Skrevet av Emne: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden  (Lest 2453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« på: Oktober 25, 2006, 13:56:56 »
Tenker for tiden på hvilket nivå Leeds befinner seg på for tiden, sammenlignet med Norge. Er ikke i tvil om at alle lag i Tippeligaen hadde leket seg med vårt lag nå. Ellers tror jeg faktisk alle lag (med mulig unntak Hødd) i Adeccoligaen hadde slått Leeds i en kamp denne uken. Sannsynligvis hadde toppen av 2.divisjonslaga også spilt jevnt med Leeds, eller slått dem. Dvs. tipper Leeds er på nivå med Ã…mot og Harstad for tiden.

Det verste er at jeg mener dette helt oppriktig, mulig jeg provoserer noen......

Det positive er at Leeds har nok et større potensial enn Ã…mot.....
MOT

Mikkel

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #1 på: Oktober 25, 2006, 14:21:45 »
De er vel på nivå med Brumunddal..... som rykka med til tredje for noen dager siden....
Men samma det, snart er vi tilbake.

MrK

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #2 på: Oktober 25, 2006, 15:50:55 »
som Molde, tap på tap - eneste forskjell er at MFK er regjerende cup mester - en fattig trøst dog!

Spille fotball mot hockey lag - er det mulig da? MS og Sparta Sarpsborg........selvom MS går ned!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik M

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #3 på: Oktober 25, 2006, 17:03:10 »
Leeds er som Odd Grenland - men helt uten selvtillit.  Spiller for spiller tror jeg bare Rosenborg er bedre, men man skal jo komponere et lag som fungerer.  Og lite fungerer for tiden.  Hvis Wise har evnen til å motivere og få laget til å sloss og krige som en enhet tror jeg vi har mannskap til å rykke opp.  Alle kampene er jevne og harde, så begynner kampene å tippe vår vei kan poengene komme rennende.
 

SirOlsen

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #4 på: Oktober 25, 2006, 17:44:10 »
Vi begynner vel å minne om Tufte IL [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ToreLA

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #5 på: Oktober 25, 2006, 17:59:33 »
Leeds hadde glatt rykket ned fra Tippeligaen.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Bjalle Skien

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #6 på: Oktober 25, 2006, 19:26:53 »
quote:
Originally posted by Erik M

Leeds er som Odd Grenland - men helt uten selvtillit.  Spiller for spiller tror jeg bare Rosenborg er bedre, men man skal jo komponere et lag som fungerer.  Og lite fungerer for tiden.  Hvis Wise har evnen til å motivere og få laget til å sloss og krige som en enhet tror jeg vi har mannskap til å rykke opp.  Alle kampene er jevne og harde, så begynner kampene å tippe vår vei kan poengene komme rennende.



Hei hør nå her Erik, så dårlig som Leeds er for tiden er ikke odd Skien...[:D][:D]



www.jarlebakke.tk

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #7 på: Oktober 25, 2006, 19:29:37 »
Blir ikke provosert dessverre! Har tenkt samme tanken selv ofte den siste tiden. Omtrent som Tromsdalen vil jeg tro. Skulle ønske jeg kunne si Moss, men Moss spiller jo enkelte veldig gode kamper...i motsetning til våre

quote:
Originally posted by GeirO

Tenker for tiden på hvilket nivå Leeds befinner seg på for tiden, sammenlignet med Norge. Er ikke i tvil om at alle lag i Tippeligaen hadde leket seg med vårt lag nå. Ellers tror jeg faktisk alle lag (med mulig unntak Hødd) i Adeccoligaen hadde slått Leeds i en kamp denne uken. Sannsynligvis hadde toppen av 2.divisjonslaga også spilt jevnt med Leeds, eller slått dem. Dvs. tipper Leeds er på nivå med Ã…mot og Harstad for tiden.

Det verste er at jeg mener dette helt oppriktig, mulig jeg provoserer noen......

Det positive er at Leeds har nok et større potensial enn Ã…mot.....

Yeboahs vitne

Per-Stian

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #8 på: Oktober 25, 2006, 19:31:49 »
Publikumsmessig e vi som Enga tippar eg. Forhatt, elska, utolmodige, sviktande oppmøte, men TRUFASTE dog.

Sportsleg e vi kanskje på høgde me dei nest beste i Adecco-ligaen. På ein god dag kunne vi ha klart uavgjort borte mot Hønefoss!

Ferre

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #9 på: Oktober 25, 2006, 21:05:14 »
Per dags dato er vi bare et Adecco-lag. Hele laget svikter: defensiv organisering, innsats, det offensive spillet osv osv.

[V][V][V]

-WE'LL BE BACK-

rd1

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #10 på: Oktober 25, 2006, 21:16:54 »
Tipper leeds er på nivå med Vevelstad i nord norsk 4.div avd 3..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

MacMurder

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #11 på: Oktober 25, 2006, 22:28:56 »
Væverstad! Hehehe..The green devils of Ã…semyra? Ville mao tuktet Hilstad på en middels god dag [:D]
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 22:31:01 av MacMurder »

Karl Hot Shot

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #12 på: Oktober 25, 2006, 22:42:52 »
Jeg tipper Leeds United per dags dato er på nivå med Manglerud Star, eller er det urettferdig mot Manglerud Star å tippe det?
 

Leif Sverre

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #13 på: Oktober 25, 2006, 23:37:33 »
quote:
Originally posted by rd1

Tipper leeds er på nivå med Vevelstad i nord norsk 4.div avd 3..

"Who needs Cantona??"





Er det flere fra Sør-Helgeland her inne ?
Jeg mener at Leeds på dagens nivå ville ha hatt problemer
med damelaget til Vega ![:)][:D]
 

riksen

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #14 på: Oktober 26, 2006, 01:45:11 »
på samme nivå som oldboyslaget til kamma, ikke minst tempomessig. taktisk er de som bryne mot bunnlaga i adeccoligaen.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

h.b

  • Gjest
Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #15 på: Oktober 26, 2006, 01:51:09 »
I mitt hjerte er Leeds større enn alle norske lag inklusiv Vålerenga.
Synes synd på Torgeir som har LSK som favorittlag foran Leeds.



Karl Hot Shot

Re: På hvilket norsk nivå ligger Leeds for tiden
« Svar #16 på: Oktober 26, 2006, 23:00:44 »
Her rører du ved et ømtålig område for Torgeir Holseter, h.b! Jeg fatter heller ikke hvordan noen kan sette sitt norske favorittlag foran mektige Leeds United (selv om mange norske lag er bedre rent kvalitetsmessig), men dette er nok ømtålig.