Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 634508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ragnar

Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21
« på: November 02, 2006, 01:11:39 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~921420,00.html

Spiller mot Sheff Wed i kveld kl 20:00 norsk tid.. Laget er: Lund; Madden, Greggs, Hird, Crainey; Fraz, Bayly, Rose, Carole; Howson, Gardner

Wise får sjansen til å vurdere Carole. Håper han starter mot Barnsley om han er match klar.

*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Juni 20, 2023, 20:37:31 av Asbjørn »
*In El Loco we trust!*

Robert H.

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1 på: November 02, 2006, 01:13:20 »
Carole er med igjen ja, men ikke minst får Wise sjansen til å se unggutta Rose og Howson. Håper de imponerer!

Ferre

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #2 på: November 02, 2006, 01:45:15 »
Håper ungutta imponerer i kveld, hadde vært artig hvis et par haddde fått være med på benken på lørdag.


-WE'LL BE BACK-

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3 på: November 02, 2006, 01:47:15 »
Hadde vært gøyere om de hadde kommet på banen....
 

Tom S

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #4 på: November 02, 2006, 02:17:01 »
Ja, nå har de sjansen. Trur alle stiller med blanke ark i Wise sine auger, og ha har jo uttalt at han ikkje er fornøgd med det han har sett så langt...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Torgeir

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #5 på: November 02, 2006, 02:58:32 »
Leeds leder 1-0 til pause.Dominert 1 omg.Gardner har scora i 34 m. Skryter av Danny Rose...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Torgeir

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #6 på: November 02, 2006, 03:21:24 »
Fortsatt 1-0 på KitKat Crescent. spilt 10 min 2 omg. Wed hadde en sjanse men McAllister misbrukte den. Ellers så har vi ballen mye-

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: November 02, 2006, 03:21:47 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


27.10.1961

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #7 på: November 02, 2006, 03:28:52 »
Carole får skryt.
 

Torgeir

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #8 på: November 02, 2006, 03:29:33 »
fortsatt 1-0 McAllister alene med Lund i 12 min, men setter ballen utenfor for åpent mål. Carole får skryt og blir bare bedre og bedre i kulda på Kitkat Crescent. Spilt 20 min

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


27.10.1961

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #9 på: November 02, 2006, 03:57:13 »
1-1. slutt
 

Ferre

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #10 på: November 02, 2006, 04:58:33 »
Håper Carole får sjansen på lørdag hvis han imponerte i dag.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #11 på: November 02, 2006, 05:39:34 »
Var det lovende takter?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #12 på: November 02, 2006, 19:46:14 »
Rose får skryt på waccoe, samt Bayly og Carole. Rose burde virkelig være med på benken på lørdag, vi har ikke alt for mange unge, hurtige og tekniske spillere.

Kamprapport for dere som vil lese:

http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=81951

-WE'LL BE BACK-

ragnar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #13 på: November 02, 2006, 20:47:02 »
Får bare håpe Wise gir sjansen til de unge spillerene som er klar. De har bare godt av å få prøve seg litt på alaget, samtidig som at seniorspillerene føler at de ikke er "fredet".

Virker det er Rose som får mest skryt i den kampen. Samtidig som de mener at Bayly er den som er "mest" klar for alaget.

Carole var det delt meninger om. Men Wise fåe se på videon etter kampen å dømme selv. Er i hvertfall en som kan utvikle seg.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #14 på: November 02, 2006, 20:58:10 »
Eg ventar i stor spenning på å få sjå denne Rose spele seg meir elle mindre fast inn på førstelaget. Nokre kjelder seier han e betre enn Taiwo og Woods som forsvann t Chelski. Då må d verkeleg vere noko eksepsjonelt i guten som vi kan dra nytte av i nær framtid. Håpar også Parker, Bayly, Howson og kanskje Rothery får sjansar utover vinteren. Stallen vår e trass alt ikkje allverdas stor.

lojosang

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #15 på: November 02, 2006, 21:27:34 »
quote:
Originally posted by Torgeir

fortsatt 1-0 McAllister alene med Lund i 12 min,



Oioioi! Det var lenge! Han burde absolutt fått ballen i mål hvis han hadde så god tid. Rart ingen forsvarere kom til for å rydde opp?
[:P]

Når det er sagt er det bra med info om reservelaget.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Jon R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #16 på: November 03, 2006, 00:49:56 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Torgeir

fortsatt 1-0 McAllister alene med Lund i 12 min,



Oioioi! Det var lenge! Han burde absolutt fått ballen i mål hvis han hadde så god tid. Rart ingen forsvarere kom til for å rydde opp?[:P]


Forklaringen er vel den at det angripende laget ble " caught offside" i 15 min, lojo, hvilket trolig innebar at forsvarerne var fullt opptatt med å holde den berømmelige linjen. Tungt det veit du og vanskelig å gjøre to ting på en gang. Trolig litt av en rysare den kampen der. [:p]

Jon R.
« Siste redigering: November 03, 2006, 00:55:07 av Jon R »
Jon R.

flynn

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #17 på: November 03, 2006, 01:16:44 »
Minner mye om Monthy Pythons sketsj med fotballkamp mellom de greske og tyske filosofer dette, der var det også mye venting.

flynn

SirOlsen

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #18 på: November 03, 2006, 03:17:56 »
quote:
Originally posted by flynn

Minner mye om Monthy Pythons sketsj med fotballkamp mellom de greske og tyske filosofer dette, der var det også mye venting.

flynn


Haha, ja den ahr jeg og sett! [:D] Megabra sketsj!

Kirkvaag, Lystad og Mjøen (pop. kalt KLM), hadde og noe gode fotballsketsjer [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #19 på: November 03, 2006, 18:24:34 »
Dere husker jo kanskje også Kirkvaag i VM i venting i Dortmunder Warterhalle, kommentert av "Sølve Grotmål" eller Sløve Grautmål eller no sånt[:D]

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by flynn

Minner mye om Monthy Pythons sketsj med fotballkamp mellom de greske og tyske filosofer dette, der var det også mye venting.

flynn


Haha, ja den ahr jeg og sett! [:D] Megabra sketsj!

Kirkvaag, Lystad og Mjøen (pop. kalt KLM), hadde og noe gode fotballsketsjer [;)]

MARCHING ON TOGETHER!

Yeboahs vitne

stian

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #20 på: November 03, 2006, 21:40:32 »

Det understreker bare at det ikke er på førstelaget vi har tempoproblemer i forsvaret...

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Torgeir

fortsatt 1-0 McAllister alene med Lund i 12 min,



Oioioi! Det var lenge! Han burde absolutt fått ballen i mål hvis han hadde så god tid. Rart ingen forsvarere kom til for å rydde opp?
[:P]





'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

R - R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #21 på: November 07, 2006, 00:00:15 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg ventar i stor spenning på å få sjå denne Rose spele seg meir elle mindre fast inn på førstelaget. Nokre kjelder seier han e betre enn Taiwo og Woods som forsvann t Chelski. Då må d verkeleg vere noko eksepsjonelt i guten som vi kan dra nytte av i nær framtid. Håpar også Parker, Bayly, Howson og kanskje Rothery får sjansar utover vinteren. Stallen vår e trass alt ikkje allverdas stor.



Har hoyrt at Rose er den beste i sin aldersklasse i England. Uansett skal han vere blant det ypperste paa sin alder, saa forhaapentlegvis faar vi sjaa positive takter fraa den kanten.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #22 på: Januar 30, 2007, 16:59:16 »
Jeg har sett høydepunktene(det som ligger på LUTV) mellom Leeds og Huddersfield sikkert 10 ganger nå, og jeg synes at midtbanedouen (nr4 og nr8) spiller en meget god kamp...Vet at en av disse er Baley men ikke hvem og vet ikke hvem som er den andre... Men kan jo ikke unngå tenkte at det er synd å skam at vi ikke er i nærheten av å prøve å slippe til noen av disse til....Ihvertfall med tanke på situasjonen vi er i...

Noen vil at vi skal hente inn igjen Gus Poyet, i følge rapporetene så var en vist nok en spiller i VerdensKlasse, mulig jeg tar feil, men tror alle spurssupporterne i hele verden vi si i mot den bedømmelsen....

I tide og utide har de blitt diskutert ungdomssatsningen til Leeds på dette forumet, noen av oss har fått kjeft fordi vi er kritisk til manageren(ene) vurdering av unge spillere....

Alder, tyngde og expirens har vært det viktigst i den posisjonen klubben befinner seg i sies det....Vel hvordan skal klubben bevege seg i riktig retning dersom spillerne bare blir eldre og ikke bedre? Hvordan skal fansen kunne få en favoritt når spilleren kanskje har 2-3 sesonger igjen? Det er vanskelig å være optimistisk Leeds supporter i dag, og selv om et nedrykk til League One virker utenkelig for mange så er det den veien det ser ut til å gå forløpig... VM i nødløsninger som ser ut til å være Wise sitt fag ser ikke ut til å fungere 100%

Hvor går veien videre? Selv hvis vi holder oss....Så er jeg spent på hva som blir strategien? Skal vi kjøpe spillere for alle pengene vi visst nok skal ha til sommeren? Skal vi satse på D. Rose, skal det forsatt hentes spillere som er 100 år eller reserver fra Coventry? Wise hadde 300.000£ å kjøpe spillere for i dette vinduet...Som alle vet valgte han å bruke det på en spiller som på sitt verste ikke forstreker reservelaget vårt(på sitt beste ser han kanskje ikke så ille ut)...Hva sier det om Wise sin teft på transfermarkedet? Uten sammenligning forøvirg, men for den summen kunne en fått både C.Millar og R. Winters (ikke at jeg mener disse to det Leeds trenger for å holde seg). En kan si hva en vill om disse to skottene men kvalitetmessig og merittmessig så holder de et LANGT høyere nivå enn Kandol..... For 500.000£ kunne Leeds dette vinduet hentet A. Keogh (kanskje billigere og om Scountorpe hadde fått Beckford på kjøpet)...I det nåværende øyeblikket er nok Scountorpe et bedre lag enn Leeds så det kunne tenkes at A. Keogh ville ta steget ned til Leeds, men hvis man ikke prøver så for man som kjent heller ikke noe svar.

Når det stormet som verst rundt ungdomsdebatten sist(første sesongen til KB) så mente mange at de beste spilleren for sjansen dersom de er gode nok, er dette forsatt den generelle meningen blant Leeds supporterne? Mange sa også at generasjoner som den Woody og Smith representerte kanskje kom med 10års mellom rom....

Men tiltross for mistroen til Akademie arbeidet blant vår manager(e) og noen av LUSCOS`s debatenter så har vi, solgte en liten gullrekke allerede de siste 2,5 årene... Carson, Killa, Lennon, Milner (Killa fortjener kanskje ikke helt å være i denne kategorien, men det så tomt ut uten han)...Dette er og de enste spillerne vi har kvittet oss med og fått penger for(velger og overse A.Keogh), kanskje Leeds skal innse at både framtiden på banen og i banken ligger i bruken av ressursene på akademi siden. Som jeg har messet om siden så lenge jeg kan huske, så må Leeds skape egenverdier. Det gjørs ikke ved A. Tompson eller Robbie Blake(helt utrolig at Leeds tok seg råd til å bruke nesten en million pund på en spiller som ble 30 år og det simpelten er umulig å cashe ut)....Vanstyret i Leeds ser ikke ut til å være over, eneste grunnen for å beholde det slik det er, må være at Leeds aldri ser ut til å skifte ut ledelsen til noe bedre... Slik det begynte med Brian Kidd, forsatte med TV, Reid, Gray, Blackwell og nå Wise
 

Bites Yer Legs

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #23 på: Januar 30, 2007, 19:03:54 »
quote:
Originally posted by Runar

Jeg har sett høydepunktene(det som ligger på LUTV) mellom Leeds og Huddersfield sikkert 10 ganger nå, og jeg synes at midtbanedouen (nr4 og nr8) spiller en meget god kamp...Vet at en av disse er Baley men ikke hvem og vet ikke hvem som er den andre... Men kan jo ikke unngå tenkte at det er synd å skam at vi ikke er i nærheten av å prøve å slippe til noen av disse til....Ihvertfall med tanke på situasjonen vi er i...

Noen vil at vi skal hente inn igjen Gus Poyet, i følge rapporetene så var en vist nok en spiller i VerdensKlasse, mulig jeg tar feil, men tror alle spurssupporterne i hele verden vi si i mot den bedømmelsen....

I tide og utide har de blitt diskutert ungdomssatsningen til Leeds på dette forumet, noen av oss har fått kjeft fordi vi er kritisk til manageren(ene) vurdering av unge spillere....

Alder, tyngde og expirens har vært det viktigst i den posisjonen klubben befinner seg i sies det....Vel hvordan skal klubben bevege seg i riktig retning dersom spillerne bare blir eldre og ikke bedre? Hvordan skal fansen kunne få en favoritt når spilleren kanskje har 2-3 sesonger igjen? Det er vanskelig å være optimistisk Leeds supporter i dag, og selv om et nedrykk til League One virker utenkelig for mange så er det den veien det ser ut til å gå forløpig... VM i nødløsninger som ser ut til å være Wise sitt fag ser ikke ut til å fungere 100%

Hvor går veien videre? Selv hvis vi holder oss....Så er jeg spent på hva som blir strategien? Skal vi kjøpe spillere for alle pengene vi visst nok skal ha til sommeren? Skal vi satse på D. Rose, skal det forsatt hentes spillere som er 100 år eller reserver fra Coventry? Wise hadde 300.000£ å kjøpe spillere for i dette vinduet...Som alle vet valgte han å bruke det på en spiller som på sitt verste ikke forstreker reservelaget vårt(på sitt beste ser han kanskje ikke så ille ut)...Hva sier det om Wise sin teft på transfermarkedet? Uten sammenligning forøvirg, men for den summen kunne en fått både C.Millar og R. Winters (ikke at jeg mener disse to det Leeds trenger for å holde seg). En kan si hva en vill om disse to skottene men kvalitetmessig og merittmessig så holder de et LANGT høyere nivå enn Kandol..... For 500.000£ kunne Leeds dette vinduet hentet A. Keogh (kanskje billigere og om Scountorpe hadde fått Beckford på kjøpet)...I det nåværende øyeblikket er nok Scountorpe et bedre lag enn Leeds så det kunne tenkes at A. Keogh ville ta steget ned til Leeds, men hvis man ikke prøver så for man som kjent heller ikke noe svar.

Når det stormet som verst rundt ungdomsdebatten sist(første sesongen til KB) så mente mange at de beste spilleren for sjansen dersom de er gode nok, er dette forsatt den generelle meningen blant Leeds supporterne? Mange sa også at generasjoner som den Woody og Smith representerte kanskje kom med 10års mellom rom....

Men tiltross for mistroen til Akademie arbeidet blant vår manager(e) og noen av LUSCOS`s debatenter så har vi, solgte en liten gullrekke allerede de siste 2,5 årene... Carson, Killa, Lennon, Milner (Killa fortjener kanskje ikke helt å være i denne kategorien, men det så tomt ut uten han)...Dette er og de enste spillerne vi har kvittet oss med og fått penger for(velger og overse A.Keogh), kanskje Leeds skal innse at både framtiden på banen og i banken ligger i bruken av ressursene på akademi siden. Som jeg har messet om siden så lenge jeg kan huske, så må Leeds skape egenverdier. Det gjørs ikke ved A. Tompson eller Robbie Blake(helt utrolig at Leeds tok seg råd til å bruke nesten en million pund på en spiller som ble 30 år og det simpelten er umulig å cashe ut)....Vanstyret i Leeds ser ikke ut til å være over, eneste grunnen for å beholde det slik det er, må være at Leeds aldri ser ut til å skifte ut ledelsen til noe bedre... Slik det begynte med Brian Kidd, forsatte med TV, Reid, Gray, Blackwell og nå Wise





Tror de fleste her inne er enig i at det er nitrist at Leeds-manager etter Leeds-manager verken tørr eller vil satse på ungdommen.
Når det er sagt, er det viktig å gjøre "det beste ut av situasjonen" i mine øyne. Wise satser ikkje på de yngre spillerene som allerede er i klubben, han får heller ikkje fatt i spillerne han ønsker. Når han da har Poyet i klubben, som fakta er den eneste Leeds-"spilleren" som klarer å score mål over to kamper mot rumensk og kypriotisk motstand, tror eg at dette kan være en positiv tilførsel. Isåfall vil eg være positiv til "proven wrong".

Og ja, jeg har snakket med minst en spurs-supporter som er enig i min karakteristikk at Poyet var en spiller i verdensklasse. I Spurs, der han var mye skadet, presterte han bra når han spilte..[:p]

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Per-Stian

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #24 på: Januar 30, 2007, 19:17:46 »
Wise er vel verken betre eller verre enn mange andre sjefar vi har opplevd sidan "bombla" sprakk. Må få trekkje fram eksempelet Johnny Howson. Han hadde prestert bra for reservane ei stund og fekk så sjansen av Wise til å prøve seg på førstelaget. Han presterte meget varierande i mine auge, og må nok utvikle seg endå meir før han kan forsvare ein fast plass i A-troppen.

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #25 på: Januar 30, 2007, 19:31:16 »
Poyet i verdensklasse...hvilke fotballvenner har du...?

Poyet var god, ingen tvil om det, men å si verdensklasse blir vel en overdrivelse, han var jo ikke i toppen der med Zindane og Ronaldo akkurat vil jeg påstå...Bra spiller det kan ingen ta fra han, men det var no voldsomt...Han var vel også bedre i Chelsea enn i Spurs...

Men hvorvidt Poyet var best i verden eller ei er jo ikke akkurat saken kjerne....

At Howson var ujevn er hevet over tvil, men det må være bedre med den som går opp å ned i prestasjonene enn en som kontenuerlig spiller dårlig[:p]
 

Bites Yer Legs

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #26 på: Januar 30, 2007, 19:54:08 »
I mine øyne var Poyet en av PLs beste spillere i flere år, det i seg selv kvalifiserer til verdensklasse. Slik ser nå eg det. At han var bedre i Chelsea er eg enig i, men som sagt var han mye skadet i spurs og likevel gjorde han intrykk..

Hva er sakens kjerne da? At han er 39 år gammel? Er du god nok, er du gammel nok. Kankskje litt corny, men det gjelder begge veier...

Når det gjelder akkurat denne "fotballvennen" her, er han til å høre på. Han kan fotball fra A til Ã…, og on on on...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #27 på: Januar 30, 2007, 20:11:34 »
Da stoler jeg på dere[:)]
 

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #28 på: Januar 30, 2007, 23:02:29 »
Hm, denne tråden begynte med et godt innlegg om reservene og akademisatsingen og endte opp i diskusjon om vår ass. man. var i verdensklasse som Spurs-spiller. Synes at Runar forsøkte å dra i gang en viktig debatt her, og jeg støtter nok hans syn med bedre satsing på yngre folk. Man skal ikke glemme at vi nylig mistet to talenter til Chelsea. Leit kanskje, men faktisk så får unge spillere mer spilletid under Mourinho enn de får i Leeds. Woods kom inn i 2. omgang i lørdagens cupkamp mot Forest. Ingen skal fortelle meg at konkurransen om plassene er hardere i Leeds enn den er i Chelsea. Mer tro på de unge takk, så slipper vi kanskje å miste dem. Et annet poeng her er lønn. Hvem har høyest lønnskrav? Innlånte 34-åringer eller 17 - 19-åringer fra eget akademi? Sats heller på å bygge opp en spiller som kan få mange fine år i klubben, enn å gi avdankete 30+-åringer en pen CV på tampen av karrieren. Klubben bør satse det de kan på å finne en glimrende spilleutvikler a la Gray. Det vil gi oss mange gleder og spare mange penger.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #29 på: Januar 30, 2007, 23:35:57 »
Vil understreke at eg er enig med Runar at utviklingen i ungdomsatsingen er lei.

Siden eg i en annen tråd skrev at Poyet var en spiller i verdensklasse, regnet eg med det var dette Runar refererte til da han skrev: "Noen vil at vi skal hente inn igjen Gus Poyet, i følge rapporetene så var en vist nok en spiller i VerdensKlasse, mulig jeg tar feil, men tror alle spurssupporterne i hele verden vi si i mot den bedømmelsen..." For min del ville eg bare forsvare mitt synspunkt. At eg, med det eg ville få frem, var den eneste som svarte på tråden, er vel grunnen til at debatten tok den retningen slik du påpeker RoarG.

Jaja, så fikk eg sagt det...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
« Siste redigering: Januar 30, 2007, 23:38:11 av bites yer legs »
KEEP FIGHTING!!