Preston-Leeds

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 31, 2006, 16:08:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Naiv taktikk mot et divisjonens beste lag. Urutinerte Adams (som vel har blitt slaktet av Lorimer i første omgang) og spissen Ian Moore på flankene, kombinert med ute av form Derry og Westlake sentralt. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Vi har ikke stall til å spille 4-4-2 formasjon pr idag.  Defensivt er vi fryktelige, offensivt er vi hjelpesløse. Vi blir overspilt på midten og fraløpt på flankene. Vi har vel knapt nok vært over midtsirkelen i første omgang...?  [V]

Jon R.
Jon R.

Ronald

Får du inn LUTV/radio i dag? får ikke kontakt med serveren eller en annen feil her i gården.
quote:
Originally posted by Thomas

Lorimer er i hvertfall ikke fornøyd med Adam Johnson.

DON REVIE

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Læshy

Da er det dags for sengetid for små barn. Nei ærlig talt er jeg ikke liten lenger, men grunne at jeg må stå opp halv syv om morgenen, og skal igjennom flere treningsøkter i løpet av dagen velger jeg å hoppe til køys nå. Hadde vært flott om noen kunne sendt meg en melding om vi hadde greid å få med oss ét eller tre poeng.

Nummeret er isåfall 90 52 18 46

Forresten vinner vi 3-2, men jeg vil ha det bekreftet [:)] Wise gir en saftig preken i garderoben nå...

Natta, og MOT!

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Mats-

Da va vi på'an igjen....igjen

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

flynn

Thomas

quote:
Originally posted by Ronald

Får du inn LUTV/radio i dag? får ikke kontakt med serveren eller en annen feil her i gården.
quote:
Originally posted by Thomas

Lorimer er i hvertfall ikke fornøyd med Adam Johnson.

DON REVIE

Jeg hører på radio herfra.
http://www.yorkshireradio.net/page/Home/0,,11371,00.html

DON REVIE

jokern

bjørnb

Det var fort gjort...

BjørnB
BjørnB

Jon R

Adams på bærtur igjen....

Jon R.
Jon R.

KeyserSoze

Og der gikk lyset for godt...

Lids

Thomas

pale

Ã...ssen i helvete er det mulig! Vi er så dårlige og blir totalt overkjørt, nå går jeg
og legger meg.

Thomas

flynn

quote:
Originally posted by Jon R

Adams på bærtur igjen....

Jon R.

Adams?? Micky?

Ferre

Herregud, hva er det som skjer!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? Her skal vi gå ut i 2 omg å snu kampen, så får i en rett i fleisen! Flaut å være Leeds supporter nå...

-WE'LL BE BACK-

Lids

Thomas

Thomas

Per-Stian

Dette e regelrett flaut! Kanskje får vi oppleve årets største tap? Horsfield og Blake inn for Johnson/Moore. 4-2-4? Pete e iallfall bekymra for d defensive...

Jon R

Horsfield og Blake inn for Moore og Johnson? Hva f....? Går vi for 4 mann på topp og et hederlig 3-8 tap?

Jon R.
Jon R.

Real

tordentalen,hvis den var der, hjalp tydelegvis ikkje. Og Adam Johnson blir jo regelrett hudfletta av Lorimer. Aiai, blir stygge siffer her. Men kunne ein rekna med noko anna?
Ein relativt heldig heimesiger mot eit av dei dårlegaste laga i Championship burde ikkje gjera oss altfor kavstore.

Så, ikkje halshogg nokon enno. Gje klubbn litt tid på å komma seg. Når det er sagt skulle ein ønska at det ikkej vert altfor stygge siffer. La oss starta resten av kampen på 0-0 no og satsa på å vnna siste førti.

Ferre

4-2-4!? Det blir tosiffret tap...

-WE'LL BE BACK-

L.RADEBE

Må jo satse.. Derfor to spisser inn og ny formasjon..

Ronald

4-2-4 Minner meg om en Pondus stripe der en manager har vært feil medisinert og spilt 2-2-6 [:p] mye mål begge veier en stund, kan man si, før feilen blir retta opp og det er tilbake til trygge 4-5-1[:D][:D]

Jon R

Det lukter Joe Kinnear taktikk av dette her. Samma faen. Kan umulig bli mye verre spillemessig. Kanskje vi kan gjøre dem  litt nervøse? [:p]

Jon R.
Jon R.

GeirO

quote:
Originally posted by pale

Ã...ssen i helvete er det mulig! Vi er så dårlige og blir totalt overkjørt, nå går jeg
og legger meg.

Jo, det skal jeg forklare for deg: Preston er et godt lag. Leeds er et dårlig lag. Ergo 3-0.
MOT

Real

Ein sjanse, eit skudd på mål. Hurra! No er det berre eit tidsspørsmål før opphentinga byrjar.

Per-Stian

Me 4 spissar på bana, får Derry vår første sjanse i kampen! Sjølvsagt rett på keeper Nash.

KeyserSoze

Virker noe mer positivt fremover nå, men det hjelper vel neppe. Men det hadde vært deilig å få pynta litt på resultatet i alle fall..

Mats-

Nå er det faen ikke nøye om vi taper mye eller ikke, det som gjelder nå er å banke de Preston avskummet. Og gi dem inn, la de nå i det minste kjenne oss.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Per-Stian

Healy for Nord-Irland 4 - Healy for Leeds 0. Selg han t høgstbydande i januar og forsterk laget me to nye spelarar.