2 mill for Healy er ok!!

Started by Leeeeeeeeeeeeds, November 23, 2006, 14:10:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Så ser det ut so  racet er igang for Healy.
Hvis Watford er det første laget , og de byr 2 mill, så kommer det nok flere på banen snart.
Kanskje vi kan få en anstendig pris???
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=19210

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

£2 mill er helt greit så lenge vi finner en god erstatter. Frykter at Healy, Cresswell og Killa blir solgt i januar.

-WE'LL BE BACK-

R - R

Kvifor skulle alle dei bli solgt i januar? Det maatte i saa fall vere fordi klubben veit at den faar inn betre spelarar. Wise har jo ingen interesse av aa sende klubben ned i League One? Prov aa tenk litt realistisk...

For ovrig meinar eg £2m+ er ein gullkanta avtale for oss i forhold til det Healy presterar

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Karl Hot Shot

Hva skal David Healy gjøre i Watford? De rykker jo ned i The Championship igjen i mai, og møter slik sett Leeds United i samme divisjon neste sesong, dersom Leeds United makter å unngå nedrykk til League One, da.

Og to millioner pund for David Healy er ikke nok. Vi får ikke kjøpt en like god spiller som Healy for £2 mill.

R - R

Hehe, vi faar ein spelar som gidd prove for £2m pund. Healy har framstaatt som den svakaste spelaren paa bana i aar. Om han har kvalitetar, saa ligg dei veldig godt skjult under kvalpefettet paa han.

- Rune

- Rune

Jon R

quote:
Originally posted by R - R

Hehe, vi faar ein spelar som gidd prove for £2m pund. Healy har framstaatt som den svakaste spelaren paa bana i aar.

Den påstanden får stå for din regning. Jeg er ihvertfall uenig. [8)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

quote:

Kvifor skulle alle dei bli solgt i januar? Det maatte i saa fall vere fordi klubben veit at den faar inn betre spelarar. Wise har jo ingen interesse av aa sende klubben ned i League One? Prov aa tenk litt realistisk...

For ovrig meinar eg £2m+ er ein gullkanta avtale for oss i forhold til det Healy presterar

- Rune

http://www.sportinglife.com/football/cc_championship/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/06/11/23/manual_104646.html&TEAMHD=nationwide1

Derfor...

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

En vanskelig sak dette. Alle vet at Healy kan, men denne sesongen har han ikke bevist noenting. Men spørsmålet er hva kan vi få for £2 mill? Neppe noen med mer potensiale enn Healy, men kanskje noen med bedre form pr i dag.

Jeg er glad dette ikke er en avgjørelse jeg må ta..

KeyserSoze

quote:
Originally posted by Ferre

quote:

- Rune

http://www.sportinglife.com/football/cc_championship/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/06/11/23/manual_104646.html&TEAMHD=nationwide1

Derfor...

-WE'LL BE BACK-

"However, it's feared the club may only receive between £500,000 and £750,000 for each player, although Healy may fetch more thanks to his goalscoring expoits for Northern Ireland."

Ã... selge noen av disse for £500-750k virker da som en veldig dårlig ide. Hva i alle verden kan vi få kjøpt får det?

R - R

quote:

quote:

- Rune

Derfor...

-WE'LL BE BACK-

Ein kan jo aldri garantere seg for dumskap, men aa selje dei tre spelarane for ein slik sum kan i saa fall berre bety ein ting - at klubben maa selge for aa overleve.

Inntil vidare tek eg det for god fisk. Det kan godt hende dei forlet, men med mindre det eg skreiv over scenarioet, saa vil klubben faa inn meir penger enn 500-750000 for kvar av spelarane. Og naar ein veit at ein spelar som Billy Jones hos Crewe kan gaa for £1-1,5m pund, saa kan eg godt bytte Killa sin noverande form mot den spelaren.

- Rune

- Rune

26Killa

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1708223,00.html

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Kickthemdown

Klart hvis vi har et ønske om å rykke ned så er det jo selvsagt bare å selge unna det man har av dugende ballspillere... [8)]

Dette er bull...

Killa

Ferre

Tyder kanskje på at økonomien vår er mye verre enn det Bates har antydet...

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

quote:

-WE'LL BE BACK-

Eller kanskje det bare er så enkelt at Healy selv har signalisert at han ønsker ett klubbskifte.

Vi får ikke inn samme kvalitet for 2 mill pund.
Selv om han, i likhet med resten av spillerene har hatt det tungt denne sesongen. I form vet vi hva han står for.

Dennis

Man kan si hva man vil om Healy og Kilgallons prestasjoner i år, men hvis den artikkelen om at Leeds nær sagt inviterer til salg av disse, samt Richard Cresswell, for så å erstatte med spillere som Lucketti, betyr dette en av to ting:

- Vi har absolutt ikke penger, whatsoever!
- Bates tror man kan spare inn til opprykk, ved å selge de beste og kjøpe rejects

Jeg holder en knapp på punkt 1, dessverre! [V]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

R - R

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:

-WE'LL BE BACK-

Eller kanskje det bare er så enkelt at Healy selv har signalisert at han ønsker ett klubbskifte.

Vi får ikke inn samme kvalitet for 2 mill pund.
Selv om han, i likhet med resten av spillerene har hatt det tungt denne sesongen. I form vet vi hva han står for.

Eg gjentek meg til det kjedsommelige, men alle andre gjer det uansett - kva har Healy vist, utanom nokre maal for Nord Irland? Er scoringsraten hans spesielt bra, uansett klubb? Nei - eit maal kvar fjerde kamp for Leeds. Har flesteparten av maala hans kome paa straffespark? Jepp... Har han vist noko som helst i aar? Nope. Ein spelar som Blake klarer aa prestere under Wise, kvifor ikkje Healy?

- Rune

- Rune

Mats-

Jeg blir så forbanna slapp i tryne av alt dette, hvorfor i all verden kan vi ikke bare for en gangskyld få et lyspunkt, har vi ikke lidt nok siden 2003 og til nå? Siden 2003, kanskje litt før også, har det sett jævlig ut, denne perioden frykter jeg blir like lang som den forje, 8 nye år med fanskap, here we come.

Er bare så forbanna sliten nå...klarer ikke mer snart.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SirOlsen

quote:
In another twist that will do little to ease terrace unrest, the club fear they may have to settle for between £500,000 and £750,000 for each player, although Healy could fetch more after his scoring exploits for Northern Ireland.

Ikke tute om vi kan selge noen av dem så billig ass.. over mitt lik!... Selg I allefall Healy (noe tvilende på Killa og i allefall Cresswell), men ikke på billigsalg!!!! Vi skal tross alt få noe igjen for salgene i såfall.. Det er jo det som er viktig!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Karl Hot Shot

Det som er mest oppsiktsvekkende ved siste dagers "avsløringer", er første avsnitt i følgende utdrag fra Daily Mail:

"New manager Dennis Wise insists he was aware of the club’s predicament when he agreed to succeed the sacked Kevin Blackwell, but hopes some of the cash will be made available for signings.

He decided on a cull of the over-30s in the squad when he and assistant Gus Poyet took over and released former skipper Paul Butler and the versatile Sean Gregan early on.

Goalkeeper Neil Sullivan is also surplus to requirements, while long-serving right back Gary Kelly will leave when his contract expires at the end of the season.

Surprisingly, in view of his policy on age, Wise is believed to be recruiting 35-year old defender Chris Lucketti, who is available on a free transfer from Sheffield United."

Dennis Wise har altså gått med på å selge Healy, Cresswell og Kilgallon når han førte samtaler med Bates om å bli ny manager for Leeds United. "Dealen" er at midlene skal bli stilt til rådighet for ham til å kjøpe nye. Ken Bates har med andre ord ikke snøring på fotball. Han har full panikk, og han tror at enhver forandring fryder (og blir til det bedre). Dessverre er det ikke slik, og spesielt et salg av Kilgallon vil føre til demonstrasjoner.

Jon R

Dennis Wise ser ut til å prøve seg på en Harry Redknapp, som nærmest byttet ut hele Pompey laget i januar 2006, en snuoperasjon nesten uten sidestykke i moderne tid når vi snakker engelsk fotball. Problemet er at Wise verken har Redknaps erfaring eller kompetanse i manageryrket. "Noen" har gått av skaftet der oppe i Yorkshire. Dette går så det suser den veien høna sparker.

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Vel, for min del blir det for lettvint å si at dette går rakt åt helvete.. eller at dette vil gå dritbra!..

Det blir bare spekulasjoner allikevel... men det jeg sitter igjen med, er egentlig med en stor forvirring.. hva i pokkern er det som skjer lissom?..

Klart, fornuften min tilsier at dette må gå raka veien bort i innerste mørket, men samtidig klarer jeg ikke helt å fatte og begripe at det ikke må ligge en overveid plan for å få oss på beina igjen bak dette?.. Det kan da ikke være at  den nye manageren har blitt ansatt i ens ærend for å kjøre oss enda lengre bort i uløkka?..

Nei, jeg vet ikke jeg.. jeg skjønner ingenting lengre.. men jeg lurer på hvor det ble av mitt gode gamle super-Leeds.. Jeg vet i allefall at jeg vil ha det tilbake!.. Det hele blir bare voldsomt frustrerende og forvirrende.. Jeg vil jo så veldig gjerne være optimistisk.. Men det er sannelig ikke lett når man blir presentert for den ene dommedagsprofetien etter den andre.. Vi trenger en vitamin-innsprøytning nå.. For det virker som jo værre ryktene blir, jo mere innfrir vi de.

Jaja, dette ble bare noen personlige tanker og myldring som ble satt på trykk..

Men det er et rent faktum at det vi får se på banen av spillerne om dagen er helt tragisk. Når vi da koker det ned til Healy, å er det rett og slett en stor skuff fra ene til andre.. og hva skal vi egentlig med spillere som ikke evner å gjøre mere ut av seg enn det han gjør?.. Men vi kan ikke gå å skifte ut hele laget på billigsalg heller.. eller har vi noe valg?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

RoarG

At Leeds' form har vært katastrofal så langt denne sesongen kan ikke benektes. Kan allikevel ikke se at den forbedres ved å selge de som skal score Leeds' mål (jfr. Hulse).Leeds må få ut fingeren å låne spillere fra PL, som flere andre klubber i CCC. Vet at det er juks, men her står det om plassen i divisjonen. Ã... trene på å forsvare seg hadde heller ikke vært så dumt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SirOlsen

Du er nok inne på noe her ja Roar...

Men det er jo greit om det er litt "hold" i det vi evt låner inn fra PL også..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

stefan

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
In another twist that will do little to ease terrace unrest, the club fear they may have to settle for between £500,000 and £750,000 for each player, although Healy could fetch more after his scoring exploits for Northern Ireland.

Ikke tute om vi kan selge noen av dem så billig ass.. over mitt lik!...

Ikke si det til Bates.....

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

SirOlsen

Hehe, nei men Bates kan da vel ikke være å korkpinne-tett at han selger spillere for en spott-sum som det som ble nevnt der vel?... Da bidrar vi jo (eller Leeds ledelsen rettere sagt...) til å grave sin egen grav.. er det ikke poenget at vi skal opp og frem nå da?...

Edit: oisann.. der poppa det frem en stjerne til ved nicket mitt jo.. hehe.. fancy [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-