Skrevet av Emne: Nicholls Captain  (Lest 5635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Re: Nicholls Captain
« Svar #30 på: Oktober 27, 2006, 07:26:35 »
quote:
Originally posted by Sheridan
Ja, Lucas takket vel nei til ett konkret bud (?) fra Manchester United. Han begrunnet avslaget med at: "Leeds gave me everything - I want to stay and repay the club". Noe i den duren ihvertfall. LEGENDE!


Ja, mener jeg også fikk med meg at det var noe slik... ja gode gamle Lucas... LEGENDE er rette ordet.. Det er mannen som ikke bare spilte for Leeds, men VAR Leeds!.. Kan jo og sis om flere det oppgjennom, også i tiden sammen med Radebe.. men Radebe representerte Leeds og KUN Leeds.. han vil være i all Leeds fans hjerter for evig tid! En colossus som gav alt for klubben.. herregud som jeg savner den mannen!



MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

rasandeokse

Re: Nicholls Captain
« Svar #31 på: Oktober 27, 2006, 15:00:51 »


Jeg tror byttet av kaptein var noe Wise gjorde for å blidgjøre fansen og sette seg i respekt med spillergruppen. Viktig å komme på godfot med fansen tidlig og like viktig å vise spillerne hvem som er sjefen. Tydlig at Butler har vært en ruvende skikkelse og har nok skapt splittelser i spillergruppen. Må si det overasket meg hvor mange ganger Carver måtte fortelle pressen "i let them know who the Boss is".. Tror han og KB hadde problem med Butler sin autoritet, og Wise gjorde et grep umidelbart. Flott!!
 

GeirO

Re: Nicholls Captain
« Svar #32 på: Oktober 27, 2006, 15:42:43 »
Synes dere som håner Butler bør ha en flau smak i munnen. Butler har vært en god spiller, blant de beste siden han kom til klubben, og har gjort en stor innsats. Fortjener en bedre sorti en f*** off. Bare søppelsupportere som sier sånt.
MOT

stian

Re: Nicholls Captain
« Svar #33 på: Oktober 27, 2006, 16:02:18 »
Når Derry ikke velges tror jeg det er fordi han har vært part i bråket som (visstnok) har vært i spillergruppa. Jeg tipper at Wise gjør dette grepet så kjapt for å kvele eventuelle konflikter i spillergruppa med en gang. Jeg tipper også at Butler er dritforbanna, og er ferdig i klubben.



quote:
Originally posted by Sleivind

quote:
Originally posted by peacock

En kaptein som ennå ikke har prestert noe for laget[?] Meget underlig[V]
Når det er sagt; Nicholls KAN bli viktig, med trykk på kan!



Litt merkelig er det at Derry ble valgt ja, han har tross alt vært like dårlig som Butler m.fler! Men når det sies, så florerer det ikke akkurat av lederskikkelser på Leeds om dagen.




'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

rasandeokse

Re: Nicholls Captain
« Svar #34 på: Oktober 27, 2006, 16:41:29 »
quote:
Originally posted by GeirO

Synes dere som håner Butler bør ha en flau smak i munnen. Butler har vært en god spiller, blant de beste siden han kom til klubben, og har gjort en stor innsats. Fortjener en bedre sorti en f*** off. Bare søppelsupportere som sier sånt.



Søppelsupportere? faen som feiler deg? Butler har vært langt under pari i år. og bør ta støyten på lik linje med Managere og andre i støtteapparatet. Når det i tillegg går rykter om Butler som en svært dominerende skikkelse i spillergruppen som har skapt splid og intregere så er dette en perfekt anledning for en ny manager å statuere et eksempel. Greit at vi er uenig om dette, men får være måte på usakligheter du skal lire ut av deg GeirO. Jeg er ikke en av de som fyrer av meg ukvemsord og banlyser spillere og ledere etter gjentatte bitre tap. men alle har en grense!
 

Sheridan

Re: Nicholls Captain
« Svar #35 på: Oktober 27, 2006, 17:01:40 »
quote:
Originally posted by rasandeokse



Jeg tror byttet av kaptein var noe Wise gjorde for å blidgjøre fansen og sette seg i respekt med spillergruppen. Viktig å komme på godfot med fansen tidlig og like viktig å vise spillerne hvem som er sjefen. Tydlig at Butler har vært en ruvende skikkelse og har nok skapt splittelser i spillergruppen. Må si det overasket meg hvor mange ganger Carver måtte fortelle pressen "i let them know who the Boss is".. Tror han og KB hadde problem med Butler sin autoritet, og Wise gjorde et grep umidelbart. Flott!!



Tenkte det samme selv, rasandeokse.
Som sagt, ett klokt grep av Dennis Wise.


B-m

Re: Nicholls Captain
« Svar #36 på: Oktober 27, 2006, 18:00:01 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

quote:
Originally posted by GeirO

Synes dere som håner Butler bør ha en flau smak i munnen. Butler har vært en god spiller, blant de beste siden han kom til klubben, og har gjort en stor innsats. Fortjener en bedre sorti en f*** off. Bare søppelsupportere som sier sånt.



Søppelsupportere? faen som feiler deg? Butler har vært langt under pari i år. og bør ta støyten på lik linje med Managere og andre i støtteapparatet. Når det i tillegg går rykter om Butler som en svært dominerende skikkelse i spillergruppen som har skapt splid og intregere så er dette en perfekt anledning for en ny manager å statuere et eksempel. Greit at vi er uenig om dette, men får være måte på usakligheter du skal lire ut av deg GeirO. Jeg er ikke en av de som fyrer av meg ukvemsord og banlyser spillere og ledere etter gjentatte bitre tap. men alle har en grense!



Må innrømme at jeg har vært en av de som har bedd han om å reise til *******, er ikke særlig stolt av det, men som rasandeokse sier - et sted går grensen. Butler var god i sesong én og to, men har i denne sesongen vært katastrofalt dårlig, samtidig som han sitter på sin høye hest - Dårlig kombo.
Tak for alt Butler, men nå er det tide å pakke sakene.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Klausen

Re: Nicholls Captain
« Svar #37 på: Oktober 27, 2006, 18:27:19 »
quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by midjo

Vil bare henlede oppmerksomheten på følgende klipp fra Yorkshire Post. Wise har ganske sikkert rådført seg med bl.a. Lorimer før han besluttet å flytte kapteinsbindet over på Nicholls (i seg selv positivt at 'Lash' tas med på råd i slike prosesser....). Her er det nok de personlige egenskapene hos Nicholls som har veid tyngst. Jeg synes det er lite relevant at han er relativt ny i klubben, såfremt han er en ledertype som evner å få andre spilleres respekt.

"The new United manager and his assistant Poyet are already looking to the future with a post-match discussion on Tuesday night involving the pair, United technical director Gwyn Williams, director Peter Lorimer, Bates and his wife Susannah going on until midnight at Elland Road.
Bates said: "We all had a really meaningful discussion. The interesting thing to me is just how deep Dennis's knowledge is of players. He produced seven sheets of paper with all sorts of names on them and it is now all about who is available and whether we can afford them."






Personlig syns jeg dette er noe av det mest positive Wise har gjort siden han ble ansatt. Sju ark med bosmanspillere viser at han forstår at det trengs utskiftinger i klubben.

Jeg regner med at det blir endel aktiviteter i Januar.

GeirO

Re: Nicholls Captain
« Svar #38 på: Oktober 27, 2006, 19:23:56 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

quote:
Originally posted by GeirO

Synes dere som håner Butler bør ha en flau smak i munnen. Butler har vært en god spiller, blant de beste siden han kom til klubben, og har gjort en stor innsats. Fortjener en bedre sorti en f*** off. Bare søppelsupportere som sier sånt.



Søppelsupportere? faen som feiler deg? Butler har vært langt under pari i år. og bør ta støyten på lik linje med Managere og andre i støtteapparatet. Når det i tillegg går rykter om Butler som en svært dominerende skikkelse i spillergruppen som har skapt splid og intregere så er dette en perfekt anledning for en ny manager å statuere et eksempel. Greit at vi er uenig om dette, men får være måte på usakligheter du skal lire ut av deg GeirO. Jeg er ikke en av de som fyrer av meg ukvemsord og banlyser spillere og ledere etter gjentatte bitre tap. men alle har en grense!



Helt greit at noen ønsker at Butler skal forlate klubben. Men personlig synes jeg det er langt over grensen når noen skriver f*** off, Butler (var vel ikke deg, rasandeokse). En spiller som har vært gjennomgående god inntil nå. Han fortjener vel bedre fra sine egne....?

Synes vel også at det blir litt feil å basere seg på rykter om at Butler har skapt splid i spillergruppen. Når sant skal sies vet vel vi veldig lite om hva som har foregått i garderoben. Kanskje saken har to sider?
MOT

Papi

Re: Nicholls Captain
« Svar #39 på: Oktober 27, 2006, 19:24:24 »
Skjønner jo kva du meiner her Geir O. Personhets av grovt innhold er ikkje akseptabelt på eit internettforum. Men "hetsen" som kjem fram om Butler her er vel ganske overfladisk. Rekner ikkje med at nokre av dei som skriv at han bør dra til h..... og liknande meiner dette.

Butler var "god" første sesongen for Leeds, mens han i år har vore middelmodig eller dårlig etter min meining, og nå det i tillegg går rykter om hans "væremåte" innad i troppen, tykkjer eg at han ikkje er ein kaptein verdig. Personlig feller eg ikkje ein tåre om han forlater klubben, men skal vera ein av dei første til og takke han for innsatsen han har gjort for klubben, og lykke til vidare i karrieren....

Dette rekner eg med dei fleste andre evt også vil gjera...





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

GeirO

Re: Nicholls Captain
« Svar #40 på: Oktober 27, 2006, 19:34:09 »
Jeg har ingenting i mot at Butler forlater klubben. Fornyelsen må komme i gang nå!
MOT

R - R

Re: Nicholls Captain
« Svar #41 på: Oktober 27, 2006, 20:23:29 »
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by raggen

gode tider det ja sheridan med good old lucas i forsvaret.. ble jo linket til scum i sine beste stunder *mimrer*

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!



Ja, Lucas takket vel nei til ett konkret bud (?) fra Manchester United. Han begrunnet avslaget med at: "Leeds gave me everything - I want to stay and repay the club". Noe i den duren ihvertfall. LEGENDE!





Som Leeds-spelar kan ikkje ein svare noko meir riktig enn det Lucas gjorde. Ein stor spelar, men lat oss ikkje gloyme at han også er ein stor mann!

Ang. Butler så har han gjort ein grei jobb dei siste to sesongane, men det virkar som han er for dominant i spelargruppa, og at han er involvert i ein del stridigheiter. Om Butlar har utfordra autoriteten til det gamle trenarteamet, burde dei skifta han ut. No har Wise kome inn, og satt sitt preg. Godt er det.

Wise om Nicholls:
"“I played against him a couple of times and didn’t like it because he batted me. It hurt, but I rated him highly.
 
“He has a cockiness and a bit of horribleness about him. But he is a nice guy underneath it and that’s what I want.
 
“I felt it was important to have a young and up and coming player as a captain. He has a bit of bite about him, and that’s what I was looking for."

Wise har jo eit uttalt maal om aa faa tilbake den gamle Leeds-spiriten, saa kvifor ikkje velje ein kaptein som har slike eigenskapar?

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 20:29:21 av R - R »
- Rune

Karl Hot Shot

Re: Nicholls Captain
« Svar #42 på: Oktober 27, 2006, 20:50:00 »
Paul Butlers dager i Leeds United er nok talte nå! Regner med at han forsvinner en av de første dagene i januar, sannsynligvis tilbake til Bury, som er hans egentlige nivå om dagen.

Wise kommer sikkert til å satse på Foxe og Kilgallon som midtstoppere.

Kevin Nicholls er et dristig valg som kaptein. Lorimer og Wise har nok basert dette valget ene og alene på hans erfaringer fra Luton Town. Shaun Derry ville vært et mer naturlig valg (ikke Gary Kelly, siden han forlater oss til sommeren).
 

Jon R

Re: Nicholls Captain
« Svar #43 på: Oktober 28, 2006, 00:17:48 »
quote:
Originally posted by rasandeokse



Jeg tror byttet av kaptein var noe Wise gjorde for å blidgjøre fansen og sette seg i respekt med spillergruppen.


Jeg tror Wise driter i hva fansen mener. Han gjorde dette fordi han mente det var det eneste riktige å gjøre. [:0]

Jon R.
Jon R.

rasandeokse

Re: Nicholls Captain
« Svar #44 på: Oktober 28, 2006, 04:37:14 »
jeg prøver å si at det med fansen kan ha hatt en sterkt medvirkende årsak. ikke at det var ene og alene grunnen, det ville vært litt for lamt.
 

Tom S

Re: Nicholls Captain
« Svar #45 på: Oktober 28, 2006, 04:55:21 »
Dersom Wise driter i fansen og dems meninger trur eg han fort vil slite på ER.

At Wise byttet kaptein har nok ingenting med fansen å gjere, dette er heilt naturleg; Wise må inn å vise kven sjefen er, og etter siste tids spekulasjoner i Butts oppførsel var dette det einaste riktige.

Er spent på Nicko, men trur han kan bli ein god spiller og kaptein for Leeds United.


quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by rasandeokse



Jeg tror byttet av kaptein var noe Wise gjorde for å blidgjøre fansen og sette seg i respekt med spillergruppen.


Jeg tror Wise driter i hva fansen mener. Han gjorde dette fordi han mente det var det eneste riktige å gjøre. [:0]

Jon R.




WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!