Main Menu

Paul Butler

Started by mari, November 10, 2006, 19:41:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mari

Dennis Wise har idag opplyst at Paul Butler ikke inngår i hans planer for klubben og at han er fri til å dra. På tide. Synd at Kilgallon vistnok har en strek og er tvilsom til morgendagens kamp. Får vi to fyrtårn i midten imorgen - Fox og Heath er vel begge 6 ft 4 inch.

samadhi

Bra om dette stemmer. Dvs at på kort tid har Wise sørget at gamlingene; Sullivan, Warner, Wright, Butler og Gregan ikke har noen fremtid i Leeds. Dette synes jeg er rett veg å gå, nå blir det spennende å se hvilke spillere han etterhvert henter inn som erstattere....

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Bort med Butler og resten av gamlegutta.

-WE'LL BE BACK-

Budda

På tide, men det spørst om Heath er så mye bedre.... Har mine tvil om det
Endre

KeyserSoze

Det er vel ingen av oss som har sett nok av Heath til å dømme ham før han har spilt noen kamper. Men det skal uansett godt gjøres å spille dårligere enn det Butler har gjort i det siste...

Per-Stian

Jommen på tide at nokon turde å stå opp mot Butler, han kan berre leggje opp!

Trur ikkje Heath e noko spesielt betre enn Butler, men litt sjølvsagt... Men, Heath e kun henta inn på lån t januar. Wise håpar vel å sikre seg ein solid midtstoggar når overgongsvindauget opnar att.

Papi

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~926269,00.html

Han veit og få sagt det Wise.....

"eg har rett og slett ikkje brukt for han lenger" :)

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Begynner å like Wise nå! Begynner å bygge et nytt, og forhåpentligvis bedre Leeds lag.

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Sier og gjør mye bra denne Dennis. Men så må nesten resultatene også komme snart.

Forever Leeds

Forever Leeds

Papi

Ikkje verdens enklaste jobb og reise Leeds Larseirik når han må kvitte seg med eit heilt lag for å få orden på det..
Resultata vil svinge fram til nyttår, det er eg bombesikker på, mens utover i januar håper eg Leeds stabiliserer seg høgare på tabellen slik at ein unngår neglespising i april mai.....

Papi

mente sjølvsagt neglebiting.... spise blir noe ekkelt...:)[8D]

Lars E

Forever Leeds

SirOlsen

Ahh, dette er noe jeg har ventet lenge på nå! Er glad for at Wise foretar grep med det problemet vårt nå! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

jarle

Dårliger enn Butler er det vel kun noen av oss her på Forumet som er!!!

Nesten komisk å se han bli snurret rundt mot Barnsley... endte med at han liksom taklet med feil ben og strakk armene i været ( som å si jeg kunne taklet men er redd for å lage straffe) da lå ballen i nettet allerede... I tillegg kom han seg ikke opp igjen fra knestående... Da har du ikke musklatur til å spille fotball lengre SORRY!!!

WISE ser ting og han handler... dette vil ta tid, men vi er på rett vei!!!

soumoh

YES! Endelig på tide å få klubben på rett kjøl igjen.

We'll be back.
We'll be back.

baste

E n i g. Få inn spillere som kan flytte på beina. Fart er en ting, basic fotball trening som " bevegelse utløser passning" er en ting. Alt førr ofte har jeg sett NULL bevegelse (foran ballfører) når LEEDS har hatt ballen, det GÃ...R ikke...enkelt og greit. Eller hva gutter og jenter ? Come on Wise, help us up to where we belong. PL and CL..

Torgeir

Da vill jeg bare takke Butler for glimrende innsats i Leeds United....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Sheridan

Endelig...først Gregs og nå Butts....strålende Wiseman.

R - R

Flott at Wise tek tak i prosessen med å gjere laget yngre. Er skeptisk til Heath, men håpar han kan gjere ein grei jobb. Uansett ligg d i korta at klubben kjem til å bruke pengar i januar, viss ikkje hadde ikkje både Gregan og Butler få gå. Tippar ein stor del av pengane kjem til å bli brukt på ein stoppar og venstreback, kanskje keeper, og forhåpentlegvis ein spelar med offensive kvalitetar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

kjelvi

Jeg er faktisk uenig med de fleste på denne tråden. Butler holder helt klart ikke Premiership-klasse, men er et solid cover og mulig alternativ på stopperplass for Leeds også denne sesongen. Det er langt frem til serieslutt i mai - og vi trenger erfarne, solid folk i stallen. Slik jeg oppfatter det spilte/spiller Butler en viktig rolle i det sosiale livet i klubben.

Jeg ser helt klart Foxe og Heath bak Butler.

Skeptisk til at klubben henter inn reject-players fra andre klubber - som Heath, Stack, Johnson, Horsfield, Wright og Douglas. Er det med disse vi skal bygge 'nye' Leeds? Er det disse som skal få Leeds opp igjen? Neppe!

Tom S

Grei beskjed frå Wisey!

Godt å sjå at ryddejobben er igang.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Da er han dratt på lån til MK Dons! Bra, slipper vi å betale han lønn til januar i alle fall!

http://www.miltonkeynestoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=416&ArticleID=1891315

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Paul Butler går til en klubb som er på vei oppover. "Mad Dog" leder MK Dons med sikker hånd. Men Butler blir ikke savnet i Leeds United.

Robert H.

Greit nok, men sett over de siste 16 månedene har vi nå kvittet oss med våre 2 beste midtstoppere, Butler og Gregan.

Totto

quote:
Originally posted by Robert H.

Greit nok, men sett over de siste 16 månedene har vi nå kvittet oss med våre 2 beste midtstoppere, Butler og Gregan.

Er faktisk helt enig.

"Hot head Killa" har et stykke igjen...

Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

HåvardK

Hvis vi ser på hva Butler har prestert over tid, er det ingen tvil om at han har vært en av våre beste spillere. Dessverre har han vært rusten i høst, og slik sett er det greit at han får beskjed om å finne seg en ny klubb. Dessverre har ikke Wise klart å fremskaffe erstattere av tilsvarende(eller bedre)kaliber - men det er visst trenden å kvitte seg med både spillere og annet personell før dette er på plass.

Ferre

quote:
Originally posted by Robert H.

Butler var grei i fjor, men i løpet av denne sesongen har han, sammen med resten av forsvaret, vært helt forferdelig. Flott at han har spilt sin siste kamp for Leeds. Gregan burde vi beholdt, hadde garantert vært et bedre alternativ enn Heath.

-WE'LL BE BACK-

ragnar

Denne opprenskingen må vel og bety at det blir frigjort lønnsmidler som kan brukes på nye spillere.

Det kan bli mye dealing og wealing i januar om Leeds skal hente inn nye spillere samtidig som Killa, Cressy og Healy tiltrekker seg intresse fra andre klubber. Har Bates noen ambisjoner med dagens Leeds, blir ingen av disse solgt. Den som jeg til nøds hadde sett blitt solgt er Healy. kKommer det et godt bud på han (opp mot £3m) så kan han bare få gå.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by ragnar

Denne opprenskingen må vel og bety at det blir frigjort lønnsmidler som kan brukes på nye spillere.

Det kan bli mye dealing og wealing i januar om Leeds skal hente inn nye spillere samtidig som Killa, Cressy og Healy tiltrekker seg intresse fra andre klubber. Har Bates noen ambisjoner med dagens Leeds, blir ingen av disse solgt. Den som jeg til nøds hadde sett blitt solgt er Healy. kKommer det et godt bud på han (opp mot £3m) så kan han bare få gå.

*Champions of CCC 06/07*

Ingen veit hvor haren hopper, og det gjelder i høyeste grad for Ken Bates også. Bates hadde tjent langt mer penger og vært langt mer vellykket som forretningsmann, dersom han hadde vært mindre impulsiv og stabil i psyken. Bates kommer sikkert til å gi Wise noen midler i januar, men det trenger ikke bli mye. Jeg tror han skjelver i buksene akkurat nå, siden Leeds United befinner seg på nedrykksplass.

Per-Stian

Ei lita lettelse at spelarar vi ikkje har bruk for finn seg nye klubbar, slik at vi slepp delar av lønnsutgiftene. Håpar berre han går me på å forlate oss vederlagsfritt i januar (dersom han "imponerar" i MKD).