Skrevet av Emne: Tøffere krav til spillerne!  (Lest 1097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Totto

Tøffere krav til spillerne!
« på: Oktober 29, 2006, 04:33:29 »
Det er med glede og skrekkblandet fryd jeg leser følgende artikkel:

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=413221&in_page_id=1779

Her blir det fremhevet at blant annet Blake bør kvitte seg med litt "daukjøtt".
At både manager og eier går ut på en slik måte mot profilerte spillere er tøft, og de legger således lista høyt for hva som ønskes.
En slik fremtoning vil kunne skape misnøye blant etablerte spillere i spillergruppa, men samtidig er det en helt annen linje en det jeg har hatt inntrykk av tidligere.

Mitt håp er at spillerne tar til seg denne utfordringen, og responderer med en fandenivoldskhet som vi supportere kan glede oss over på banen.
Får vi det på plass tror jeg vi kan få mye ut av gamle ringrever vi har hetset mye i høst. Tross alt bor det mye fotball i både beina og hodene til f.eks. Blake, Lewis, Greagan, Butler, Kelly og Stone.

Come on lads, and show os what you can do!!!

Takk for de første tre Wise! Nå får vi bare se hvor lang tid det tar får vi får tre til... Tross alt ga også JC oss tre poeng i sin første...

Ha en flott lørdagskveld "solemates"!



Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

R - R

Re: Tøffere krav til spillerne!
« Svar #1 på: Oktober 29, 2006, 05:51:03 »
Jepp, Bates kommenterte dette i kampprogrammet i dag, riktig nok utan aa nemne namn. Men det seier seg sjolv at spelarar som Blake, Butler, Gregan++ ikkje har vondt av aa miste nokre kilo. Bates skreiv og at det sporst om det blir slutt paa pizza etter kampane fraa no av...

Samstundes saa ser jo ein at Riddle har blitt lempa ut, visstnok til stor irritasjon fraa hans side. Bates har kritisert det tidlegare trenarregimet for aa vere for slakt, og at dette er blant dei tinga Wise kjem til aa stramme opp i.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

peacock

Re: Tøffere krav til spillerne!
« Svar #2 på: Oktober 29, 2006, 13:59:18 »

h.b

  • Gjest
Re: Tøffere krav til spillerne!
« Svar #3 på: Oktober 29, 2006, 18:48:50 »
Herer det tross alt toppidrettsutøvere vi sakker om i gåseøyne. Skulle bare mangle at de ikke var på topp rent fysisk også.Så vekk med fettet. Spis sunnere og ork mere Leeds spillere