Wise innrømmer faren

Started by Leeeeeeeeeeeeds, November 20, 2006, 18:13:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Nå VET vi at de tenker høyt på ER om nedrykks spøkelse som stadig rykker nærmere.
Jeg for min del er JÆVLIG redd for nedrykk!!
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1701977,00.html

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

SirOlsen

Neida, vi skal da greie å snu kjærringa snart nå ;)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

kjelvi

Klarer heller ikke helt å starte på å tenke på overlevelsekampen.
Selv om laber innsats, slette resultater og en spillestall med middelmådigheter, bør vi greit å holde plassen.

mads

vores skæbne bliver afgjort af hvem Wise henter til klubben i januar, han skal ud og hente 5/6 mand efter min mening....vores hold er alt for dårligt...

Premier League i næste sæson!

kjelvi

quote:
Originally posted by mads

vores skæbne bliver afgjort af hvem Wise henter til klubben i januar, han skal ud og hente 5/6 mand efter min mening....vores hold er alt for dårligt...

Godt talt!

quote:

Meget tvilsom, men heller ikke nedrykk til Div. 1

Carl Fisker

quote:
Originally posted by mads

Med omtrent det samme laget som spilte play-off finale i  mai, er nok ikke løsningen på problemet så enkelt.

Ferre

Det er bra at Wise har forstått faren, målet denne sesongen blir helt klart å beholde plassen i CCC. Tror det dessverre det kommer til å bli en tøff kamp, men det er noe LEEDS UNITED FOOTBALL CLUB burde klare! Play-off kan vi bare glemme denne sesongen, det ¨må vi vente med til neste sesong.

-WE'LL BE BACK-

Kato

Det er viktig å innse at du er et møkkalag, og jobbe ut fra det.

Her må vi sloss for hvert eneste poeng, målet må spikres i panna på alle og enhver (50p).

Per-Stian

Ein ting e å erkjenne tilstanden, men har han eigenskapen t å snu d? Altså terpe defensiv organisering, skjerpe kondisen og hente inn dei "riktige" spelarane?

Eg grublar meir og meir over koss livet i 1.division vil vere, men har framleis eit godt håp om at ting snur seg raskt i fotball.

Gunnien

Er vell ingen lag som har rykt ned i November enda men det er heilt klart ein fordel å innsjå at tabellsituasjonen forbedrar seg ikkje uten at laget begynner å vinne kampar litt oftare enn hitil i sesongen..