Preston-Leeds

Started by Leeeeeeeeeeeeds, October 31, 2006, 16:08:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Ja så er det på tide med den STORE manndomsprøven for Leeds gutta.
Preston er uten hjemmetap denne sesongen og det forventes at de kommer til å gå hardt ut for å få Leeds ned på jorda.
Jeg har en påstand:
Hvis Leeds går ut i et infernalsk tempo. Høyt press på ballfører og en agressiv instilling så vinner vi dette.
Hvis vi gjør det er det definitivt noe på gang.
Siste kampen var det tendenser og jeg håper at vi kan bygge videre på dette.
"THE WISE MAN COMETH"

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

mads

spændt på kampen...den kommer vel ik på viasat?

Premier League i næste sæson!

Leeeeeeeeeeeeds

Tror det er bare Champions league idag?

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Ferre

Er så utrolig spent på denne kampen jeg også. Hvis vi klarer seier i dag og mot Barnsley på lørdag skal du se at vi får godt over 20 000 tilskuere hjemme mot Colchester. Seier i dag mot et topplag gir også troen på at opprykk er mulig likevel, det kommer til å gi klubben og byen Leeds en bølge av positivitet. Men først skal kampen spilles, og det er helt klart det kommer til å bli en veldig vanskelig for Wise & co. Bare 110 % innsats holder i dag, og jeg tror nøkkelen til poeng i dag er å holde nullen. Kompakt defensiv organisering og de rette avstandene mellom lagdelene.

Tipper samme lag som sist kamp:

Stack

Kelly - Butler - Killa - Lewis

Moore - Derry - Douglas - Johnson

Cresswell - Healy

Håper Blake får starte i stedefor Cressy, men tror han bare får en plass på benken.

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Viasat viser Champions Leauge. Merkelig prioritering spør du meg :)

Vi skal være godt fornøyd med ett poeng i dag. Tror ikke vi er på et høyt nok nivå til å kunne slå Preston borte enda. Men håper selvfølgelig på 3 poeng.

Robert H.

Sprekt av Moore å spille 2 plasser på en gang Ferre. Jeg til og med gutten var halvskadet...

Ferre

quote:
Originally posted by Robert H.

Sprekt av Moore å spille 2 plasser på en gang Ferre. Jeg til og med gutten var halvskadet...

Hehe, skal fikse på det nå...[;)]

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

I dagens kamp kan vi ikkje overleva på flaks og dyktig keeper. Vi må, som Ferre seier, gi helsesprengande innsats for å få me oss poeng tilbake. Preston e eit kjempelag vi får trøbbel me, dette e faktisk ei lita "manndomsprøve". Håpar vi unngår stygge siffer, drøymte om eitt poeng.

ragnar

Leeds må tette igjen bakover og kjempe som løver.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

Den første testen for Dennis Wises Leeds United står i kveld! Southend bør være barnemat for ethvert annet CCC-lag, Preston North End er det definitivt ikke på Deepdale.

Conny Sten

Jag  har tyvärr inga förhoppningar om poäng i kväll. Vi  spelade inte bra mot Southend och tror inte att de nya tränarna kan få ordning på spelet än på ett tag. Jag kan inte se att vi skall tro på någon bättre placering i år. Nöjd med nytt kontrakt. Pessimistiskt? Nej, realistiskt tycker jag.

Papi

Tar vi poeng i dag, ja da....:)

Blir lykkelig sjølv med uavjort.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sander

Burde kanskje 4-5-1 være lurt å spille i dag? Vi vant ikke akkurat midtbanen mot Southend. Hadde likt å se Derry i en litt dyp rolle, mens Douglas og Westlake kan ta de offansive løpa igjennom forsvaret. Må også ha offansive kanter i Johnson og Healy/Blake/Moore. Cressy aleine på topp.

Tror det er vitkig å tette igjen på midten og å vinne ballen der. Vi kan ikke gi dem like mye rom som vi gjorde mot Southend.

Håper på dette laget i dag:

--------------------Stack-----------------------

Kelly---------Butler----Kilgallon--------Lewis--

-------------------Derry-----------------------

-------------Douglas-----Westlake-------------

Moore/Healy/Blake------------------Johnson----

------------------Cresswell----------------

SirOlsen

Har heller ikke den helt STORE troen på tre poeng idag, men at vi kan greie ett poeng om vi tetter igjen bak og kriger som ekte krigere i Leeds uniform skal gjøre.... så kan de merkeligste ting skje [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

raggen

er realistisk og håper på 1 poeng i dag.. etter det spillet som ble vist mot southend så håper jeg wise har tatt tak i dette og spiller bedre enn da. idag blir det å kjempe og kjempe og holde tett bakover

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

flynn

quote:
Originally posted by David Healy

Burde kanskje 4-5-1 være lurt å spille i dag? Vi vant ikke akkurat midtbanen mot Southend. Hadde likt å se Derry i en litt dyp rolle, mens Douglas og Westlake kan ta de offansive løpa igjennom forsvaret. Må også ha offansive kanter i Johnson og Healy/Blake/Moore. Cressy aleine på topp.

Tror det er vitkig å tette igjen på midten og å vinne ballen der. Vi kan ikke gi dem like mye rom som vi gjorde mot Southend.

Håper på dette laget i dag:

--------------------Stack-----------------------

Kelly---------Butler----Kilgallon--------Lewis--

-------------------Derry-----------------------

-------------Douglas-----Westlake-------------

Moore/Healy/Blake------------------Johnson----

------------------Cresswell----------------

Liker dette forslaget godt jeg, og tror sannelig jeg foretrekker Moore på høyrekant slik ståa er med formen til Healy for tiden.
Tror som deg at dette vil gi oss bedre balanse og gjøre det vanskeligere å spille ut midtbanen vår. Samtidig kan en slik formasjon også skape offensivt trøkk dersom kampbildet krever det.

flynn

MacMurder

Douglas er vel suspendert

Masinga

Det er nå det begynner for Wise. Selv John Carver vant den første kampen ved Leeds-roret.

Hittil virker det solid det Wise har gjort med Leeds. Han jobber systematisk. Dessuten tror jeg han gjør lurt i å ha Gustavo Poyet som assistent. Det er vel alltid lettere å være to om tingene enn èn?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Papi

Ja i dag er det første store testen for Wise og Poyet. Nå har Wise kun hatt nokre få dager på seg til og forberede denne kampen, så eg er grusomt spent på utfallet av denne kampen.
Første eg legg merke til er avstanden opp til Preston og 2.plassen ved siger. 10 (TI) små poeng :)

Nå skal sant sies at eg ikkje har den store trua på tre poeng i kvell, og unngå tap her er for meg positivt.
Då Douglas er suspendert er det nok duka for Westlake frå start. Personlig skulle eg ynskje vi gjekk ut i ein 4 5 1 formasjon, men blir nok ein 4 4 2 formasjon med Healy og Cresswell på topp. Me har rett og slett ikkje spelare som kan beklè den sentrale midtbana sammen med Derry og Westlake. Ã... bruke ein Gregan der, utrent, og utan kamptrening, ynskjer eg vertfall ikkkje.

Tipper laget blir som fylgjer:

Stack, Kelly, Killer, Butler, Lewis, Johnson, Derry, Westlake, Moore, Healy, Cresswell

Ser nokre ynskjer at me skal starte i ein fandivoldsk innstillinger, presse høgt, og fighte.
Skeptisk til dette. Ser for meg Nugent på løp i bakrommet med Butler på slep.....

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kickthemdown

Preston med 5-2-0 hjemme sålangt denne sesongen. Blir veldig vanskelig. Tar gutta denne så blir jeg rørt til tårer...[:I]

I tillegg får de spillere tilbake fra skader. Bl.a Nugent...

Nugent - Butler [V]

Mvh

Killa som håper i det lengste...

Robert H.

Godt innlegg papi!

Jeg ser imidlertid ikke bort fra at Blake erstatter Healy fra start i dag.

quote:
Originally posted by Papi

Ja i dag er det første store testen for Wise og Poyet. Nå har Wise kun hatt nokre få dager på seg til og forberede denne kampen, så eg er grusomt spent på utfallet av denne kampen.
Første eg legg merke til er avstanden opp til Preston og 2.plassen ved siger. 10 (TI) små poeng :)

Nå skal sant sies at eg ikkje har den store trua på tre poeng i kvell, og unngå tap her er for meg positivt.
Då Douglas er suspendert er det nok duka for Westlake frå start. Personlig skulle eg ynskje vi gjekk ut i ein 4 5 1 formasjon, men blir nok ein 4 4 2 formasjon med Healy og Cresswell på topp. Me har rett og slett ikkje spelare som kan beklè den sentrale midtbana sammen med Derry og Westlake. Ã... bruke ein Gregan der, utrent, og utan kamptrening, ynskjer eg vertfall ikkkje.

Tipper laget blir som fylgjer:

Stack, Kelly, Killer, Butler, Lewis, Johnson, Derry, Westlake, Moore, Healy, Cresswell

Ser nokre ynskjer at me skal starte i ein fandivoldsk innstillinger, presse høgt, og fighte.
Skeptisk til dette. Ser for meg Nugent på løp i bakrommet med Butler på slep.....

Per-Stian

I og me at Douglas e suspendert forsvinn mykje av løpskrafta på vår midtbane. Difor bør han erstattast me ein "liknande" spelar, og der ser eg føre meg Frazer Richardson (dersom skadefri). Trur vi først og framst må konsentrere oss om defensiv tryggleik i dagens kamp.

Mitt forslag (4-1-4-1):
Stack
Kelly - Butler - Kilgallon - Lewis
Foxe
Frazer - Derry - Westlake - Johnson
Cresswell

Stephenjazz

Leeds slo Preston i fjor på Deepdale, så det burde være mulig å slå dem nå og
Det blir aldri umoderne å vinne

Førde

Dei vant når dei spelte playoffen mot preston, men dei har no tapt og, MEN idag VINN LEEDS!!! de hadde vert utrulig bra!!! Moore & blake ! 2-0 Til Leeds!
Marching On Together ! Leeds!
Marching On Together

Dennis

Vi har absolutt sjansen til både ett og tre poeng på Deepdale i dag, men det vil bli svært vanskelig. Preston med sin statistikk på 5-2-0 og forrige sesongs playoff-semifinaletap å hevne, vil på ingen måte bli enkle å stoppe.

Vi vil nok se en kamp hvor Preston har ballen mest og også de fleste og største sjansene, så gjelder det å stå imot de første tjue, som det heter, og etterhvert utnytte sjansene vi forhåpentligvis vil få! Jeg håper vi får oppleve en David Healy og Richard Cresswell i toppform mot gamle lagkamerater i dag. De, i tillegg til Eddie Lewis, vil nok ikke få noen god mottakelse i kveld!

Jeg håper Leeds går ut med press på midten, ikke legger seg helt bakpå og fortsetter med sugende taklinger og like tøffe i duellene som de var i, i perioder mot Southend!

Allikevel, skal vi ha sjans på poeng i kveld, spillet heves betraktelig fra lørdag!

Ser for meg dette laget:

Stack

Kelly - Butler* - Kilgallon - Lewis

Moore* - Derry - Westlake - Johnson

Cresswell - Healy

* - Foxe, om Butler ikke rister av seg smellen.
* - Frazer, om ikke Moore blir spilleklar.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Volda69

I kveld har Leeds alt å vinne, lite å tape. Dersom Leeds skulle klare eit bra resultat på bortebane mot ein opprykkskandidat, så viser dei at dei kan vere å rekne med i toppen i år. Det kan gje ein enorm sjølvtillit!
Sjølv om det skulle bli tap mot Preston, så kan ein ikkje avskrive Leeds utover i sesongen. Leeds må berre snu trenden frå før Wisey med flaue stortap. Dei kan ikkje vi ha fleire av.
Eg håper på dette laget i kveld (synest Wise skal prøve 4-5-1):
                 Stack
 Kelly - Butler      Kilgallon - Lewis

Derry
Moore   Richardson    Westlake  Johnson

Cresswell

MOT
MOT

MacMurder

En forandring fra Southendkampen, Westlake inn for den suspenderte Douglas.

Robert H.

Westlake kommer inn for Douglas. Ellers er laget uendret fra sist.

Leeeeeeeeeeeeds

liNK TIL KAMPEN????

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Sleivind

Er laget bekreftet?