikk navnet på, var også forsvunnet fra trenerstaben. Derfor tok altså Wise med seg en ny keepertrener.

Han sa vel også at med Wise så får vi en vinner både på og utenfor banen. Han beskrev også Poyet som mye det motsatte av Wise. En mann som er veldig positiv og er flink til å oppmuntre spillere hvis de har en liten downperiode.

R - R

Re: Intervju med Bates!
« Svar #5 på: Oktober 25, 2006, 06:59:51 »
quote:
Originally posted by Sleivind

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Noen som kan gi et lite sammendrag?

Fikk en telefon fra jobben!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Det var vel egentlig ikke så veldig mye nytt han kom med. Jeg datt ut når han begynte å snakke med en konfrontasjon med 10-15 supportere? Så her trenger jeg en oppdatering selv.

Ellers så sa han at Hodge og en til som jeg ikke fikk navnet på, var også forsvunnet fra trenerstaben. Derfor tok altså Wise med seg en ny keepertrener.

Han sa vel også at med Wise så får vi en vinner både på og utenfor banen. Han beskrev også Poyet som mye det motsatte av Wise. En mann som er veldig positiv og er flink til å oppmuntre spillere hvis de har en liten downperiode.



Trur det er same intervjuet som og blei vist paa stadion i kveld. Han nemnte det med vinnartypen Wise, og at Poyet er ein humørspreiar som er veldig god aa ha i garderoben. Elles poengterte han i alle fall paa stadion og i kampprogrammet at han forstaar Wise er eit kontroversielt val og ikkje alle sin 'cup og tea', men at han trur Wise er rett mann for Leeds.

Fekk berre med meg at Hodge har forlatt posten, men er godt mogeleg det var ein til. Naar eg tenker meg om saa trur ikkje eg at eg saag Dean Riddle (fitness coachen) i dag. Kan det vere han?

Det med supporterane er at han er bitter paa at nokon har tent pengar paa aa selje videoen av han til News Of The World. Pga dette kjem han i framtida til aa unngaa slike moeter, og heller avvise fansen. Vidare stod det i kampprogrammet noko om telefonsamtalar. Bates skryt av kontakten sin med fansen, mellom anna gjennom brev og at han ringer opp folk. Slik eg forsto det var det nokon som teipa ein samtale med Bates og hadde solgt denne og.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 07:00:52 av R - R »
- Rune

stefan

Re: Intervju med Bates!
« Svar #6 på: Oktober 25, 2006, 07:08:45 »
Grusomt hvis Hodge forsvinner. Det er en del gode keepere om har kommet fram i Leeds de siste årene.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

R - R

Re: Intervju med Bates!
« Svar #7 på: Oktober 25, 2006, 08:16:35 »
quote:
Originally posted by stefan

Grusomt hvis Hodge forsvinner. Det er en del gode keepere om har kommet fram i Leeds de siste årene.

ehm hello?



Trur ikkje nodvendigvis det har saa mykje aa seie. Hodge har berre vore tilsett sidan 2004, saa trur ikkje heile keeperarbeidet i Leeds vil gaa til grunne pga hans avgang.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

GeirO

Re: Intervju med Bates!
« Svar #8 på: Oktober 25, 2006, 13:42:27 »
quote:
Originally posted by stefan

Grusomt hvis Hodge forsvinner. Det er en del gode keepere om har kommet fram i Leeds de siste årene.

ehm hello?



Synes vel det er et par tusen ting av det som skjer på ER nå som er mer grusomt enn dette....
MOT

Sleivind

Re: Intervju med Bates!
« Svar #9 på: Oktober 25, 2006, 19:41:10 »
quote:
Originally posted by R - R
Fekk berre med meg at Hodge har forlatt posten, men er godt mogeleg det var ein til. Naar eg tenker meg om saa trur ikkje eg at eg saag Dean Riddle (fitness coachen) i dag. Kan det vere han?




- Dean Riddle var det visst ja.
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 20:09:59 av Sleivind »