Skrevet av Emne: Wise om spillerne som er på vei ut...  (Lest 984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Wise om spillerne som er på vei ut...
« på: November 25, 2006, 03:45:31 »
Saksa fra leedsunited.com

"Someone put in the paper I was selling Cress, Kilgallon and David Healy. How can you sell someone who has had a look into his knee? That would be difficult wouldn't it? People keep making stories up and it does get on your nerves, but you have to get on with it.

"It's like I don't want to talk about other peoples players. Whether I was interested in bringing a certain player in or whether I wasn't isn't an issue if anyone is summising or making their own things up.

"There's certain players been mentioned in the press who I never had any intention of bringing in. I'd rather talk about the ones who are here rather than the ones other people think we are bringing in."


Kan vel bety hva som helst! Jeg vil ikke akkurat si han avkrefter det...


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ferre

Re: Wise om spillerne som er på vei ut...
« Svar #1 på: November 25, 2006, 03:49:08 »
Nei, han avkrefter ikke akkurat at de er på vei bort. Tipper nok en eller to av dem blir solgt i januar hvis budet er godt nok...

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Re: Wise om spillerne som er på vei ut...
« Svar #2 på: November 25, 2006, 03:56:38 »
Hvis du tenker på at, som nevnt i en annen tråd, at vi ble linket til den ene og andre spilleren før Wise plutselig henter inn Ehiogu og Kandol som ingen hadde linket til Leeds så virker som Wise er flink til å holde kortene tett til brystet. Engelsk media spesielt er meget flinke til å ta ting ut av ingenting, så ryktene om salget av disse tre kan fint være totalt bullshit. Tror den eneste grunnen til at Wise finner dette verdt å kommentere er at det gikk rykter om opprør blandt fansen.
 

SirOlsen

Re: Wise om spillerne som er på vei ut...
« Svar #3 på: November 25, 2006, 04:02:31 »
quote:
Originally posted by KeyserSoze

Hvis du tenker på at, som nevnt i en annen tråd, at vi ble linket til den ene og andre spilleren før Wise plutselig henter inn Ehiogu og Kandol som ingen hadde linket til Leeds så virker som Wise er flink til å holde kortene tett til brystet.


Ja jeg og stusset litt på at det plutselig dukket opp noen på lån som ingen hadde noen aning om.. Og Kandol hdde jeg ikke engang hørt om!.. Heath var heller ikke noen man akkurat forventet skulle bli lånt før avtalen var i boks.. og Stack var det vel det samme med... Så da får jeg det ikke til å stemme at det er så mye hold i ryktene om salg av Killa, Cress og Healy..

Han har vel vært ganske offentlig ut om at blant annet Butlers og Stones tid i Leeds er forsåvidt over, men ellers er han jo ganske tyst.. For meg virker det heller at det sitter noen "forståesegpåere" rundt omkring som "ANTAR" at man må selge disse spillerne av helt annen grunner enn det sprotslige.. nemlig økonomisk osv osv...

Men spekulasjoner har det alltid vært og det kommer det alltid til å forbli.. Er som sagt så mange ganger før, spent på hva spesiellt overgangssesongen vil bringe av nytt! [:)]

Og hva har Wise å vinne på å hverken bekrefte eller avkrefte?.. Det er enda en liten stund igjen til overgangsvinduet åpner, og skulle noen av dem plutselig finne frem lovende takter til den tid, er det vel ikke smart av ham å hverken trygge eller gjøre tilværelsen utygg for noen av dem.. Han prøver jo tross alt å bygge opp laget vårt..

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 25, 2006, 04:04:05 av SirOlsen »
-SirOlsen-