Overgangsrykter

Started by Bye, November 16, 2006, 20:28:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

Trodde Bircham var mer en sentral midfielder jeg.

Vi trenger noen som kan omsette sjanser i mål og - det skorter det veldig på!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bye

Hvordan blir det med denne Bircham da?
Trønder i Bergen!

Leeds04

Minner meg litt om når jeg spiller Fifa Manager 07...
Byr på ganske mye rart. Ikke like heldig med alle for å si det sånn!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Bye

Hehe..evt. FM med Leeds! Da kan man bli ganske desperat etter hvert..mye ungt fra østblokkland og mellom-europa som har prøvd seg hos meg.:)
Trønder i Bergen!

Espen J

Bircham skal vel være en solid def mid. Men hvorfor har ingen nevnt at Flonaldo kommer!!! Trenger en spiss.. men tviler vel på at han er rette mann i disse dager..

Bye

Flonaldo er ikke nevnt fordi man ikke er så flink til å poste i denne tråden, man starter som regel opp en ny tråd for HVER mann som kommer..litt unødvendig,synes nå jeg.
Trønder i Bergen!

Dorigo`s left foot

quote:
Originally posted by Espen J

Bircham skal vel være en solid def mid. Men hvorfor har ingen nevnt at Flonaldo kommer!!! Trenger en spiss.. men tviler vel på at han er rette mann i disse dager..

Merkelig at du ikke har sett denne tråden...[;)]
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7229

Jon R

quote:
Originally posted by Dorigo`s left foot

quote:
Originally posted by Espen J

Merkelig at du ikke har sett denne tråden...[;)]
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7229

Tråden som heter "Tore Andre til Leeds" handler dermed ikke om Tore Andre Dahlum, noe man ellers lett skulle tro. [8)]

Jon R.
Jon R.

Bye

Og der har vi sakens kjerne; for mange tråder gjør at man roter seg bort og kanskje går glipp av de viktigste nyhetene..[;)]
Trønder i Bergen!

SirOlsen

Er det egentlig blitt noen avklaring om han kommer eller ikke? Flo altså?
-SirOlsen-

Bye

Jon R: Trodde da alle visste vi ikke snakket om Totto?[:)]
Trønder i Bergen!

Espen J

HE he.. fant den ja.. Når jeg tenker meg om såg jeg den her i går først.. så kom det på VG nett litt senere..

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Ingen Ifill heller, ser det ut som, iflg clubcall:

"Eagles to land United ace? "
05-01-2007 09:39  
Crystal Palace are reportedly set to make a move for Sheffield United winger Paul Ifill.
The former Millwall man has been transfer-listed by the Blades, and had been mooted as a loan target for Leeds.

But The Mirror claims that Ifill has snubbed a move to Elland Road because he wants to head back to the capital. Eagles manager Peter Taylor admitted recently he wanted to bolster his squad in the January window, and Ifill looks set to be his first addition.

Jon R.
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Jon R

Ingen Ifill heller, ser det ut som, iflg clubcall:

"Eagles to land United ace? "
05-01-2007 09:39  
Crystal Palace are reportedly set to make a move for Sheffield United winger Paul Ifill.
The former Millwall man has been transfer-listed by the Blades, and had been mooted as a loan target for Leeds.

But The Mirror claims that Ifill has snubbed a move to Elland Road because he wants to head back to the capital. Eagles manager Peter Taylor admitted recently he wanted to bolster his squad in the January window, and Ifill looks set to be his first addition.

Jon R.

Dette lå i kortene, samme med makaronien fra italia[8D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

RoarG

Ser på SkySports sider at Celtics midtbanespiller Stephen Pearson er linket til Norwich, Sunderland og Derby, mens Shrewsburys midtbanetalent David Edwards er linket til Norwich. Noen som har noe på disse to? Hadde de vært noe for Leeds? Edwards går visstnok for å være målfarlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Leeds skal være interessert i Lutons Dean Morgan (spiss). De skal angivelig ha 500K £ for fyren. Det kan tyde på at det blir for dyrt for oss. Healy ut i stedet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Ser at Charlton sikler etter Arsenals spisstalent Anthony Stokes, som er langt nede på rangstigen på Emirates. Hva om Wise forsøkte å få inn en ung, sulten spiller på lån i første omgang? Slår han til, kan han jo kjøpes inn.

stefan

Stokes kunne vært et pangkjøp. Har bøttet inn med mål i den skotske ligaen

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ferre

Ser et rykte på Waccoe om at Trevor Sinclair er på vei, vet ikke hvor mye hold det er i det da. Nok en gamling inn i rekkene?

-WE'LL BE BACK-

auren

Sinclair har vaert smaaskadet denne sesongen, og jeg leser paa teamtalk at han akkurat kom tilbake fra skade i cupkampen mot Wednesday. Dette er en spiller som absolutt hadde forsterket oss, men han sier selv han vil kjempe for aa faa en ny kontrakt i City. I tillegg saa har vi erfaring med smaaskadede spillere foer, saa jeg tror det er best aa styre unna. En annen City spiller som ville vaert bedre aa skaffet seg er tidligere Leedsspiller Danny Mills. Han har gjort sine saker bra paa utlaan til Hull, og City er villige til aa lytte til evt. salg eller laan. Hull vil jeg tro har et lite forsprang, men her har vi altsaa en midtstopper som kunne hjulpet oss aa redde plassen. I stedet kan han dessverre gjoere det samme for Hull City. Vet at han primaert er hoeyreback, men det er ikke der vi trenger ham mest, da han har vist at han er en habil midtstopper. Haaper han har faatt bukt med temperementet sitt og den til tider idiotiske oppfoerselen paa banen.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sinclair og Mills, ja takk begge deler!
Trønder i Bergen!

Ferre

Andy Burgess linket. Kan spille sentral midtbanespiller, venstre kant og venstre back. Noen som vet noe om kvaliteten på denne spilleren?

http://www.oxford.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=46413

-WE'LL BE BACK-

Sander

flynn

Flotte greier om O'Brian kommer! Han har jeg tro på, har bevist at han holder OK premier league standard og er i riktig alder. Kan bli sjefen vi trenger bak på banen han!

flynn

Sander

http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=441921

Om Rossato, O`Brien og at Marques nærmer seg slutten på sin Leedskarriere

samadhi

Litt overraskende med Marques. Vært stilt rundt han på alle måter siden han kom til klubben for 2(?) år siden. Så får han endelig sjansen til å vise seg frem, spiller bra for så å få vite at han er uønsket uken etterpå. Forstå det den som kan....

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Marques er mye bedre enn Heath! Latterlig hvis han blir solgt...

-WE'LL BE BACK-

flynn

quote:
Originally posted by Ferre

Marques er mye bedre enn Heath! Latterlig hvis han blir solgt...

-WE'LL BE BACK-

Og det baserer du deg på....?
Enig at Heath ikke er god nok, men hva har du sett av Marques som får deg til å konkludere slik du gjør?

flynn

Jon R

Ser at Andy O`Brian er nevnt. Tror han er noe av det bedre vi kan få i nåværende situasjon. Litt rufsete i stilen, men han har "pace" og holder trolig "upper" CCC nivå. En stopper bør være pri en, to og tre. En brasse derimot, tror jeg kanskje ikke er det sikreste kortet her og nå.

Jon R.

--------------------------------------------------------------------------------

Jon R.
Jon R.