Rösler og Halle sparka!!!

Started by Per-Stian, November 13, 2006, 23:47:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Fekk beskjed frå ein furten og smått sjokka LSK-supportar på skulen idag at Fjøra hadde sparka begge trenarane idag. Kva politikk e dette? Ligg d noko eg ikkje veit bakom dette? Kanskje vart sesongavslutninga dårlegare enn forventa, men fjerdeplass og plass i Royal League va vel ikkje så altfor gale???

Torgeir, vil du forklare meg?

Ferre

Blei overrasket jeg også. Tror nok kanskje det ligger mer bak dette enn bare resultatene...

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

quote:
Originally posted by Per-Stian

Torgeir, vil du forklare meg?

Jaa... Tør vi be om en uttalelse fra Torgeir [:D]

Skal vi tippe at Per ikke er en populær herremann i fanskaren. Eller ser man kanskje annerledes på det?

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MooCow

Fjøra ville vel helst beholda beigge han dao.......

Pål

Er Per Berg (eieren) som har vært mest kritisk til Røsler...
Han og flere med han har vært kritiske til taktiske disposisjoner i løpet av sesongen. Har ledet mange kamper men istedet for å peise på framover har Røsler trukket laget tilbake på banen og invitert motstanderen inn i kampene. Dette har ført til mange (unødvendige) poengtap.

Hva mer som ligger bak kan man bare spekulere i....

Fjørtoft har hele tiden backet opp Røsler og er ikke mannen som har sparket de to...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Per-Stian

OK, greit å vite. Eg hadde nemleg inntrykk av at Fjøra støtta Rösler, nesten uansett sak. Syns TL "tapte" ein stor trenarprofil. Nordlie blir i så måte ei god erstatning, men likevel...

Jon R

Jon R.

riksen

Håper eller mer en ønskedrøm at Reka blir ny LSK trener. Lurer på om torgeir ville ha gitt han en klem hvis LSK tok hjem pokalen neste år.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

HelleB

Skal vedde på at Tom Nordlie kommer vraltende ned til Ã...råsen om ikke mange dager...

Asbjørn

quote:
Originally posted by HelleB

Skal vedde på at Tom Nordlie kommer vraltende ned til Ã...råsen om ikke mange dager...

...da blir Tore LA lei seg [V][V][V]

You gotta lotta nerve
To say you are my friend
When I was down
You just stood there grinning

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

VANVITTIG!

Nå har visst Stabæk også gitt treneren sparken!
http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article805036.ece

"I know I've seen that face before," Big Jim was thinkin' to himself
"Maybe down in Mexico or a picture up on somebody's shelf"
B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan