Plymouth - Leeds

Started by Ferre, November 25, 2006, 00:15:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SOL

Med Kelly inn for Reven og Ehiogu inn for Heath bør dette bli bra!!!!

SirOlsen

Ja, dette skal vi være fornøyd med karer!... dette var på ingen måte noen enkel match, og på bortebane!.. allikevel greier vi å hale iland en seier! Fortsatt er det tydeligvis en del svaktheter å ta tak i hører vi, men det lar vi Wise jobbe med i uka som kommer, så kan vi supportere endelig sette oss ned og nyte et langt etterlengtet lyspunkt! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Le Jardin

Bra jobba. Men vi er langt etter skjema! For hvert hjemmetap så trengs en borteseier for å kompensere, og berge plassen. Og play-off? Latterlig å tenke på det nå, men selvsagt er det mulig, mange andre "artige" resultater i denne divisjonen hittil...

MOT og kos dere dere som skal på julebord e.l , men ikke la fylla ta overhånd, vi er fortsatt et bunnlag, sier tabellen. Men et godt bunnlag!!

Snakkes tirsdag, da skal vi gå for to strake...
"Victory is in our sights"

Lars E

Så utrolig deilig...

Forever Leeds

Forever Leeds

R - R

Og dette betyr jo at vi er over streken... vi er heilt klart i nedrykksstriden, men er i alle fall godt aa kome over streken. Haapar vi kan sja framover no. Tre poeng opp no til CP, Leicester og Luton paa 22 poeng, og to poeng til opp Ipswich, QPR, Sheff W og Sunderland. Ting skjer fort i denne serien. No gaar vi for tre nye poeng neste helg[:)]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Leeeeeeeeeeeeds

100 Poeng ved sesongslutt.DIREKTE OPPRYKK. Nei, jeg tar ikke av. REALITET. Vi er best i VERDEN

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

SOL

Grattis med oddsen , Leedsvik[;)]

asLeeds

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,konge!!!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SirOlsen

Grattis alle medsupportere!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

raggen

herlig herlig! positivt overrasket idag. dette må feires med en lille en:) gled dere og nyt øyeblikket i en ellers så tung leeds hverdag! gratulerer med seieren idag alle sammen.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Torgeir

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ja, dette skal vi være fornøyd med karer!... dette var på ingen måte noen enkel match, og på bortebane!.. allikevel greier vi å hale iland en seier! Fortsatt er det tydeligvis en del svaktheter å ta tak i hører vi, men det lar vi Wise jobbe med i uka som kommer, så kan vi supportere endelig sette oss ned og nyte et langt etterlengtet lyspunkt! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!

Kanon seier, men det blir ikke lenge å hvile....kamp igjen til tirsdag[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

h.b

Herlig seier. Nå satser vi på 3 strake og så får jeg se at Barnsley blir utspilt på Elland Road om en uke. For da er unge h.b der

Jon R

quote:
Originally posted by h.b

Herlig seier. Nå satser vi på 3 strake og så får jeg se at Barnsley blir utspilt på Elland Road om en uke. For da er unge h.b der

Er han der sammen med deg, håkon? [:)]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Synd jeg ikke kunne bli med deg da Håkon!.. men vi får ha det til gode [:)]

Håper du får en megafin tur over, og gi meg en liten hilsen da om du ser kameraet sveipe over deg, for jeg kommer til å se på fra stua mi og heie på deg og Leeds! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

Noen som har bilder fra kampen?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]