Skrevet av Emne: Trøye fra bet24.com  (Lest 1494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

abbe

  • Gjest
Trøye fra bet24.com
« på: November 10, 2006, 01:20:55 »
I dag kom endelig trøya fra bet24.com. Ble oppholdt i posten/tollen noen dager p.g.a. de hadde ikke lagt med promofaktura. Etter litt mailing fram og tilbake sendte de (bet24) en slik faktura som forklarte at trøyen var gratis til Posten og den slapp gjennom uten at jeg måtte betale. Bra av bet24 å rette opp "feilen" slik!

Noen andre som har hatt tilsvarende problemer?

-AD

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Trøye fra bet24.com
« Svar #1 på: November 10, 2006, 04:25:09 »
quote:
Originally posted by abbe

I dag kom endelig trøya fra bet24.com. Ble oppholdt i posten/tollen noen dager p.g.a. de hadde ikke lagt med promofaktura. Etter litt mailing fram og tilbake sendte de (bet24) en slik faktura som forklarte at trøyen var gratis til Posten og den slapp gjennom uten at jeg måtte betale. Bra av bet24 å rette opp "feilen" slik!

Noen andre som har hatt tilsvarende problemer?

-AD



Delvis... Posten ville egentlig fortolle sendingen, men etter tlf med postens utenlandsavdeling ble det sagt at mailen fra bet24 skulle gå greit dom dokumentasjon på at dette var en gave...

Så er det vel bare å håpe at vedk. funksjoner som får denne postsendt fra meg er av samme formening som vedk. som snakket i tlf... [8)]





The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dtage

Re: Trøye fra bet24.com
« Svar #2 på: November 10, 2006, 05:26:45 »
Hadde også problemer med trøya mi! De ville så gjerne fortolle den og ville vite hva den kostet eller var verdt. Litt mailing og tlf. ordnet det hele. De godtok min forklaring at det var en velkomstgave som var gratis og at jeg ikke "ante" hva den var verdt. Dagen etter lå den i postkassa. Fikk inntrykk av at det lå noen flere slike pakker i hylla hos posten.
« Siste redigering: November 10, 2006, 05:27:23 av dtage »
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

raggen

Re: Trøye fra bet24.com
« Svar #3 på: November 10, 2006, 05:38:02 »
måtte også maile og styre med bekreftelse på at de kunne se gjennom pakken og bekrefte at det var en gave.. men bortsett fra det var det verdt ventetida:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Re: Trøye fra bet24.com
« Svar #4 på: November 10, 2006, 06:26:07 »
Samme problem for meg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.