Den nye banen til Odd Grenland

Started by Bjalle Skien, November 30, 2006, 15:39:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjalle Skien

Hei alle sammen, som fast "inventar" på Falkum (Fort Grenland) i 27 år, kan jeg stolt vise dere direkte kamera til byggingen av den nye banen som skal stå ferdig til serie start. Her er linken:

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/section?Category=WEBCAM&WID=10

Ønsker dere ALLE en god desember...

Vedder 3 pints på alle jeg treffer i Leeds neste gang på at "Killa" kommer med en usaklig kommentar på dette inlegget...[:p]

www.jarlebakke.tk

Kickthemdown

Jepp, jeg kan allerede se forbedringene ..

Killa

Kjellis

Jøss er det andre Odd supportere her også???[:D]

Sten

Sten

Jonny

Jonny

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jonny

Enda fler;)

Pøh...

Bare samma person skjult under forskjellige nick. [|)]

Ikke la deg lure, Kjell Bjørn!

[^]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjalle Skien

Hei ale sammen, morsomt at det er mange (5 stk)som har sendt meg mail med spørsmål om hvorfor de legger grus på banen til Odd. Det tyder på at det er mange her inne som følger med på utbyggingen. Men tilbake til spørsmålet som mange har sendt meg!!!!  De legger grus på banen fordi det skal bli kunstgress.. Da har de lagene som har tapt på Falkum en grunn til å unskylde tapet til neste år[:D][:D]...

God jul alle sammen. Håper det er mange som skal over å hei på Leeds i julen..
Bjalle (Jarle)

www.jarlebakke.tk

FredRaw

Så flott at det finnes noen Skien's folk her også:) er det en pub i Skien/porsgrunn som viser Leeds kamper?
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Bjalle Skien

quote:
Originally posted by FredRaw

Så flott at det finnes noen Skien's folk her også:) er det en pub i Skien/porsgrunn som viser Leeds kamper?

Beklager men det er ikke noe pub i grenland som sender Leeds på lørdagene, PL blir prioritert. Men når Leeds spiller på fredager så blir kampene sendt på Mets i Skien..

www.jarlebakke.tk

Bjalle Skien

Her kan dere se et kort resyme over hva som har skjedd tom. dato på utbyggingen:
http://www.youtube.com/watch?v=hfsN0ql6W0U
Begynner å få dårlig tid!!!!![:)]

www.jarlebakke.tk

Leif Sverre

[:)]skal det være " resturanger ", det er vel ikke
lov å skrive eller er det bare en "skriveleif" ??

¨Jeg lærte at det het restauranter, men i dag er
jo alt lov, også i Skien , Bjalle ??[:)]

Knut-

Skal du være skolelærer Leif Sverre må du ikke la ham slippe unna med
Uoffesielt heller[:D]

La Odd berge plassen så lenge det ikke skjer på bekostning av Tromsø (sagt kun siden det er så mange tilhengere av tippeligaens mest anonyme lag her inne ((og da snakker jeg ikke om Tromsø))[:)])

Medlem 191
medlem 191

Sten

Det er ikke laget som er anonymt, det er bare et vrengebilde skapt av norsk media.

Sten
Sten

MrK

...litt artig at de bygger ny BANE - de fleste andre bygger stadion - noen rene kunstverk og med gress!
Synd det som foregår på den ikke er like vakkert

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bjalle Skien

QuoteOriginally posted by MrK

...litt artig at de bygger ny BANE - de fleste andre bygger stadion - noen rene kunstverk og med gress!
Synd det som foregår på den ikke er like vakkert

Voldsomt engasjement byggingen av BANEN til Odd har da???.

Grunnen til at Odd bygger Bane og ikke stadio skyldes at de ikke har noen rike onkler i ryggen som de fleste andre lag har.
Hva som er forskjellen på Bane og stadio er iflg.  FA (i England) at en bane har 4 separarate tribuner mens en stadio er tette i kantene.. Banen til Odd skal ha (desverre) 4 separate tribuner. Det ville koste over 20 mill NOK ekstra å "tette" igjen hjørnene... Den ene langsiden blir ikke bygd før i november -07... Så til dere alle som skal se Odd i 2007 så vil det kun være 3 tribuner..

www.jarlebakke.tk

MrK

..............så da betyr det at kunstgressbanen i Ã...lesund ikke er stadion - artig poeng!

lojosang

For noe sludder! Frakkagjerd Stadion har EN tribune med plass til kanskje hundre mann. Så går det vel kanskje femti inn på terassen på klubbhuset. Ingen skal fortelle meg at Frakkagjerd Stadion ikke er et stadion! [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

MrK

quote:
Originally posted by lojosang

For noe sludder! Frakkagjerd Stadion har EN tribune med plass til kanskje hundre mann. Så går det vel kanskje femti inn på terassen på klubbhuset. Ingen skal fortelle meg at Frakkagjerd Stadion ikke er et stadion! [:D]

[:D][:D][:D]

hva faen er det for noe da - snakker vi web kamera, litt med atmosfære?

lojosang

Tviler sterkt på at det er noe web-kamera på Frakkagjerd Stadion. Men Stegaberg er så vidt jeg kjenner til stabilt plassert i femtedivisjon i Rogaland fotballkrets. [:)]

- Leif Olav

Bjalle Skien

Som dere ser, så begynner det å ligne en bane i Skien nå. Til deres info er kunstgresset som ble lagt i helgen det beste som er å få tak i pr dato.
Vel her er en link:

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/section?Category=WEBCAM&WID=11

www.jarlebakke.tk

Lids

Thomas

Sleivind

Og her er enda en "stadion"[:)]

http://www.fotball.no/hordaland/t1.asp?p=53512&x=1&a=192941

Mangler bare 70-80 tusen innbyggere og kanskje noen sitteplasser rundt banen, så har vi kanskje et tippeligalag vi også[:p]