Skrevet av Emne: WAKE UP CALL...  (Lest 778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

WAKE UP CALL...
« på: November 06, 2006, 16:10:30 »
Dårlig trent JA... det er tydelig... (det kan løses..)

Forhåpentligvis vil det hjelpe på presshøyder og det å komme inn i press, gå på offensive løp etc... VI SER UT SOM ET BEDRIFTSLAG.

DET var pinlig å se Butler bli snurret 5 ganger i egen 16 meter på målet. Det var IKKE Ronaldinho men en middels Barnsley spiller som var tryllekunstner.
Han gikk halveis ned i knestående på en av fintene, og kom seg nesten ikke opp igjen... Da er det ikke mye fart i musklaturen...

HVA driver Westlake med på 3-2 målet... Han kommer ut som førsteforsvarer og løper plutselig ut til høyre for å markere en motspiller.

Mr. Westlake... PRESS på ballfører er prio 1. Det lærer du på barneskolen...

Så også noen skremmende tilfeller av ballwatching... av blant annet Kelly.

Mitt råd.
Keeper???
Kelly ut - Frazier inn
Butler ut - KJØP KJØP (KVALITET)
Killa - lider kanskje av sin håpløse partner?
Lewis...Positivt.

Douglas - løper og løper - OK
Derry - langt frem
Vi må få Captain Nicholls tilbake i form
Westlake - langt frem

Blake - best igår... en av våre få fotballspillere, blikk, teknikk, mangler fysikken (TREN MER/ SPIS MINDRE)
Healy - veldig usynlig men potensiale.
HORSE - forsvinner vel OK
CRESS - ? veldig begrenset spør du meg... gammeldags spisstype!!!

Så Spurs - Chelski igår... det er laaaangt frem til gmale Leeds nivåer... fotballen utvikler seg... Leeds går bakover...

VI MÃ… HA FART / LØPSTYRKE OG PASSION... fy faen!!! Det skulle være obligatorisk å gi alt når du tar på deg drakta...
Selv husker jeg det sa klikk i hue mitt vhver gang jeg gikk på en bane... Uansett om det var på toppnivå eller etter nedtrapping til lavere nivå og selv nå som hobbyspilller i Tennis av alle ting gir jeg aldri opp en ball...

lojosang

Re: WAKE UP CALL...
« Svar #1 på: November 06, 2006, 16:18:59 »
Pussig at det er langt fram til Chelsea og Tottenham, gitt.
Skulle tro det nest dårligste laget i CCC var minst like fintspillende og godt som det nest beste på nivået over [:P]

Er enig i de fleste betraktningene dine om spillerne fra sist kamp.
Men syns Healy virket mer på hugget enn jeg har sett ham på lenge. Særlig i den gode perioden vår.
Det offanseive fungerte brukbart på lørdag. Defensivt var vi rævva. Igjen.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav