Main Menu

Kilgallon

Started by KeyserSoze, November 29, 2006, 15:11:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyserSoze

Hva skal vi tro ut i fra at Wise benket Killa og ikke Heath i går? Må vel nesten tolkes som et tegn på at Killa forsvinner i januar...

Jeg må si jeg er veldig usikker på om det er en god ide, selv om han ikke har overbevist i år..

asLeeds

kansje for å hinte til Killa at han ikkje har klippekort på laget,dette vil noke skjerpe han litt ja!!! klokt av Wise!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

ankelskade leste eg ett sted.. men hvem vet? har vært merkelig stille rundt dette..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

ragnar

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=19879

Er visst mange som er intr i Killa.

Men er viktig å vise at det er ingen som har klippekort på laget. Killa har ikke vært i kjempeform sålangt i år, men det har ikke leeds vært heller...

Men han er jo en av de vi kan få penger for. Men hadde jo vært synd om vi hadde solgt han og da.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Lars E

Heath er jo talentløs.. Dessuten å kjøre fire offensive spillere på benk + en keeper - hvis han har Killgallon tilgjengelig (dvs at han ikker er skadet) er bare idiotisk. OG ikke bruke ham på venstreback? Hva driver Wise med? Har han et sinnsykt markeringsbehov? En av hovedgrunnene til Kilgallons svake sesong i år har vært mangler hos andre i forsvaret. Han er ingen Gud, men han er for f**n bedre enn Heath og Crainey.

Forever Leeds

Forever Leeds

Bites Yer Legs

kilgallon har ingenting på v.back å gjøre, se bare på motsatt side hvordan en midstopper sliter når han må spille out of position. playoff-finalen var også et bra bevis på at killer på v. back ikkje fikk brukt sine kvaliteter riktig.
har lest flere kamprapporter der crainey blir fremhevet som leeds bestemann igår. syntes denne fyren får masser av ufortjent stick. han gir alt for laget, har noen helsikes taklinger og slår fantastiske crosser(deriblant en assist igår). ser problemet i at han er treig og sliter med plasseringer. men slik leedsforsvaret har fremstått etterhvert i år er det ikkje rart at man sliter med å finne plassen sin, hele backlinjen sliter jo med å plassere seg - ikkje ensbetydene med crainey. strammere organisering skal kunne fikse problemet, en trenger egentlig ikkje å se lengre tilbake enn til vår forrige backhelt Ian Harte for en bekreftelse på at man kan være god defensiv med en treig back..

håper dog at vi får en endelig avklaring på kor killer var i går? i mine øyne var den benken vi stilte med i går crazy!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Helt enig bites yes legs! Killa er ingen venstreback, og Crainey var som sagt en av Leeds beste i går og på lørdag. Får mye skryt av supporterne som så kampen i går.

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Nå var det ikke meningen at dette skulle bli en ny diskusjon om Crainey. Enig i at Killa er bedre som midtstopper enn back, men jeg mener han uten tvil er en bedre back enn Crainey for det. Orker egentlig ikke å kommentere hva jeg synes om Crainey igjen, de fleste på forumet har fått det med seg.

( At han får ufortjent mye stick synes jeg derimot ikke for en mann som har hovedskyld i fra 15-25(mer?) baklengs per sesong. At han har noen helsikes taklinger har gått meg forbi ihvertfall, han pleier nå å bomme på både mann og ball som regel. Og at han gir alt veier ikke opp for at han har spilleforstålesen til en 4-åring. )

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

Tror noen her rett og slett ikke liker folk med rødt hår ...[:D]

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

GeirO

Hvis vi ikke hadde hentet inn Heath, Foxe og Ugo (kan ta med Crainey også), så hadde vi vært i toppen.

Ã...rsak: Det er de som har dummet seg når vi har fått baklengs [:0][:0]
MOT

Lars E

quote:
Originally posted by Peter7

Tror noen her rett og slett ikke liker folk med rødt hår ...[:D]

Foxe 4 Australia!

[:p]

Neida. Rødt hår er hot. Og hvis Crainey spilte en god kamp igår - kjekt for ham og kjekt for Leeds.[:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

quote:
Originally posted by GeirO

Hvis vi ikke hadde hentet inn Heath, Foxe og Ugo (kan ta med Crainey også), så hadde vi vært i toppen.

Ehm[?] Hæ? Ironi?

Forever Leeds

Forever Leeds

HåvardK

Forbereder meg på at Bates selger Killa billig i januar.

Dennis

Var Kilgallon småskadet, eller var han rett og slett satt ut? Det ville jo bety at det var en pute for overgangen som er nærliggende. Kan ikke være annet enn at det er fordi vi skal 'glemme' han, slik at Bates kan selge han uten altfor enorme protester i januar...

Livredd for at Healy, Cressy og Killer selges UTEN å erstattes med kvalitet i januar...

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

MrK

quote:

det er ikke enkelt spillere som taper -det er LAGET, forøvrig så er ikke problemene av nyere dato, vi har ikke vært veldig bra i 2006
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bye

Vi var ute å kjøre lenge før Heath og Ugo kom inn. Crainey har riktignok dummet seg ut endel, men Foxe har da ikke spilt så mye!
Trønder i Bergen!

26Killa

Kilgallon missed out in midweek due to an ankle injury, but is expected to return in Foxe's absence for the Yorkshire derby with relegation rivals Barnsley

skadet!!

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

27.10.1961

Så kampen i Burnley igår.Leeds mangler helt trå i sitt spill.Beklager og måte si det.

KeyserSoze

"Return in Foxe's absence"??

Regner med at det bare er en journalist som ikke var klar over at Foxe har spilt på backen i det siste.  

Nå må vel Kelly være tilbake snart?

Klausen

Det han mener er jo at han kommer tilbake, siden Foxe er suspendert til helgen!

Ikke at han skal ta over høyrebacken...

KeyserSoze

Det er det jeg reagerer på. At journalisten skriver at Killa er tilbake fordi Foxe er suspendert. Det tilsier at Killa skal ta plassen til Foxe, som de siste kampen har vært backen.

Men det er bare pirk da :).

MrK

nå er vel ikke alle journalister like presise heller da?

Er spent på om det er noe i overgangsryktene?

Ser ikke ut til at Bates gir fra seg penger og da er Killa ett hett salgsobjekt - selvom jeg ikke liker det
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

Tja, spørs vel ikke om det er Killa som blir den som evt går om noen som kan gjøres om til cash skal gå gitt... men jeg liker det dårlig.. Da hadde jeg mye heller sett visse andre gått.. feks Healy..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Tror ikke Killa går[:0][:0]

Forever Leeds

Forever Leeds

Torgeir

Det tror jeg....Celtic er mitt tips..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Kickthemdown

quote:
Originally posted by 27.10.1961

Så kampen i Burnley igår.Leeds mangler helt trå i sitt spill.Beklager og måte si det.

Du var på kampen i går også er det dette du klarer å lire av deg? Hva var galt? Hvem var gode/dårlige osv.... ??

Herregud mann. Skjerpings!!
[8)]

Killa

GeirO

quote:
Originally posted by Larseirik

quote:

Ehm[?] Hæ? Ironi?

Forever Leeds

Overdriver kanskje litt, men synes vel disse nye spillerne (noen har litt få kamper, ja) har en alvorlig-personlige-feil-frekvens som overgår våre "gamle" spillere. Kan kanskje skyldes at de ikke er innspilt i laget. Får håpe det bedrer seg. Poenget er kanskje mer at jeg og mange andre synes feil spillere blir hentet inn.
MOT

ragnar

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=20077

Ser ut som om Warnock kommer til å prøve seg i januar på Killa. Om Bates velger å selge han, håper jeg i det minste han klarer å tyne mest mulig penger ut av Sheff Utd.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

SirOlsen

Uff, jeg liker svært dårlig tanken på at Killa skal bli den som forsvinner i januar når vi ser problemene vi har der bak nå om dagen... hele forsvaret vårt er jo et åpent sår... Og Killa er vel den som har vært best der bak, er det ikke?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ragnar

Forsvaret har vel sett under ett vært ganske dårligt, men det er jo et problem som deles av hele laget. Det er ikke lett når keeperen er litt ustødig og midtbanen ikke gir forsvaret særlig med støtte.

Wise har jo begynt å ta tak i problemene, men han har jo et bergrenset spillermatriell da. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*