Blackwell saksøker LUFC?

Started by Big Jack, November 20, 2006, 21:01:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Big Jack

Leser på Lufc.com at Kevin Blackwell saksøker Leeds for "wrongful dismissal".

Link:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~930886,00.html

Typisk...

Karl Hot Shot

Ja, Kevin Blackwell føyer seg bare inn i rekken av "utgiftsposter". På den annen side ville det ikke forundre meg om Ken Bates gikk fram på feil måte når han sparket Blackwell. Bates har vel sagt til Blackwell at han ikke hadde lov til å gå ut med antydninger om den rævkjørte økonomien i klubben, og det har selvsagt Blackwell lov til, selv om det ikke var særlig lojalt mot Bates og hans regime. Men hvem gidder egentlig å være lojal mot Bates i lengden?

Per-Stian

Huff og huff! Va nesten berre dette som mangla. Heldigvis har Bates vist prov på god forretningssans tidlegare, så d endar vel me at Blackie må tilbakebetale noko av etterlønna[8D]

Dennis

Aldri en kjedelig dag som Leeds-supporter...

Men hvorfor er det aldri positive nyheter??

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

marve

Synes bates er alt for kranglete ,er redd han skremmer folk fra å ville komme til klubben .
Han slenger jo rundt seg med ukvems ord til fans og spillere .
Vet ikke mulig han må være så pass tøff i dagenslege ,men noen sympati poeng scorern ikke ,og folk som kansje vurderer leeds som sin nye arbeidsplass framover blir vell ikke akkurat sjarmert i senk av den gamle grinebittern .

Sleivind

HVIS Blackwell faktisk skulle få en del peng av Leeds på grunn av at han fikk sparken, så er det MANGE klubber rundt om i fotballeuropa som kommer til å måtte betale sine eks-managere. For jeg kan ikke se noe annerledes med denne oppsigelsen i forhold til alle andre som har sparket manageres sin. Tenk på hva fotballnorge kan komme til å måtte gjennomgå?

lojosang

Jo.
Forskjellen er at Bates ikke ville inngå sluttvederlagsforhandlinger.
Så får tiden vise om det var rett eller ikke.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

pale

Her driter Bates seg ut.
Når man sparker en trener under kontrakt er det selvsagt at treneren skal ha en økonomisk kompensasjon.
Det er utrolig arrogant å nekte å møte Blackwell til så mye som å forhandle om en mulig sluttpakke. Og så å komme med tøyset om at han er sparket pga. av ufordelaktige kommentarer i media. Makan!
Hadde vi vært på toppen av tabellen hadde Blackwell aldri blitt sparket.

Synes det er trist at en mann med en slik moral kan styre klubben vår.
Men Leeds er jo min sjebne så jeg får bare holde ut....

Jon R

Utrolig. Blackwell var lojal til det selvutslettende frem til september 2006. Halvannen måned tildigere hadde han høyst sannsynlig blitt ført bak lyset av Bates ved salget av Hulse. Blackwell hadde aldri i verden forsvart offentlig salget av sin beste spiss, uten en klar forventning om at pengene skulle brukes til å styrke stallen forøvrig. Jeg tror Bates bør gå faen så stille i dørene i denne saken og behandle sin tidligere lakei med et minimum av respekt. [B)]

Jon R.
Jon R.

R - R

Tabbe av Bates. Han kjem aldri til aa vinne fram med dette, og det einaste som kjem ut av det er at klubben brukar unodvendige pengar paa advokatutgifter.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Ja, dette blir vel nok en post i rekken av unødige utgiftsposter... sukk

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

Karl Hot Shot

Dersom Ken Bates skal ut, må det først noen andre pengefolk inn. Så lenge Bates ikke vil gi andre innsyn i økonomien i klubben, betyr det at de aller fleste skygger langt unna Elland Road. Det hadde vært en drøm om Parkin tok over, men han tror jeg er altfor smart med penger, til å gå inn i denne økonomiske fella (som Leeds United AFC tross alt er).

HåvardK

Selvsagt må det noen andre pengefolk inn. Jeg uttrykker kun min smule pessimisme for vår skjebne - så lenge den er i Bates´ og Wises hender.

Karl Hot Shot

Jeg er selvfølgelig fullstendig enig med deg i den skepsisen. Det er jo ingen annen grunn enn å ha samtlige antenner ut med fullt kritisk søkelys på det disse herrene foretar seg. Mitt apropos var bare rettet mot det faktum at Mr Ken Bates ikke leser på "Ordet er fritt". Men du kan godt få mailadressa hans, dersom du vil fortelle ham det personlig?

SirOlsen

Jeg blir fryktelig... hva skal jeg kalle det?... "forvirret"?... "frustrert"?.. av dette her..

Det blir så veldig mye spekulasjoner og det er så ufattelig lite "fackts" som kommer på bordet, og man bare går rundt og frykter det værste.. som man jo har blitt så vant til vedrørende Leeds nå om dagen.. Men vi trenger for svarte ikke mere sorte dager nå.. vi må da vel for pokkern ha fått vår porsjon snart, og kunne se lysere tider i møte vel?..

En ting er i allefall klart, om Blackwell har fått en urettmessig avskjedigelse, så skal dette ryddes opp i.. men for oss supportere og kanskje for laget generellt er det nok ikke det beste tidspunktet dette kjer på.. rett i forkant av transfervindu og slikt.. ja, som sagt.. man frykter det værste..

En annen ting er om Bates har sitt på det tørre.. men kan det være mulig?.. historikken til Bates taler vel ikke i hans forsvar?... eller?...

Det skulle vært meg en evig fryd å sett noen orntlig rike ekte fotballmenn med hjertet for Leeds hadde tatt over klubben.. det hadde vært drømmen med stor D.. jeg har rett og slett veldig liten tro på at Bates er rett mann til å itte der han sitter idag.. men ja, jeg vet.. vi hadde nok ikke annet valg.. uff... faen å lei jeg er av dette tullet nå..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

"Merkelig" at ikke Bates kunne gjøre dette på en ryddig måte.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Sheridan

"Merkelig" at ikke Bates kunne gjøre dette på en ryddig måte.

Det gir i allefall veldig stor grobunn for spekulasjoner om at det nok engang er noe "snusk" som ligger og gjærer her... sukk..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-