Nå må Wise byne å vise resultater

Started by h.b, November 29, 2006, 13:51:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Leeds er rett og slett svake i kamp etter kamp. Wise skulle da komme inn å ta grep på laget. Han startet friskt med å rydde opp i stallen [:)], men har siden vist tegn på at han er for fersk i faget enda.Han henter inn over the topp spillere med unntak av Kandol som aldri har hatt noen topp.Leeds har ingen struktur over spillet og frykten for nedrykk er rimelig stor.Men over til det positive. om 12 timer letter flyet til England og da skal jeg prate litt mere med fansen over there.

asLeeds

h.b.. synes du bør være litt meir tolmodig. det er ikkje bare å knipse med fingrene,så skal alt snu seg!! eg ser framgang tross alt,innsats viljen er betre no en den var før Wise tok over!!
kan ikkje forvente at alt skal snu og me skal kaste oss inn i topp sjiktet.

ps! god tur,håper du får sjå 3 poeng live!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Leeeeeeeeeeeeds

La de få litt mere tid på seg.
Innsatsen, som vi etterlyste under Carvers "regime", er på god vei tilbake. Det er mere enn nok poeng å ta av, og alle lag i divisjonen er ikke like sterke som Burnley.
Vi har en "ønske"start 11 i forhold til mange lag i CC.
Når positiviteten brer seg litt i laget fordi de selv ser at det er blitt bedre, så er vi et lag som kan slå andre med stygge sifre. Jeg er faktisk ikke redd for nedrykk lengre. Vi kommer til å klatre MYE lengre opp på tabellen etter nyttår. INGEN TVIL.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

KeyserSoze

Vi har da helt klart sett en forbedring siden Wise tok over. Nå blør gutta for drakta igjen, noe som resulterte i av vi tapte 1-2 og ikke 0-5 (som vi hadde gjort for en måned siden) i går.

Når det gjelder hvem han har hentet inn så blir det for dumt å dømme han på det før han har hatt et overgangsvindu å boltre seg i.

SOL

Vi ser da i allefall at det er mer guts i laget. Nå kjemper de og virkelig prøver. De som fulgte med på kampen i går kveld fikk iallefall høre at spillerene prøvde selv om de fikk to kjappe baklengs. Hadde det vært for 5-6 uker siden hadde vi nok tapt ennå mer. Men det bekymrer meg at Heath fremdeles spiller. Han må nok ta på seg skylden for baklengsmålene i går. Først klarerte han ikke skikkelig et innlegg fra Jones og så lot han Gray vende opp og score.
Kan vi bare få Kelly og Killa inn for Foxe og Heath tror jeg dette vil bli meget bra. Vi vil nok havne på øvre halvdel av tabellen når vi skriver mai!!!!![;)]

Bites Yer Legs

Vi er en fallen storhet, ikkje å nekte på det.
Vi sliter i bunnen av CCC, true..
Men vi er da faen meg LEEDS UNITED, vi reiser oss igjen! Viktigste nå er vilje til å blø for trøyen, spillere som supportere. Nå må vi stå sammen, backe Wise og laget, ellers ryker det til league one.. MOT!!!!

Syng deg hes på lørdag hb!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Lars E

Enig. Wise bør begynne å vise et mer stabilt Leeds framover.

Forever Leeds

Forever Leeds

peacock

Jon R

Hvis Wise`s plan er å ersatte middelmådige spillere i forsvarsrekka ( Butler, Gregan, Sullivan) med spillere som holder et enda dårligere nivå ( Stack, Heath og kanskje Ugo), er jeg redd vi vil fortsette å slite defensivt. Og hvorfor hentet han ikke inn en høyre back mens han hadde sjansen? Bruken av Foxe på h.backen i kamp etter kamp, virker absurd. Selv mr positive Peter Lorimer river seg i håret over trioen Stack, Heath og Foxe. [V]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Tror denne forsvarsrekken kan fungere bra: Kelly - Ugo - Killa - Crainey

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Tror og den forsvarsrekka Ferre anbefaler kan bli verdt å prøve når skadeavbrekkene er over.

Men selv om jeg kan forstå hb`s utålmodighet, så har jeg i allefall mere tålmodighet med Wise. Jeg liker utviklingen vi ser trass i alternativene Wise har hatt så langt. Jeg tror det er bra han fikk ta over laget i såpass god tid før transfervinduet åpener, slik at han får lære laget å kjenne og prøvd ut forskjellige ting slik at han får gjort de rette forsterkningene i januar [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

KeyserSoze

Kelly - Ugo - Killa - Crainey er det eneste som gir noe mening med dagens stall. Jeg forutsetter da at Ugo gjør en bedre jobb enn det Heath har gjort...