Bohemen, Leeds - Colchester

Started by HelleB, November 11, 2006, 20:21:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HelleB

Kjell informerte i går om at halve Bohemen er satt av til Leeds... Vet at en del kommer til å gå dit.

Helle (for ØBS)

Per-Stian

Eg føler meg litt i villrede her, Helle & Øyvind. No har eg ikkje hatt høve t å sjå Leeds på pub sidan gud veit når, men eg trudde LUSCOS hadde flytta over t Oslo Sportsbar i Gamlebyen.

HelleB

Sikkert ikke bare du som er i villrede... Har ikke hørt om bytte av pub, kun registrert at det er en del som har gått på Oslo Sportsbar. Trodde egentlig dette skyldtes at Bohemen var full grunnet Premier League kamper, men når Kjell har holdt av plasser til Leeds så går jeg dit.

Øyvind

Per-Stian

Ã...lreiti den! Får sjå kor eg dukkar opp. Hadde håpa vi kunne samle så mange som mogleg på ein og same pub.

HelleB

Torgeir

Dette blir håpløst....Sportsbaren er vårt nye tilholdsted...les..lokale avdelinger OSLO..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Asbjørn

quote:
Originally posted by Torgeir

Dette blir håpløst....Sportsbaren er vårt nye tilholdsted...les..lokale avdelinger OSLO..

Jaa, men de har så mange flotte VIF-drakter på Bohemen... På Sportsbaren er det vel VIF-ritt [:)]

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torgeir

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

Jaa, men de har så mange flotte VIF-drakter på Bohemen... På Sportsbaren er det vel VIF-ritt [:)]

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan

Not[8D]

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Kickthemdown

Sålenge Bohemen viser Leeds så er det plassen for meg..

Mvh

Killa

Torgeir

quote:
Originally posted by Kilgallon

Mvh

Killa

Håpløst...

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Jon R

Bohemen nedprioriterte Leeds for noen uker siden ( mot Stoke?), Oslo Sportsbar viste den. Grunnen til at Leeds ble prioritert denne gang, var vel at ingen av "de røde" spilte samtidig. Bare for å nevne det. Spørs om vi allikevel må ta noen runder til når det gjelder dette viktige spørsmålet, Torgeir. [8)]

Jon R.
Jon R.

RuneR

quote:
Originally posted by Jon R

Bohemen nedprioriterte Leeds for noen uker siden ( mot Stoke?), Oslo Sportsbar viste den. Grunnen til at Leeds ble prioritert denne gang, var vel at ingen av "de røde" spilte samtidig....

Det samme skjedde også mot Barnsley forrige helg, så strengt tatt burde vi vel nå være lojale mot Oslo Sportsbar - som har vist at de prioriterer OSS. Selv om jeg foretrekker drikken (det sorte gull) og lokalitetene på Bohemen (bortsett fra VIF-tingene da)...
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Torgeir

Ta en runde til? skjønner ikke poenget Jon......mitt forslag er att folk får se kamp hvor dem vill, men Sportsbaren er Luscos sitt nye tilholdsted når Leeds er på tv...

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Jon R

Jon R.

Torgeir

Takk...over og ut

Torgeir

[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"We will be back"

Torgeir

Kickthemdown

quote:

quote:

Mvh

Killa

Håpløst...

Torgeir

Ok! Sjekk jeg bryr meg..

Killa

Torgeir

quote:

quote:

quote:

Mvh

Killa

Håpløst...

Torgeir

Ok! Sjekk jeg bryr meg..

Killa

Ikke jeg heller[^][^][^][^][^][^]

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Kickthemdown

Rart at du svarer meg da...

Killa

Sten

Jeg var på bohemen i går, og der var det ingen hvite drakter verken på skjem eller i levende live...

Sten
Sten

h.b

Hadde ikke muligheten i går. Var der mot Colchester. Det som slår meg er det faktum at Leeds får den beste sendeplassen mot et Colchester lag, og at Chelsea blir henvist til bakrommet. Så kjære Leeds fans hvis vi ikke utnytter dette faktumet at vi har en god pub som foretrekker Leeds fremfor andre lag så kommer vi om noen måneder til å syte over at vi ikke har et samlingssted i Oslo

Jon R

quote:
Originally posted by Sten

Jeg var på bohemen i går, og der var det ingen hvite drakter verken på skjem eller i levende live...

Sten

På Sportsbaren derimot, var vi en hel gjeng. Var du der? Hvorfor dro du til Bohemen egentlig, Sten? Leser du ikke Oslotråden under lokale avdelinger?  [8)]

Jon R.
Jon R.

Sten

Nei, som bonde i byen brukte jeg så mye tid på å finne bohemen, at første omgang var godt i gang når jeg kom dit. Så ikke frem til å forsøke å finne Gamlebyen innen rimnelig tid.

Men nå vet jeg jo hvor jeg går neste gang, da... :)

Sten
Sten

Sten

quote:

quote:

Sten

På Sportsbaren derimot, var vi en hel gjeng. Var du der? Hvorfor dro du til Bohemen egentlig, Sten? Leser du ikke Oslotråden under lokale avdelinger?  [8)]

Jon R.

Jeg dro på bohemen fordi jeg befant meg midt i Oslo S. fem over fire, og visste hvor Bohemen var, men ikke hvor verken gamlebyen eller Sportbaren var...

Sten
Sten

HelleB

quote:
Originally posted by h.b

Hadde ikke muligheten i går. Var der mot Colchester. Det som slår meg er det faktum at Leeds får den beste sendeplassen mot et Colchester lag, og at Chelsea blir henvist til bakrommet. Så kjære Leeds fans hvis vi ikke utnytter dette faktumet at vi har en god pub som foretrekker Leeds fremfor andre lag så kommer vi om noen måneder til å syte over at vi ikke har et samlingssted i Oslo

Det var vel fordi akkurat den kampen ikke var satt opp på sendeskjemaet.  Selv jeg var på Sportsbar og så den kampen...

HelleB

quote:

Ok, sjef! [:)]

Jon R.

Men hvem har bestemt det da???

Og når?

Jeg er riktig ikke ofte her inne på forumet, men hvis dette er den eneste informasjonstilgangen for slike ting er det jo merkelig at ikke "praten" går mer når vi først møtes.

HelleB

quote:

quote:

Sten

Jon R.

Uvanlig saklig innlegg fra den kanten, da...??...

HelleB

Gjør bare oppmerksom på at jeg faktisk driver og legger inn svar i "sambo" sitt navn.  

Sorry Helle.  Jeg logger ut og inn igjen som meg selv...

LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

quote:
Originally posted by HelleB

quote:

Ok, sjef! [:)]

Jon R.

Men hvem har bestemt det da???

Og når?

Jeg er riktig ikke ofte her inne på forumet, men hvis dette er den eneste informasjonstilgangen for slike ting er det jo merkelig at ikke "praten" går mer når vi først møtes.

Hva mener du, Øyvind? Gikk ikke praten sist vi møttes? [:)]

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5901&whichpage=6

Enig i at dette kunne vært annonsert veldig mye bedre. [8)]

Jon R.
Jon R.