bare en tanke:webshop..

Started by timmey78, November 04, 2006, 04:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

timmey78

hadde sikkert vore bra for luscos å oppgradert webshoppen. lagt feks inn de mest populære produkta iallfall. virker litt halvgjort å drive å sende forespørsler på alle produkt.  da er d like enkelt å bestille fra england. hadde kansje kunna bidratt litt i kassa til luscos..

SirOlsen

Den støtter jeg fullt og helt... har ofte klikket meg inn i den såkalte "Webshop"en til Luscos, men like skuffa hver gang..

Savner noe litt mere ut av den...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Budda

Ja, kunne tenkt meg en bedre webshop jeg også. Men kan huske sist vi tok opp dette så skylte de på vanskeligheter med levering eller noe sånt. Men hvis man kunne fått en god webshop med evetuelle luscos varer (t-skjorter, genser osv..) i tilegg til de vanlige LUFC produktene så kunne det gitt litt penger i kassa til luscos.
Endre

ragnar

Er vel noe Sten kan se på dette vel?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Ã... få til ein skikkeleg vevsbutikk bør ikkje vere for vanskeleg. D eg saknar mest e LUSCOS-relaterte klede. Vi burde få ein avtale me eit trykkeri som kan lage f.eks kvite t-skjorter me ein LUSCOS-logo på brystet og eksempelvis "Norwegian Whites" på ryggen.

lojosang

Tror nok at å øage en sikker webshop mer arbeid enn dere skal ha det til. I en ideell verden er jeg enig. Vi skulle hatt en sånn. Har vi programmerere som kan sånt her ville garantert Sten blitt overlykkelig om noen tok på seg å gjøre noe med dette [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

R - R

quote:
Originally posted by lojosang

Tror nok at å øage en sikker webshop mer arbeid enn dere skal ha det til. I en ideell verden er jeg enig. Vi skulle hatt en sånn. Har vi programmerere som kan sånt her ville garantert Sten blitt overlykkelig om noen tok på seg å gjøre noe med dette [:)]

Om ikkje vi kan opprette sikre sider, saa vil det i alle fall vere eit langt hopp med aa ha ei side der ein kan sjaa bilete og faa info om dei produkta som er tilgjengelege. Saa faar d heller vere saa at ein maa ordne betalinga manuelt...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

B-m

Også kunne vi ha laget (og lagt ut til salg) vår egen ekslusive luscos t-skjorte! Vi snakket jo om dette for en stund siden..
Hadde vært kult!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

quote:
Originally posted by Per-Stian
Vi burde få ein avtale me eit trykkeri som kan lage f.eks kvite t-skjorter me ein LUSCOS-logo på brystet og eksempelvis "Norwegian Whites" på ryggen.

Hehe, minner meg om diskusjonene på gamle ærverdige OEF (før piks'ern sin tid) (det forumet der både jeg, Torgeir & Baste syntes det var så greit at alle poster vi hadde lest fikk en annen farge [:)]) "Norwgian Whites" ja, fin t-skjorte å gå gjennom f.eks. Oslo Øst med, sant... [:D]

They'll stone ya when you're at the breakfast table
They'll stone ya when you are young and able
They'll stone ya when you're tryin' to make a buck
They'll stone ya and then they say "good luck"
Tell you what, I wouldn't feel so all alone
Everybody must get stoned
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Det finnes visstnok en LUSCOS-genser. Men det er kun XXL igjen. Når ny souverniransvarlig er på plass skal jeg bestille meg en sånn.

- Leif Olav

Sten

Vi skal sjekke ut webshoppløsninger i forbindelse med implementering av ny publiseringsløsning på luscos.com, men dette ligger noe frem i tid, er jeg nok redd.

Sten
Sten

Sten

quote:
Originally posted by Asbjørn
Hehe, minner meg om diskusjonene på gamle ærverdige OEF (før piks'ern sin tid)

Ta ikke den: Jeg var innom på gamle OEF og snoket en lang stund, før vi fikk dette forumet, og husker jeg ikke helt feil var det ikke akkurat ord som ærverdighet som var betegnende for ordskiftet der... [:D]

Men du skal ha en ting: bold tekst funka bra som indikator på ikke lest innlegg...

Sten
Sten

Germ

Når vi er inne på "tanker", når kommer det et "fancy", overtalende LUSCOS medlemskort i plast, som passer bra ved siden av Visaen?

"Shine On You Crazy Diamond"

B-m

quote:
Originally posted by Germ

Når vi er inne på "tanker", når kommer det et "fancy", overtalende LUSCOS medlemskort i plast, som passer bra ved siden av Visaen?

Hehe.

Men hvorfor så beskjeden.! Hva med et luscos visa?

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sten
, og husker jeg ikke helt feil var det ikke akkurat ord som ærverdighet som var betegnende for ordskiftet der... [:D]

Hehe, og du skal ha for den [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

quote:
Originally posted by Germ

Styret ble bedt om å undersøke om det er midler til dette. Eventuelt med sponsor. Så det kommer nok.

- Leif Olav

Daltor

Salg av supportereffekter er noe det nye styret vil se på. Slik vi driver i dag er det lovstridig, skaper mye arbeid og vi taper penger.

Hilsen Tor
Ny formann

MARCHING ON TOGETHER!
[/quote]

stefan

Velkommen til forumet Tor. (om du da ikke har hengt her med et annet nick)Gratulerer med formannsjobben. Hvilke planer har du for Luscos/TPN?

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

tee

..... regner med at det nye styret tar tak i det med salg av souvenirutstyr, regner også med at de lager en oppdatert webshopp for oss medlemmer! Vil ønske den personen i det nye styret i LUSCOS som får jobben som souveniransvarlig lykke til.
Da vil jeg Tom Emanuelsen takke for meg som souveniransvarlig og takke for alle de flotte årene og alle de flotte telefonsamtalene jeg har hatt med dere medlemmer av vår klubb. Har prøvd å gjøre så godt jeg kunne, men ting kan alltid forbedres!

Hilsen Tom.

Asbjørn

quote:
Originally posted by tee

Da vil jeg Tom Emanuelsen takke for meg som souveniransvarlig og takke for alle de flotte årene og alle de flotte telefonsamtalene jeg har hatt med dere medlemmer av vår klubb. Har prøvd å gjøre så godt jeg kunne, men ting kan alltid forbedres!

Hilsen Tom.

...og i disse "takk for innsatsen"-tider må jo ikke minst du takkes for innsatsen. En ting er sjefsjobbingen av Leedseffekter over åååår (se bare hvor sterke overarmer han har fått etter all bæringen gjennom  tollen på turene...[:)]), han har også geleidet mang en norsk Leedssupporter rundt om som fersking i Leeds.

Dér regner jeg med å treffe deg tidt og ofte også i fortsettelsen...

Menja, takkers for innsatset!

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Per-Stian

Litt lite bilete, men d står "LUSCOS" på venstre bryst og på høgre side e vår elegante påfugl. Berre eit forslag t t-skjorte som eg gjerne vil ha[:)]

Sten

Litt skuffa nå. Jeg har jo selv kommet med forslag til at vi kan lisensiere produkter fra valgfag porselensmaling i '77, men det er tydeligvis ikke bra nok...

Sten
Sten

Asbjørn

quote:

Litt skuffa nå. Jeg har jo selv kommet med forslag til at vi kan lisensiere produkter fra valgfag porselensmaling i '77, men det er tydeligvis ikke bra nok...

Sten, du er i styret nå... [:D]

Forslaget bankes nok gjennom med det første.

(...og jeg tror jeg "glemte" å kjøpe den t-skjorta...)

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Porselenservise me Leeds-design ville vore den ultimate brullaupsgåva, Sten[:D] Litt verre å ha me seg ditt nydelege fat på pubane rundtom i Noreg og på Elland Road.

Per-Stian

Sheridan

Syntes heller det ville passe bedre med LUFC....på skrå ned på den varianten din der Per-Stian. Jeg tenker Spurs når jeg ser den fuglen der.

Flott kunst, Sten! Artig å se! [:)]

B-m

quote:

[:D]

Men duh Sten, var ikke du 19 år i 77? [:I]

Sheridan

DENNE HER VAR KUL - POKKER HVOR FIN DEN BADGE'N ER!

Sheridan

Hva med noe fra keramikk-timen i 78?
Veldig fin a ha mynter oppi.