Hvordan bli ett nytt Wimbledon

Started by MrK, November 23, 2006, 17:56:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

Denne politikken sender oss ned i ligasystemet - hva skal til for å redde oss nå?

Premiership clubs on red alert as Leeds invite offers for star trio
tribalfooball.com - November 23, 2006

Premiership clubs are on red alert as Leeds United prepare to cash in on their most saleable assets in January.

The Daily Mail says Leeds have decided to invite offers for Northern Ireland forward David Healy, striker Richard Cresswell and England Under 21 defender Matthew Kilgallon.

The latest player exodus is bound to prove unpopular with fans.

In another twist that will do little to ease terrace unrest, the club fear they may have to settle for between £500,000 and £750,000 for each player, although Healy could fetch more after his scoring exploits for Northern Ireland.

Watford are eyeing Healy, Sheffield United have been credited with interest in Cresswell, while Middlesbrough, Liverpool and Everton are among a host of top-flight clubs that have been following the highly-rated Kilgallon.

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

samadhi

Ser ikke helt poenget med å selge disse 3 for en så lav pris. Hvordan har de tenkt å hente inn spillere som er bedre enn disse for en tilsvarende sum? Utrolig bekymringsverdig at vi samtidig blir linket med Lucketti i Sheff Utd. Wise skal på død og liv kvitte seg med alle de eldre i klubben også vil han selv hente inn nye gamlinger. Er riktignok bare rykter dette, men ville vært utrolig synd og ett stort steg i feil retning er jeg redd...

http://www.sportinglife.com/football/cc_championship/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/06/11/23/manual_104646.html&TEAMHD=nationwide1

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Hva er det som skjer med klubben vår?! League One here we come...

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Hvordan bli Wimbledon?

La en idiot ved navn Peter Ridsdale drive klubben et par år og se klubben din synke mot glemselen!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

fmtj

Healy har ikke imponert, Cresswell har ikke imponert, men har jo slitt med skader, Killa har vært allright. Hvordan i allverden tror de at de skal cashe inn mye penger for disse gutta? Dette blir antagelig billigsalg. Deretter vil de blomstre i de nye klubbene med bedre medspillere rundt seg som støtte og dette har vi opplevd før. Hva pokker er i ferd med å skje?
Yeboahs vitne

marve

Hvis dette er fakta så er nok økonomien i klubben fortsatt jæ..... dårlig .
I den situasjonen leeds er i om dagen så synes jeg det er meget merklig at vi tilbyr VÃ...RE 3 ANTATT BESTE spillere for salg (uten først å ha henta inn erstattere) ,vi er altså ikke i den situasjonen at vi kan sitte å vente på bud ,vi er så desperate at vi må tilby spillerne til andre klubber og da siern jo samtidig at vi er desperate og da går prisen ned .
Dette ligner ikke bates ,og det gjør meg meget bekymret .
Og opp i alt dette så kjemper vi en imbitt kamp om å overleve i ccl .
Hva vill dette gjøre med spillernes motivasjon ????,Hva sier dette til spillere som vurderer leeds som sin nye klubb??????, hvor atraktive er vi egentlig som klubb  for gode fotballspillere ??????
Mener i utgangspunktet at alle i dagens leeds lag er for dårlig å må erstattes men ikke på denne måten ,å selge unna alt på engang hvirker på meg som en desperat handlig .
Ã... kvitte seg med så mange spillere på en gang kan vise seg å bli skjebnesvankert for vårt kjære leeds u .Hva med penga vi fikk fra chelsea er ikke de øremerket til spillerKJØP allikevell ?????.
Nå synes jeg snart vi fortjener at det dukker opp noe som angår leeds som vi kan glede oss over snart ,bunnen må vell snart være nådd ????.Når kan vi begynne å glede oss over gode nyheter igjen og se sånn nogenlunde lyst på fremtiden  ,når, når ,NÃ...R ????????

Seth_J

Denne klubben har ikke noe bunn nivå overhodet. Men tenk hvor ,unnskyld uttrykket, jævlig deilig det blir når vi atter en gang får oppleve litt, bare litt suksess:)

Håper jeg lever den dagen....

KeyserSoze

quote:
Originally posted by Seth_J

Denne klubben har ikke noe bunn nivå overhodet. Men tenk hvor ,unnskyld uttrykket, jævlig deilig det blir når vi atter en gang får oppleve litt, bare litt suksess:)

Håper jeg lever den dagen....

Ja, jeg satt å tenkte på det samme ridligere i dag. Gleder meg :D

Ferre

Ser fram til vi atter en gang er tilbake i Permier League! Man må jo tenke litt positivt [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Hehe, det er jo et faktum at veien til lyspunkter blir veldig kort med tanke på motgangen vi har hatt da.. [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Det er sant.. :P En seier nå så snakker vi plutselig om opprykk igjen.

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

Wimbledon kom jo opp i toppdivisjonen fra ingenting - med "syk" innsats a la Dennis Wise som hovedårsaken. Har ikke noe imot at Leeds blir et nytt, slikt Wimbledon.

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ferre

quote:
Originally posted by Larseirik

Det er sant.. :P En seier nå så snakker vi plutselig om opprykk igjen.

Forever Leeds

Hehe, ja det er merkelig hvor fort humøret svinger. Når vi vinner så er det bare 10 poeng opp til play-off, og når vi taper er vi klar for nedrykk [:)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Hehe, ja er ikke lett å ta "tempen" på oss Leeds supportere om dagen nei [;)]

Men ups-and-downs er jo litt av sjarmen med fotball.. Bare at vi har hatt en straight-way-down i det siste halvåret.. Så vi trenger å lukte litt oppgang nå [:)].. og det ser vi jo at vi gjør.. får vi en seier, sluker vi optimismen rått! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Ingen av desse tre spelarane e "uvurderleg" for laget vårt lenger. Kilgallon har skuffa meg stort denne sesongen (ja, eg veit at han ikkje har hatt d lett me håplause makkarar), Healy e giddalaus. Cressy e vel den einaste eg vil gi litt tid, pga skadene han har hatt. Han hadde trass alt ein flott start på Leeds-karriera si me oppofrande innsats og fleire mål.

Får vi rundt £3M per spelar, bør vi vere nøgde. Då kan vi skaffe kanskje betre erstattarar for halvparten av prisen.

Ferre

Tviler på at vi får £3 mill per spiller, om vi i det hele tatt får £3M for alle til sammen. Vi bør ikke selge hvis vi ikke har mer enn gode nok erstattere klar, men får vi en god pris for en av dem kan vi godt selge. Stiller meg negativ til å selge alle tre.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Sa ikkje Bates "nei" t eit bod på £4M for Kilgallon? Og ryktene om £3M for Healy hadde vel eit snev av sanning. Håpar altså at vi i snitt kan få rundt £3M for desse tre.

Ferre

quote:
Originally posted by Per-Stian

Sa ikkje Bates "nei" t eit bod på £4M for Kilgallon? Og ryktene om £3M for Healy hadde vel eit snev av sanning. Håpar altså at vi i snitt kan få rundt £3M for desse tre.

Kan godt stemme, men vi er ikke akkurat kjent for å gjøre gode handler...[xx(]

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Bates er en forretningsmann. Man kan si mye rart om Bates, men selge Killa på billigsalg hvis han har avslått et bud på 4 mill £ så sent som i sommer gjør han ikke.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Om jeg får se Bates godta å selge disse spillerne på billigsalg, tror jeg jaggu meg jeg har sett det meste!.. [^]
MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Einar

Ikke rart man ser litt dradd og trist ut når man ser seg i speilet. Det må være noe mer enn alderen, og her er svaret.

MrK

Poenget med å sammenligne med W'don var at etter at de falt ut av PL - så sank de etterhvert som en stein og fremstår idag som en klubb uten mål og mening. Måten de kom til PL, på lik linje med Wigan, var framifrå.................. Jeg frykter at vi kopierer de siste årene!

Det er uansett et stort sykdomstegn å selge unna de antatt beste spillerne - summene som nevnes gjør at det er ennnå mer useriøst!

stefan

Ingen er solgt enda. Ingen vits i å ta sorgene på forskudd.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

SirOlsen

Jeg kan godt se "frykten" til NrK, men som stefansier, så er ingen solgt enda... og vi må jo forholde oss til fakta og forsåvidt.. Det er jo bare rykter enda.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

tendensen er klar - Hulse ut, Walton ut, Bakke ut...............need I say more?